die lippen zijn veel te dik opgemaaktquote:Op donderdag 19 april 2012 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
afschuwelijk gewoon!
mogge trouwens!
quote:Op donderdag 19 april 2012 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
afschuwelijk gewoon!
mogge trouwens!
morge kutjesquote:
morguuh lulletje rosewaterquote:
gaat, en met jou ?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:01 schreef tripack het volgende:
[..]
morguuh lulletje rosewater
hoe gaat het?
kon nog wel wat uurtjes slaap gebruiken.. maar weer drukke dag voor de boegquote:
mja, ik ben na een dag ziek zijn weer aan het werk.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:05 schreef tripack het volgende:
[..]
kon nog wel wat uurtjes slaap gebruiken.. maar weer drukke dag voor de boeg
beterschap manquote:Op donderdag 19 april 2012 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ik ben na een dag ziek zijn weer aan het werk.
maar nog steeds niet volle 100% beter
ach jah, komt wel weerquote:
Je moet hem ook niet als kaars gebruikenquote:Op donderdag 19 april 2012 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
zo gisteren mn UPC box vervangen. de voetjes bij de oude waren helemaal weg gesmolten. lekker. soort uitsmeerbare pek op de tafel
je kachel is ook niet de geschikte plaats om een modem neer te zettenquote:Op donderdag 19 april 2012 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
zo gisteren mn UPC box vervangen. de voetjes bij de oude waren helemaal weg gesmolten. lekker. soort uitsmeerbare pek op de tafel
tja dat was de service van UPCquote:Op donderdag 19 april 2012 08:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet als kaars gebruiken
kachel ? wie heeft dat nu ?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kachel is ook niet de geschikte plaats om een modem neer te zetten
eckte mannen hebben allemaal een kachelquote:Op donderdag 19 april 2012 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kachel ? wie heeft dat nu ?
ok, heb je verkeerd gelezen danquote:Op donderdag 19 april 2012 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja dat was de service van UPC
heb wel gelijk een veel kleinere box gekregen met wat HD kanalen erbij wat ik eerst niet had. kan ook 1080 via hdmi kiezen nu.
maakt niet uit johquote:
o wou al zeggen, 5 keer als kaars gebruiktquote:Op donderdag 19 april 2012 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maakt niet uit johik ben blij dat alles weer werkt iig. is mn 5e box geloof ik , in 5 jaar tijd. (wel 3 x zelf abo verwisselt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |