SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit verandert nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel meet!
Kom met een voorstel en neem iedereen op sleeptouw
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de Stats
maar goed dat jij de lapo had danquote:
quote:
welke stond er eerst dan ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
ja, daarom heeft hij zeker ook een nieuwe ui...
iets geelsquote:
volgens mij welquote:
dat dusquote:
ergens in profielquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
kan je die scripts neit uitzetten ?
Feli, mooie fietsquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:21 schreef lipjes het volgende:
ITS MINE, MINEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
[ afbeelding ]
Hoelaat ben je zondag in Amsterdam dan voor Ajax?quote:
Weet ik heul nog niet... moet nog luisteren hehequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoelaat ben je zondag in Amsterdam dan voor Ajax?
Ahaa oke, ik ben rond 14uur bij het supportershomequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Weet ik heul nog niet... moet nog luisteren hehe
Ik heb geen idee hoe of wat we doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahaa oke, ik ben rond 14uur bij het supportershome
Old Sailorsquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe of wat we doenof we echt direct naar arena gaan of ook nog even langs een of ander cafe op de walle, old sayler dacht ik
hoiquote:
RuimteIndringerquote:
Neeh geen problemen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
RuimteIndringer
hoe is het nou? nog treinproblemen vandaag?
nee... heb hooikoorts..quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neeh geen problemen.
Eet jij graszaad?
Oh, bij mijn zus lopen eendjes rond van een vijver uit de buurt. Die komen dan op hun gras voor in de tuin slapen en het graszaad opeten als ze dat strooienquote:
Ja, dat kan... niet alle eenden hebben hooikoortsquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, bij mijn zus lopen eendjes rond van een vijver uit de buurt. Die komen dan op hun gras voor in de tuin slapen en het graszaad opeten als ze dat strooien
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat kan... niet alle eenden hebben hooikoorts
ja, zo zit ik wel eens als ik een loopneus heb en geen zakdoek bij de handquote:
OMGquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:21 schreef lipjes het volgende:
ITS MINE, MINEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
[ afbeelding ]
en meer neit ?quote:
okquote:
weet niet waar iedereen is, ik ben zelf ook redelijk dufquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt gezellig is het hier niet he?
Iedereen is lunchen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet waar iedereen is, ik ben zelf ook redelijk duf
ik slaap halfquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen is lunchen waarschijnlijk
lunch is al bijna verteerd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen is lunchen waarschijnlijk
jahquote:
Snelle spijsverteringquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
inmiddels is het alweer weggespoeld richting de waterzuivering
dat is zeker kudt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:55 schreef gianni61 het volgende:
veels te veel dingen die deze week en volgende week af moeten.
en de collega waarvan ik dingen hoor te leren, die mij moet helpen begint langzaam zo dement te worden dat die de boel alleen maar ophoud..
ik zie het straks nog gebeuren dat mn vrije dag maandag niet doorgaat
hoe is hetquote:
netjesquote:
nee niet echt, het kakte flink in na de ochtendquote:
* WhiteLightning slaps sm0kez with a large moederquote:
Dat verandert de zaakquote:Op woensdag 18 april 2012 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning slaps sm0kez with a large moeder
mogguh meisje met plakband op haar mondquote:
ja ieder zn ding héquote:Op woensdag 18 april 2012 08:47 schreef gianni61 het volgende:
het is weer fijn weer voor met een overal aan door een stoffige kunstmest fabriek te lopen
ik ook wel hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ieder zn ding hépersoonlijk zou ik nog wel een uurtje of 2 in mn bed willen liggen
Helemaal superduperquote:
* roze wolk en zoquote:Op woensdag 18 april 2012 09:39 schreef Ladylike het volgende:
Ik mag me, na de miskraam van de vorige keer, hier weer melden
[ afbeelding ]
Ik ben uitgerekend voor 9 december
Het ironische is: ben vandaag 6 weken en 3 dagen zwanger.quote:
dat lijkt me dan toch weer even spannend / een magische grens om overheen te gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het ironische is: ben vandaag 6 weken en 3 dagen zwanger.
De vorige zwangerschap eindigde met 6 weken en 3 dagen
Nu duimen dat het wel goed gaat
Ik kan mn mond niet houden, wil het van de daken schreeuwen
Ik teste pas vanmorgenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me dan toch weer even spannend / een magische grens om overheen te gaan.
hoe weet je dan dat het 6 weken en 3 dagen is?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik teste pas vanmorgen
Dus wist het niet
Datum laatste menstruatiequote:Op woensdag 18 april 2012 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat het 6 weken en 3 dagen is?
zo weinig seks?
Echt welquote:
ja, lekker beppen over overbloedvlekken en tamponslingerenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echt wel
Behalve als er veel vrouwen zitten
die heb ik waarschijnlijk 15 jaar niet meer gehadquote:Op woensdag 18 april 2012 10:40 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga het daar niet over hebben hoor
Mn maag knort, ik ga zo een bammetje maken
Wentelteefjes denk ik
Vind je ze wel lekker?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik waarschijnlijk 15 jaar niet meer gehad
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, lekker beppen over overbloedvlekken en tamponslingeren
En kaneelquote:Op woensdag 18 april 2012 10:47 schreef gianni61 het volgende:
is toch gewoon witbrood in ei gesopt met suiker of niet?
Ja, en eventueel een beetje kaneelquote:Op woensdag 18 april 2012 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik me niet meer herinneren.
is toch gewoon witbrood in ei gesopt met suiker of niet?
ik heb nooit witbrood in huis.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, en eventueel een beetje kaneel
Thanxquote:
Kom dan hier heen, maak ik het voor jequote:Op woensdag 18 april 2012 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nooit witbrood in huis.
kaneel ook niet en ei maar zelden
ik hou ook niet zo van witbroodquote:Op woensdag 18 april 2012 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
[..]
Kom dan hier heen, maak ik het voor je
Ik welquote:Op woensdag 18 april 2012 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou ook niet zo van witbrood
maar ik ben morgen wel in maastricht te vinden denk ik
Maar ze verdienen hetquote:Op woensdag 18 april 2012 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
zo weer 250 euro voor de kat uitgegevenze heeft het maar goed
dit in combinatie met je UIquote:Op woensdag 18 april 2012 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
ja nog maar een mandje erbij en speeltjes, of ze die nog niet heeft hahamaja ik verwen dr graag
stacey verwen ik ook graag.quote:
ja ik verwen graag vrouwen jaquote:
nee, maar goedquote:Op woensdag 18 april 2012 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik verwen graag vrouwen ja
of bedoelde je dat niet![]()
ja snap ik, alleen dat verplichte niet echt. client had ook volstaan imoquote:Op woensdag 18 april 2012 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat ze je dan met meneer of mevrouw kunnen aanspreken/schrijven?
Onderdeel van een onderzoek naar klanten, wellichtquote:Op woensdag 18 april 2012 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja snap ik, alleen dat verplichte niet echt. client had ook volstaan imo
Of gewoon geachte klant.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Ze kunnen er natuurlijk ook gewoon Lectori Salutem neerzetten
"De baron?"quote:Op woensdag 18 april 2012 12:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Geachte klant
Ik word bij 1 van mijn bladen aangeschreven als baron <Voornaam Achternaam>
Dan had ik zelf cavia gekozenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kon zelf een aanhef kiezen.
Uit een droplist. Cavia was geen optiequote:Op woensdag 18 april 2012 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan had ik zelf cavia gekozen
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 18 april 2012 13:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uit een droplist. Cavia was geen optie
Je weet niet eens waarheen jungquote:Op woensdag 18 april 2012 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
* Klacht verstuurd.
Speel nou mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je weet niet eens waarheen jung
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je wil dat ik met je ga spelen?
Oh oh, waar heb je last van?quote:
gisteren eerst knallende koppijn. En savonds vrienden geweest met de wc pot. Vanaf ongeveer 2030 elk uur gelopen. Pas na 4u ben ook goed in slaap gevallenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oh, waar heb je last van?
dank je sletquote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
* lipjes werpt een mok gloeihete kippesoep naar crazy-m
Beterschap
Nou beterschap.. het schijnt te heersenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gisteren eerst knallende koppijn. En savonds vrienden geweest met de wc pot. Vanaf ongeveer 2030 elk uur gelopen. Pas na 4u ben ook goed in slaap gevallen
ja hoorde meer mensen last van hebben. Hoop morgen weer te kunnen werken. Thuis zitten is niks voor mijquote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou beterschap.. het schijnt te heersen
Ja mijn neus loopt ook weer, verder gelukkig zoals gewoonlijk niks.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hoorde meer mensen last van hebben. Hoop morgen weer te kunnen werken. Thuis zitten is niks voor mij
zag er net de hond achteraan gaanquote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja mijn neus loopt ook weer, verder gelukkig zoals gewoonlijk niks.
Brb, even achter mijn neus aanrennen
die lippen zijn veel te dik opgemaaktquote:Op donderdag 19 april 2012 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
afschuwelijk gewoon!
mogge trouwens!
quote:Op donderdag 19 april 2012 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
afschuwelijk gewoon!
mogge trouwens!
morge kutjesquote:
morguuh lulletje rosewaterquote:
gaat, en met jou ?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:01 schreef tripack het volgende:
[..]
morguuh lulletje rosewater
hoe gaat het?
kon nog wel wat uurtjes slaap gebruiken.. maar weer drukke dag voor de boegquote:
mja, ik ben na een dag ziek zijn weer aan het werk.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:05 schreef tripack het volgende:
[..]
kon nog wel wat uurtjes slaap gebruiken.. maar weer drukke dag voor de boeg
beterschap manquote:Op donderdag 19 april 2012 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ik ben na een dag ziek zijn weer aan het werk.
maar nog steeds niet volle 100% beter
ach jah, komt wel weerquote:
Je moet hem ook niet als kaars gebruikenquote:Op donderdag 19 april 2012 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
zo gisteren mn UPC box vervangen. de voetjes bij de oude waren helemaal weg gesmolten. lekker. soort uitsmeerbare pek op de tafel
je kachel is ook niet de geschikte plaats om een modem neer te zettenquote:Op donderdag 19 april 2012 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
zo gisteren mn UPC box vervangen. de voetjes bij de oude waren helemaal weg gesmolten. lekker. soort uitsmeerbare pek op de tafel
tja dat was de service van UPCquote:Op donderdag 19 april 2012 08:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet als kaars gebruiken
kachel ? wie heeft dat nu ?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kachel is ook niet de geschikte plaats om een modem neer te zetten
eckte mannen hebben allemaal een kachelquote:Op donderdag 19 april 2012 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kachel ? wie heeft dat nu ?
ok, heb je verkeerd gelezen danquote:Op donderdag 19 april 2012 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja dat was de service van UPC
heb wel gelijk een veel kleinere box gekregen met wat HD kanalen erbij wat ik eerst niet had. kan ook 1080 via hdmi kiezen nu.
maakt niet uit johquote:
o wou al zeggen, 5 keer als kaars gebruiktquote:Op donderdag 19 april 2012 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maakt niet uit johik ben blij dat alles weer werkt iig. is mn 5e box geloof ik , in 5 jaar tijd. (wel 3 x zelf abo verwisselt)
komt die ook op de tafel dan ?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
nee geen kaarsen bij mij in huis. heb een kat , dus liever niet.
ja, dat hou je echt niet tegen.quote:
als ze op tafel springt gewoon met een plantenspuitquote:Op donderdag 19 april 2012 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, dat hou je echt niet tegen.
als ik aan het eten ben dan weet ze wel dat het niet mag , en dan laat ze het ook.
neuh, vind het wel ok. zoals ik al zei dat soort dingen hou je toch niet tegen.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ze op tafel springt gewoon met een plantenspuit
alles is af en aan te lerenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh, vind het wel ok. zoals ik al zei dat soort dingen hou je toch niet tegen.
morge kutquote:
het is een kat he., honden hebben een baas, katten zijn de baasquote:
zit op het werk, maar nog niet 100%quote:
pfft kat = huisdier = hebben een baasquote:Op donderdag 19 april 2012 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is een kat he., honden hebben een baas, katten zijn de baas
Ja prima.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ach we mogen niet klagen en dat doe ik dan maar niet ook
met u ?
Lekkkel in bed blijvenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zit op het werk, maar nog niet 100%
oh dat klinkt niet best.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja prima.
Weinig te melden behalve een verzekering die even faalde en een boete
ik kan niet thuis blijvenquote:
mijn boete heb ik nog steeds niet binnenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja prima.
Weinig te melden behalve een verzekering die even faalde en een boete
Verzekering dacht dat ik gisteren al mijn nieuwe motor had dus had de verzekering van de oude al stil gezet terwijl ik pas woensdag A.S. de nieuwe hebquote:
Ik wel hoor, ga dan lekker verder met mijn game te developenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan niet thuis blijven
Dan word ik helemaal gek
pff als ik ziek ben ga ik zelfs niet achter de pcquote:Op donderdag 19 april 2012 09:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ga dan lekker verder met mijn game te developen
Ik wel, daarom ga ik altijd gewoon werkenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff als ik ziek ben ga ik zelfs niet achter de pc
ik dus ook, maar hoofdpijn zie ik niet als ziekquote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik wel, daarom ga ik altijd gewoon werken
Danwel thuis danwel op kantoor
in de 3 jaar dat ik hier nu zit heb ik me pas 1 keer een dagje ziekgemeld ofzo
zal ik jouw boete betalen?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Verzekering dacht dat ik gisteren al mijn nieuwe motor had dus had de verzekering van de oude al stil gezet terwijl ik pas woensdag A.S. de nieuwe heb
Dus dat moest even gecorrigeerd worden.
En heb een prachtige boete uit duitsland.
134 waar je 120 mocht, 129 gecorrigeerd.
10 euro boete
En een prachtige foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |