Ik heb geen idee hoe of wat we doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahaa oke, ik ben rond 14uur bij het supportershome
Old Sailorsquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe of wat we doenof we echt direct naar arena gaan of ook nog even langs een of ander cafe op de walle, old sayler dacht ik
hoiquote:
RuimteIndringerquote:
Neeh geen problemen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
RuimteIndringer
hoe is het nou? nog treinproblemen vandaag?
nee... heb hooikoorts..quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neeh geen problemen.
Eet jij graszaad?
Oh, bij mijn zus lopen eendjes rond van een vijver uit de buurt. Die komen dan op hun gras voor in de tuin slapen en het graszaad opeten als ze dat strooienquote:
Ja, dat kan... niet alle eenden hebben hooikoortsquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, bij mijn zus lopen eendjes rond van een vijver uit de buurt. Die komen dan op hun gras voor in de tuin slapen en het graszaad opeten als ze dat strooien
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat kan... niet alle eenden hebben hooikoorts
ja, zo zit ik wel eens als ik een loopneus heb en geen zakdoek bij de handquote:
OMGquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:21 schreef lipjes het volgende:
ITS MINE, MINEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
[ afbeelding ]
en meer neit ?quote:
okquote:
weet niet waar iedereen is, ik ben zelf ook redelijk dufquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt gezellig is het hier niet he?
Iedereen is lunchen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet waar iedereen is, ik ben zelf ook redelijk duf
ik slaap halfquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen is lunchen waarschijnlijk
lunch is al bijna verteerd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen is lunchen waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |