"De baron?"quote:Op woensdag 18 april 2012 12:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Geachte klant
Ik word bij 1 van mijn bladen aangeschreven als baron <Voornaam Achternaam>
Dan had ik zelf cavia gekozenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kon zelf een aanhef kiezen.
Uit een droplist. Cavia was geen optiequote:Op woensdag 18 april 2012 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan had ik zelf cavia gekozen
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 18 april 2012 13:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uit een droplist. Cavia was geen optie
Je weet niet eens waarheen jungquote:Op woensdag 18 april 2012 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
* Klacht verstuurd.
Speel nou mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je weet niet eens waarheen jung
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je wil dat ik met je ga spelen?
Oh oh, waar heb je last van?quote:
gisteren eerst knallende koppijn. En savonds vrienden geweest met de wc pot. Vanaf ongeveer 2030 elk uur gelopen. Pas na 4u ben ook goed in slaap gevallenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oh, waar heb je last van?
dank je sletquote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
* lipjes werpt een mok gloeihete kippesoep naar crazy-m
Beterschap
Nou beterschap.. het schijnt te heersenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gisteren eerst knallende koppijn. En savonds vrienden geweest met de wc pot. Vanaf ongeveer 2030 elk uur gelopen. Pas na 4u ben ook goed in slaap gevallen
ja hoorde meer mensen last van hebben. Hoop morgen weer te kunnen werken. Thuis zitten is niks voor mijquote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou beterschap.. het schijnt te heersen
Ja mijn neus loopt ook weer, verder gelukkig zoals gewoonlijk niks.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hoorde meer mensen last van hebben. Hoop morgen weer te kunnen werken. Thuis zitten is niks voor mij
zag er net de hond achteraan gaanquote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja mijn neus loopt ook weer, verder gelukkig zoals gewoonlijk niks.
Brb, even achter mijn neus aanrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |