jahquote:
Snelle spijsverteringquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
inmiddels is het alweer weggespoeld richting de waterzuivering
dat is zeker kudt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:55 schreef gianni61 het volgende:
veels te veel dingen die deze week en volgende week af moeten.
en de collega waarvan ik dingen hoor te leren, die mij moet helpen begint langzaam zo dement te worden dat die de boel alleen maar ophoud..
ik zie het straks nog gebeuren dat mn vrije dag maandag niet doorgaat
hoe is hetquote:
netjesquote:
nee niet echt, het kakte flink in na de ochtendquote:
* WhiteLightning slaps sm0kez with a large moederquote:
Dat verandert de zaakquote:Op woensdag 18 april 2012 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning slaps sm0kez with a large moeder
mogguh meisje met plakband op haar mondquote:
ja ieder zn ding héquote:Op woensdag 18 april 2012 08:47 schreef gianni61 het volgende:
het is weer fijn weer voor met een overal aan door een stoffige kunstmest fabriek te lopen
ik ook wel hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ieder zn ding hépersoonlijk zou ik nog wel een uurtje of 2 in mn bed willen liggen
Helemaal superduperquote:
* roze wolk en zoquote:Op woensdag 18 april 2012 09:39 schreef Ladylike het volgende:
Ik mag me, na de miskraam van de vorige keer, hier weer melden
[ afbeelding ]
Ik ben uitgerekend voor 9 december
Het ironische is: ben vandaag 6 weken en 3 dagen zwanger.quote:
dat lijkt me dan toch weer even spannend / een magische grens om overheen te gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het ironische is: ben vandaag 6 weken en 3 dagen zwanger.
De vorige zwangerschap eindigde met 6 weken en 3 dagen
Nu duimen dat het wel goed gaat
Ik kan mn mond niet houden, wil het van de daken schreeuwen
Ik teste pas vanmorgenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me dan toch weer even spannend / een magische grens om overheen te gaan.
hoe weet je dan dat het 6 weken en 3 dagen is?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik teste pas vanmorgen
Dus wist het niet
Datum laatste menstruatiequote:Op woensdag 18 april 2012 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat het 6 weken en 3 dagen is?
zo weinig seks?
Echt welquote:
ja, lekker beppen over overbloedvlekken en tamponslingerenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echt wel
Behalve als er veel vrouwen zitten
die heb ik waarschijnlijk 15 jaar niet meer gehadquote:Op woensdag 18 april 2012 10:40 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga het daar niet over hebben hoor
Mn maag knort, ik ga zo een bammetje maken
Wentelteefjes denk ik
Vind je ze wel lekker?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik waarschijnlijk 15 jaar niet meer gehad
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, lekker beppen over overbloedvlekken en tamponslingeren
En kaneelquote:Op woensdag 18 april 2012 10:47 schreef gianni61 het volgende:
is toch gewoon witbrood in ei gesopt met suiker of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |