* wel.o.k geeft prullenbak schop richting KG en slaat teder armen om KG heenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Boh graag. Wil je ook voor me opruimen als ik over mn nek ga? Ik heb nog niet gegeten dus je hoeft niet bang te zijn voor brokjes en klontjes
* Moeraskat gaat terug op knieetjes naast lola haar stoel zittenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft ruk aan ketting.. hier blijven jij
Heb ik ook wel eens last van... maar met schizofrenie lukt dat niet echtquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:17 schreef Erkannn het volgende:
Ow jawel hoor...ik heb wel een sociaal leven. Soms wil ik juist alleen zijn
mpgquote:
* LovelyLady geeft aai en zegt: braaf meisjequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat gaat terug op knieetjes naast lola haar stoel zitten
IK MOET ZO HARD LACHEN!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van... maar met schizofrenie lukt dat niet echt
Nee hoor, zoveel aandacht heb ik niet te verdelenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef Erkannn het volgende:
Mercon, corus?
Nee, ik ga niet verklappen waar ik werk....dan ben ik zo op te sporen. Gaat KG mij lastig vallen....dat terwijl hij zich zal verkleden als een bejaarde :p
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k geeft prullenbak schop richting KG en slaat teder armen om KG heen
kom maar hoor, knuffelbeertje van me![]()
Je hebt gelijk...ik en mn ego hebben daar ook een beetje last van.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van... maar met schizofrenie lukt dat niet echt
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft aai en zegt: braaf meisje
loop even naar de plee hihihiquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
IK MOET ZO HARD LACHEN!!!!!!!!maar collega's
ik ben al 5 keer geweest omdat ik zo moest lachen. en ik doe ook al alsof ik om andere dngen lachquote:
Straks denken ze dat je stoned bentquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben al 5 keer geweest omdat ik zo moest lachen. en ik doe ook al alsof ik om andere dngen lach
quote:
tegen wie praat jijquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Straks denken ze dat je stoned bent![]()
Ach man hou toch op.. als je hem blijft uitdagen dan krijg je een keer een pak slaag jonguhquote:
hahahahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach man hou toch op.. als je hem blijft uitdagen dan krijg je een keer een pak slaag jonguh
Je zou hem toch negeren? DOE DAT DAN OOK
en doe eens liefquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach man hou toch op.. als je hem blijft uitdagen dan krijg je een keer een pak slaag jonguh
Tegen KG.....ik ben niet teleurgesteld in jou hoor ;-)quote:
jammerquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:25 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Tegen KG.....ik ben niet teleurgesteld in jou hoor ;-)
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |