Ja, en eventueel een beetje kaneelquote:Op woensdag 18 april 2012 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik me niet meer herinneren.
is toch gewoon witbrood in ei gesopt met suiker of niet?
ik heb nooit witbrood in huis.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, en eventueel een beetje kaneel
Thanxquote:
Kom dan hier heen, maak ik het voor jequote:Op woensdag 18 april 2012 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nooit witbrood in huis.
kaneel ook niet en ei maar zelden
ik hou ook niet zo van witbroodquote:Op woensdag 18 april 2012 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
[..]
Kom dan hier heen, maak ik het voor je
Ik welquote:Op woensdag 18 april 2012 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou ook niet zo van witbrood
maar ik ben morgen wel in maastricht te vinden denk ik
Maar ze verdienen hetquote:Op woensdag 18 april 2012 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
zo weer 250 euro voor de kat uitgegevenze heeft het maar goed
dit in combinatie met je UIquote:Op woensdag 18 april 2012 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
ja nog maar een mandje erbij en speeltjes, of ze die nog niet heeft hahamaja ik verwen dr graag
stacey verwen ik ook graag.quote:
ja ik verwen graag vrouwen jaquote:
nee, maar goedquote:Op woensdag 18 april 2012 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik verwen graag vrouwen ja
of bedoelde je dat niet![]()
ja snap ik, alleen dat verplichte niet echt. client had ook volstaan imoquote:Op woensdag 18 april 2012 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat ze je dan met meneer of mevrouw kunnen aanspreken/schrijven?
Onderdeel van een onderzoek naar klanten, wellichtquote:Op woensdag 18 april 2012 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja snap ik, alleen dat verplichte niet echt. client had ook volstaan imo
Of gewoon geachte klant.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Ze kunnen er natuurlijk ook gewoon Lectori Salutem neerzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |