SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit verandert nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel meet!
Kom met een voorstel en neem iedereen op sleeptouw
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de Stats
maar goed dat jij de lapo had danquote:
quote:
welke stond er eerst dan ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
ja, daarom heeft hij zeker ook een nieuwe ui...
iets geelsquote:
volgens mij welquote:
dat dusquote:
ergens in profielquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
kan je die scripts neit uitzetten ?
Feli, mooie fietsquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:21 schreef lipjes het volgende:
ITS MINE, MINEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
[ afbeelding ]
Hoelaat ben je zondag in Amsterdam dan voor Ajax?quote:
Weet ik heul nog niet... moet nog luisteren hehequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoelaat ben je zondag in Amsterdam dan voor Ajax?
Ahaa oke, ik ben rond 14uur bij het supportershomequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Weet ik heul nog niet... moet nog luisteren hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |