quote:overacting
` over - act - ing [-ekting] (Engels) de -woord (mannelijk) te nadrukkelijk toneelspelen, met veel weidse gebaren en te zeer beklemtoonde spraak
www.az.nlquote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou laat dat AZ TV nou zien, niemand heeft dat toch verder gezien buiten Alkmaar?
Zo kennen we hem weer.quote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
Wtf, Leo Beenhakker die anderen beticht van theatraal gedrag.
Inderdaad, wie belegt er nou een hele perconferentie om z'n eigen onvrede naar de pers toe te communicerenquote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
Wtf, Leo Beenhakker die anderen beticht van theatraal gedrag.
Dat ik dit ooit nog eens mocht meemaken.
Is een Chinees toch?quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Kenneth Omeruo ..
Donkere jongen .. goh zou je denken?
Haha so true,quote:Op maandag 16 april 2012 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sno doet me altijd denken aan King van Tekkengeen idee waarom..
quote:Op maandag 16 april 2012 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Duarte, Wildschut en Maher, grootste verassingen van dit seizoen. Die komen er echt allemaal.²
Ik heb er echt alle vertrouwen in dat ze allemaal Oranje halen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]Waar?
Valt heel erg mee hoor. Zijn wel leuke spelers.
quote:
RVP.quote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef TheGeneral het volgende:
Zo, even schakelen naar Arsenal - Wigan.
Kloptquote:Op maandag 16 april 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord loopt hand in hand toch?
Jaaaaa ze deden 'm!! Hoi hoi hoiquote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
TOMORROW WILL BE MINE
oh nee dat is tour du jour
Hoeveel zou hij al op hebben?quote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef TakAFCA het volgende:
Hoeveel kilo coke zou Hansie in de pauze naar binnen gooien?
Nee joh, allemaal toneel, loopt weg in acte 1, komt terug in acte 3.quote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
Aan de ene kant hoop je dat Hans een keer wegloopt, aan de andere kant zou dat wel het einde van Hans bij VI betekenen.
Heb je überhaupt VI aanstaan?quote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is er al over de eredivisie gesproken?
Allemaal zo nep als wat. Hij vind al die aandacht maar wát geil.quote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
Aan de ene kant hoop je dat Hans een keer wegloopt, aan de andere kant zou dat wel het einde van Hans bij VI betekenen.
Je snapte afgelopen weekend niet?quote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is er al over de eredivisie gesproken?
True, anders was hij allang weggelopen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Allemaal zo nep als wat. Hij vind al die aandacht maar wát geil.
Hans krijgt bad trip?quote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef TakAFCA het volgende:
Hoeveel kilo coke zou Hansie in de pauze naar binnen gooien?
Of Hansie heeft geen functiequote:Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kan mod niet even een tt wijziging doorvoeren![]()
Titel moet zijn Hansie hansie is boosie
Niks nieuws, gebeurt elke week.quote:Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schijnt dat bij Besiktas - Galatasaray fans boos op het veld gingen rennen
Blijft Turkije.quote:Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Klopt. Eentje was z'n schaap verloren, 15 euro schuld, uitgehuwelijkte wijf kwijt en alles.quote:Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Had viel me gister -als keeper- al opquote:
Er is maar één club in Turkije.quote:Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Open deur intrappen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
'Ajax is kampioen' heb ik nog niet gehoord.wanneer komt het nou.
7 voor de hoogtequote:
Ik ook niet, die eerdere van 'als zoveel mensen het roepen moet er een kern van waarheid inzitten' was beter.quote:
Spaanse zijn nog 100x erger. Believe me, ik volg de PDquote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En dan klagen over de Nederlande scheidsrechters
In Nederland wel dan?quote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef inZanity het volgende:
Maar in Engeland hebben ze een voetbalwet. Daar gebeurt nooit wat.
Meer dan in Engeland.quote:
Dat zijn geen scheidsrechters, dat zijn Obersturmbahnführer.quote:Op maandag 16 april 2012 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Spaanse zijn nog 100x erger. Believe me, ik volg de PD
Datquote:Op maandag 16 april 2012 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook niet, die eerdere van 'als zoveel mensen het roepen moet er een kern van waarheid inzitten' was beter.
Komt omdat ze in Engeland geen wapens dragen en in NL wel.quote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, in Nederland kunnen de autoriteiten gewoon hun werk niet fatsoenlijk doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geloven we wel jaquote:Op maandag 16 april 2012 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Spaanse zijn nog 100x erger. Believe me, ik volg de PD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |