jij welquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:01 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Gezond he! Kan ik toch lekker kaas eten hehe
Rekening houden met anderen zit er ook al niet in bij Erkann.quote:
Erkann hoort idd ook al bij de groep egocentrische mensenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Rekening houden met anderen zit er ook al niet in bij Erkann.Ik snap het wel hoor MK
You are welcome.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:12 schreef trigt013 het volgende:
Ik kom eraan, heb mijn bord en glas gepakt
In ieder geval wel koppigquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:12 schreef Erkannn het volgende:
Ik deel mijn eten heel graag met jullie hoor, schuif maar aan tafelIk ben alles behalve egocentrisch
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:12 schreef Barreltje het volgende:
altijd fijn.. dat je de mensen van de touroperator moet vertellen dat er een staking is in portugal
Die begrijp ik even niet? Omdat hetgeen wat ik zei niet in jouw straatje past? Beetje vreemd hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In ieder geval wel koppig
[..]Altijd leuk om beter geinformeerd te zijn dan degene die jou moet informeren
Snelle typer ;-)quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sodeju trouwens Erkann, gisteren geregistreerd en nu op meer dan 200 posts
Eigenwijze snotneus dat je er rondloopt. Een beetje respect voor ouderen ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:15 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Die begrijp ik even niet? Omdat hetgeen wat ik zei niet in jouw straatje past? Beetje vreemd hoor.
Woowww, doe eens rustig. Ik toon pas respect als ik met respect word behandeld. Met de verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eigenwijze snotneus dat je er rondloopt. Een beetje respect voor ouderen ja.
Ik heb geen bedquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:19 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Woowww, doe eens rustig. Ik toon pas respect als ik met respect word behandeld. Met de verkeerde been uit bed gestapt?
Ja, nou ja, je doet zo agressief tegen me. Overigens heb ik je nergens uitgescholden, dus zie ik geen reden dat je dat bij mij wel doet. En dan moet ik respect tonen? Je bent niet eens voorbeeldig.quote:
Gezellig hierquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:22 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja, nou ja, je doet zo agressief tegen me. Overigens heb ik je nergens uitgescholden, dus zie ik geen reden dat je dat bij mij wel doet. En dan moet ik respect tonen? Je bent niet eens voorbeeldig.
ga je nu alweer naar portugalquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:12 schreef Barreltje het volgende:
altijd fijn.. dat je de mensen van de touroperator moet vertellen dat er een staking is in portugal
Dat was het wel, maar ik snap niet waarom hij mij aanvalt?quote:
Snap je dan niet dat je dat zelf uitlokt wanneer je je zo gedraagt tegen iemand van mijn leeftijd?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:22 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja, nou ja, je doet zo agressief tegen me. Overigens heb ik je nergens uitgescholden, dus zie ik geen reden dat je dat bij mij wel doet. En dan moet ik respect tonen? Je bent niet eens voorbeeldig.
quote:
Tja, het beste kan je uitspraken die je kwetsen maar even 7 keer lezen en 3 keer tot 10 tellen, plus eventjes een korreltje zout halen, voordat je reageertquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:24 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dat was het wel, maar ik snap niet waarom hij mij aanvalt?
Als ik iemand heb gekwetst (ik betwijfel het maar goed), dan bied ik bij deze mijn excuses aan.
Hoe gedraag ik me dan? Ik heb je nergens uitgescholden ofzo en je bent best denigrerend. Maar ik ben het nu wel beu hoor, ik negeer je deze keer wel. Doei!quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Snap je dan niet dat je dat zelf uitlokt wanneer je je zo gedraagt tegen iemand van mijn leeftijd?
[..]![]()
Jij snapt me tenminste
Eerst de PI bekijken voor het reageren helpt al een hoopquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, het beste kan je uitspraken die je kwetsen maar even 7 keer lezen en 3 keer tot 10 tellen, plus eventjes een korreltje zout halen, voordat je reageert
Het is en blijft internet, waarop je de exacte emoties niet kan zien
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:28 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Hoe gedraag ik me dan? Ik heb je nergens uitgescholden ofzo en je bent best denigrerend. Maar ik ben het nu wel beu hoor, ik negeer je deze keer wel. Doei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |