Ja, en eventueel een beetje kaneelquote:Op woensdag 18 april 2012 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik me niet meer herinneren.
is toch gewoon witbrood in ei gesopt met suiker of niet?
ik heb nooit witbrood in huis.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, en eventueel een beetje kaneel
Thanxquote:
Kom dan hier heen, maak ik het voor jequote:Op woensdag 18 april 2012 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nooit witbrood in huis.
kaneel ook niet en ei maar zelden
ik hou ook niet zo van witbroodquote:Op woensdag 18 april 2012 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
[..]
Kom dan hier heen, maak ik het voor je
Ik welquote:Op woensdag 18 april 2012 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou ook niet zo van witbrood
maar ik ben morgen wel in maastricht te vinden denk ik
Maar ze verdienen hetquote:Op woensdag 18 april 2012 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
zo weer 250 euro voor de kat uitgegevenze heeft het maar goed
dit in combinatie met je UIquote:Op woensdag 18 april 2012 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
ja nog maar een mandje erbij en speeltjes, of ze die nog niet heeft hahamaja ik verwen dr graag
stacey verwen ik ook graag.quote:
ja ik verwen graag vrouwen jaquote:
nee, maar goedquote:Op woensdag 18 april 2012 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik verwen graag vrouwen ja
of bedoelde je dat niet![]()
ja snap ik, alleen dat verplichte niet echt. client had ook volstaan imoquote:Op woensdag 18 april 2012 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat ze je dan met meneer of mevrouw kunnen aanspreken/schrijven?
Onderdeel van een onderzoek naar klanten, wellichtquote:Op woensdag 18 april 2012 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja snap ik, alleen dat verplichte niet echt. client had ook volstaan imo
Of gewoon geachte klant.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Ze kunnen er natuurlijk ook gewoon Lectori Salutem neerzetten
"De baron?"quote:Op woensdag 18 april 2012 12:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Geachte klant
Ik word bij 1 van mijn bladen aangeschreven als baron <Voornaam Achternaam>
Dan had ik zelf cavia gekozenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kon zelf een aanhef kiezen.
Uit een droplist. Cavia was geen optiequote:Op woensdag 18 april 2012 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan had ik zelf cavia gekozen
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 18 april 2012 13:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uit een droplist. Cavia was geen optie
Je weet niet eens waarheen jungquote:Op woensdag 18 april 2012 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
* Klacht verstuurd.
Speel nou mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je weet niet eens waarheen jung
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je wil dat ik met je ga spelen?
Oh oh, waar heb je last van?quote:
gisteren eerst knallende koppijn. En savonds vrienden geweest met de wc pot. Vanaf ongeveer 2030 elk uur gelopen. Pas na 4u ben ook goed in slaap gevallenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oh, waar heb je last van?
dank je sletquote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
* lipjes werpt een mok gloeihete kippesoep naar crazy-m
Beterschap
Nou beterschap.. het schijnt te heersenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gisteren eerst knallende koppijn. En savonds vrienden geweest met de wc pot. Vanaf ongeveer 2030 elk uur gelopen. Pas na 4u ben ook goed in slaap gevallen
ja hoorde meer mensen last van hebben. Hoop morgen weer te kunnen werken. Thuis zitten is niks voor mijquote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou beterschap.. het schijnt te heersen
Ja mijn neus loopt ook weer, verder gelukkig zoals gewoonlijk niks.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hoorde meer mensen last van hebben. Hoop morgen weer te kunnen werken. Thuis zitten is niks voor mij
zag er net de hond achteraan gaanquote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja mijn neus loopt ook weer, verder gelukkig zoals gewoonlijk niks.
Brb, even achter mijn neus aanrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |