komt die ook op de tafel dan ?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
nee geen kaarsen bij mij in huis. heb een kat , dus liever niet.
ja, dat hou je echt niet tegen.quote:
als ze op tafel springt gewoon met een plantenspuitquote:Op donderdag 19 april 2012 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, dat hou je echt niet tegen.
als ik aan het eten ben dan weet ze wel dat het niet mag , en dan laat ze het ook.
neuh, vind het wel ok. zoals ik al zei dat soort dingen hou je toch niet tegen.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ze op tafel springt gewoon met een plantenspuit
alles is af en aan te lerenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh, vind het wel ok. zoals ik al zei dat soort dingen hou je toch niet tegen.
morge kutquote:
het is een kat he., honden hebben een baas, katten zijn de baasquote:
zit op het werk, maar nog niet 100%quote:
pfft kat = huisdier = hebben een baasquote:Op donderdag 19 april 2012 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is een kat he., honden hebben een baas, katten zijn de baas
Ja prima.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ach we mogen niet klagen en dat doe ik dan maar niet ook
met u ?
Lekkkel in bed blijvenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zit op het werk, maar nog niet 100%
oh dat klinkt niet best.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja prima.
Weinig te melden behalve een verzekering die even faalde en een boete
ik kan niet thuis blijvenquote:
mijn boete heb ik nog steeds niet binnenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja prima.
Weinig te melden behalve een verzekering die even faalde en een boete
Verzekering dacht dat ik gisteren al mijn nieuwe motor had dus had de verzekering van de oude al stil gezet terwijl ik pas woensdag A.S. de nieuwe hebquote:
Ik wel hoor, ga dan lekker verder met mijn game te developenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan niet thuis blijven
Dan word ik helemaal gek
pff als ik ziek ben ga ik zelfs niet achter de pcquote:Op donderdag 19 april 2012 09:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ga dan lekker verder met mijn game te developen
Ik wel, daarom ga ik altijd gewoon werkenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff als ik ziek ben ga ik zelfs niet achter de pc
ik dus ook, maar hoofdpijn zie ik niet als ziekquote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik wel, daarom ga ik altijd gewoon werken
Danwel thuis danwel op kantoor
in de 3 jaar dat ik hier nu zit heb ik me pas 1 keer een dagje ziekgemeld ofzo
zal ik jouw boete betalen?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Verzekering dacht dat ik gisteren al mijn nieuwe motor had dus had de verzekering van de oude al stil gezet terwijl ik pas woensdag A.S. de nieuwe heb
Dus dat moest even gecorrigeerd worden.
En heb een prachtige boete uit duitsland.
134 waar je 120 mocht, 129 gecorrigeerd.
10 euro boete
En een prachtige foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |