quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:31 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Dus dan is het straks The Voice - Beat the Best - Strictly Come Dancing - Sterren Springen/Sterren Dansen op het Ijs, en dan nog weer The Voice Kids.
Worden drukke weekenden dan.
quote:Trijntje Oosterhuis is 'ad lib politie' in nieuw seizoen The Voice
De opnames van het derde seizoen van The Voice of Holland zijn begonnen. Nick & Simon, Marco Borsato en Roel van Velzen delen de rode stoelen voor het eerst met Trijntje Oosterhuis, die Angela Groothuizen vervangt. Trijntje heeft direct een duidelijke rol op zich genomen, en wel die van 'ad lib politie'.
Volgens Marco Borsato heeft hij aan de zangeres een 'warme en eerlijke' collega. 'Soms willen we nog wel eens iets met een mantel de liefde bedekken. Trijn benoemt dat, maar wel op een manier die je accepteert', liet hij vandaag weten aan RTL Boulevard.
'Dus dat betekent als je een ad lib te veel hebt, we hebben al gekscherend de ad lib politie genoemd, dan moet je even langs Trijn en die geeft je er dan flink van langs', sluit hij lachend af. De muziekterm ad libitum (ad lib) geeft in de partituur aan dat een bepaalde passage vrij ingevuld mag worden.
Naar verwachting is het nieuwe seizoen van de talentenjacht vanaf oktober op televisie te zien.
Bron
Van dit kijk ik alleen maar The Voice (ofHolland & Kids) en evt. Beat The Best. De rest boeit me niet ...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:31 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Dus dan is het straks The Voice - Beat the Best - Strictly Come Dancing - Sterren Springen/Sterren Dansen op het Ijs, en dan nog weer The Voice Kids.
Worden drukke weekenden dan.
Ik vind het zo jammer dat er weer iemand meedoet die al in een andere talentenjacht ver is gekomen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:23 schreef female81 het volgende:
Floortje Smit, tweede in Idols 3 - achter Raffaela - doet mee. Zie de lange rij reacties onderaan de link hieronder.
Ik vind het hele mens niks aan, maar kan me zowaar voorstellen dat ze opnieuw ver komt (kan wel goed zingen, en dat grijzemuis-achtige werkt hier vaak uitstekend).
http://nlpop.blog.nl/tale(...)the-voice-of-holland
http://www.totaaltv.nl/ni(...)lland_van_start.htmlquote:RTL 4 begint op vrijdag 24 augustus met het nieuwe – inmiddels al derde – seizoen van de Talpa talentenjacht The Voice of Holland. De opnamen zijn al enkele weken aan de gang.
The Voice of Holland is de best bekeken talentenjacht die op de Nederlandse televisie wordt uitgezonden. Het komende jaar zijn er enkele veranderingen zichtbaar. Na evaluatie van het format van The Voice of Holland zijn er in de Nederlandse versie onder meer nieuwe draaibare stoelen voor de coaches gekomen. Ook zijn er enkele inhoudelijke verbetering in het format doorgevoerd om de afleveringen na The Blind Auditions voor de kijker aantrekkelijker te maken. Hierbij zullen de draaiende stoelen uit The Blind Auditions een rol blijven spelen in The Battles.
TRIJNTJE OOSTERHUIS
In het team van de coaches heeft ook dit jaar weer een wijziging plaatsgevonden. Angela Groothuizen is vervangen door de Nederlandse zangeres Trijntje Oosterhuis. Samen met Marco Borsato, VanVelzen en Nick & Simon vormen zij het team van de Nederlandse coaches van The Voice.
FINALE 14 DECEMBER
De presentatie van het derde seizoen van The Voice of Holland blijft in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. De finale voor het derde seizoen van The Voice is op vrijdag 14 december. Ook dit jaar speelt interactie met de kijker weer een grote rol. Vodafone blijft daarbij de partner van The Voice of Holland. De kijker kan onder meer via apps op smartphone en tablet een actieve rol bij de tv-uitzendingen op zich nemen.
Leukquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Ben lang niet geweest hier, maar ik zou graag weer aansluiten
Ah ja, bij elke VOH zit er weer minstens eentje bij, dus het kon ook niet uitblijvenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:23 schreef female81 het volgende:
Floortje Smit, tweede in Idols 3 - achter Raffaela - doet mee. Zie de lange rij reacties onderaan de link hieronder.
Ik vind het hele mens niks aan, maar kan me zowaar voorstellen dat ze opnieuw ver komt (kan wel goed zingen, en dat grijzemuis-achtige werkt hier vaak uitstekend).
Dikke kans dat het hier dan ook gebeurt natuurlijk.quote:"We're tweaking the Battle Rounds a little bit for season three," Daly told TVLine. "The best way to categorize the changes is that we're playing with some potential interchangeability."
The host went on to hint that the coaches may be able to 'steal' at least one Battle Round evictee from a competing judge.
Ik zit altijd nog te wachten op Sumera uit X Factor die nog 'ns een keer meedoet. Niet dat ze dan een carriereboost zou krijgen ofzo, maar vond het destijds wel enorm jammer dat ze eruit werd gestemd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:23 schreef female81 het volgende:
Met Trijntje krijgen we denk ik allemaal wannabeyoncés of wannabe alicia keys'. niet dat ik dat erg vindquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef ato het volgende:
Ik heb er weer zin in en Trijntje is volgens mij goed vuurwerk (lees discussies uitlokken) met al die mannen daar.
Volgens Marco was ze de 'Add Lib police' so we'll seequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Met Trijntje krijgen we denk ik allemaal wannabeyoncés of wannabe alicia keys'. niet dat ik dat erg vind
Afgelopen seizoenen waren het steeds 17 afleveringen, aangezien het nog steeds een groot succes was denk ik dat er wel weer een extra auditieaflevering is bijgeplakt, dus ik schat zo'n 19 ofzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoelang doet The Voice of Holland ? Ongeveer 13 weken?
Dan duurt het ongeveer 4 maanden..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:29 schreef JRRY het volgende:
Afgelopen seizoenen waren het steeds 17 afleveringen, aangezien het nog steeds een groot succes was denk ik dat er wel weer een extra auditieaflevering is bijgeplakt, dus ik schat zo'n 19 ofzo
Nog altijd niet zo lang als X Factor of Idols altijd duurden. Of Popstars met bijna 10 maanden..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan duurt het ongeveer 4 maanden..
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:08 schreef Metapod het volgende:
Onbegrijpelijk dat dit soort uitgemolken shows nog zoveel aandacht krijgen.
Inderdaad. John de Mol is met andere The Voice - makers in gesprek gegaan om verbeteringen te bedenken voor de onderdelen waar kijkers veel afhaken, zoals The Battles en vooral de liveshows.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:46 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Het nieuwe detail in de Amerikaanse Voice en dus waarschijnlijk in Nederland ook, is dat de coaches in de battle-ronde talenten van elkaar mogen stelen. A battles tegen B, A wordt gekozen door de coach, de andere drie coaches mogen dan kiezen om B alsnog in hun team op te nemen.
In een ronde tussen de battles en de liveshows in, kiezen de coaches uiteindelijk welke 5 van hun team doorgaan naar de liveshows.
Dit lees ik nu, je kunt degene die weggestuurd wordt "stelen":quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:46 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Het nieuwe detail in de Amerikaanse Voice en dus waarschijnlijk in Nederland ook, is dat de coaches in de battle-ronde talenten van elkaar mogen stelen. A battles tegen B, A wordt gekozen door de coach, de andere drie coaches mogen dan kiezen om B alsnog in hun team op te nemen.
In een ronde tussen de battles en de liveshows in, kiezen de coaches uiteindelijk welke 5 van hun team doorgaan naar de liveshows.
quote:Geen spectaculaire veranderingen in The Voice
The Voice of Holland gaat niet zo sterk op de schop als in de Verenigde Staten, waar coaches kandidaten uit een ander team kunnen gaan ‘stelen’ in de Battles-ronde. Dat heeft producent Talpa laten weten aan Novum. Wel verandert het een en ander. ”Wat er in Nederland gaat veranderen, maken we volgende week bekend tijdens een persconferentie. Dan moet je niet denken aan spectaculaire veranderingen, maar er zijn altijd kleine dingen die je kunt bedenken om een show beter te maken.“
De derde editie van The Voice of Holland begint volgende week vrijdag. De grootste veranderingen zijn een nieuw decor en Trijntje Oosterhuis als nieuwe coach.
De grootste inhoudelijke veranderingen zitten naar verluidt in de liveshows.
Bron
A-men.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop echt dat zij nog eens een poging waagt om door te breken:
Dit is voor mij de beste auditie ever in een Nederlandse talentenjacht
Terwijl Trijntje zelf rustig van een lied van 3 minuten een versie van 15 minuten maakte ten tijde van Total Touch met allerlei vocale uitschietersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:23 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Volgens Marco was ze de 'Add Lib police' so we'll see
Als we haar dit seizoen niet zien tippen we gewoon de redactie Cee... dan moeten ze haar maar gaan scoutenquote:
Idols 2 (2004), ze werd 5e.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:59 schreef ato het volgende:
Id goede auditie, van wanneer was dat? En hoe ver is zij gekomen?
Whehehe uhhhhquote:
Nou dat dusquote:
Yeah!quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:50 schreef -Miauw- het volgende:
Na vorig seizoen over geslagen te hebben, ga ik vrijdag weer kijken
Ik vraag me wel af of ze dan de stemmen niet al herkennen?quote:Nog meer draaiende stoelen in The Voice of Holland
Het tv-programma The Voice of Holland van RTL 4 mikt in het nieuwe seizoen nog meer op de bekende draaiende stoelen. Dat maakt het tv-station dinsdag bekend op haar najaarspresentatie. De tv-show met Martijn Krabbé en Wendy van Dijk wil zich meer onderscheiden. “Het succesvolle format wordt komend seizoen verder aangescherpt. Zo zullen de draaiende stoelen van de coaches ook een rol gaan spelen in de ronde na The Blind Auditions, The Battle“, zo laat RTL weten.
The Voice of Holland kreeg al eerder kritiek dat de show na de auditieronde erg lijkt op andere talentenjachten. Bovendien zwakten de kijkcijfers in veel landen af na de audities, waarin juryleden met hun rug tegenover de auditanten zitten en zich omdraaien als ze interesse hebben.
Bron
Staat wel erg onduidelijk in dit artikel wát er dan met de stoelen gaat gebeuren etc.. Ik zie namelijk ook niet in waarvoor je die nog nodig zou hebben, de kandidaten zitten immers al in je team.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:36 schreef Karina het volgende:
De wijzigingen in het format zijn bekend:
[..]
Ik vraag me wel af of ze dan de stemmen niet al herkennen?
Precies, vandaar mijn opmerking dat ze de stemmen kunnen herkennen ook al zien ze de kandidaten niet. Maar misschien doen ze wel HEEL iets anders met de stoelen (al zou ik niet weten wat).quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Staat wel erg onduidelijk in dit artikel wát er dan met de stoelen gaat gebeuren etc.. Ik zie namelijk ook niet in waarvoor je die nog nodig zou hebben, de kandidaten zitten immers al in je team.
De stoelen gaan omhoog / omlaag naarmate het optreden beter / slechter wordt...quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, vandaar mijn opmerking dat ze de stemmen kunnen herkennen ook al zien ze de kandidaten niet. Maar misschien doen ze wel HEEL iets anders met de stoelen (al zou ik niet weten wat).
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
De stoelen gaan omhoog / omlaag naarmate het optreden beter / slechter wordt...
Of omdraaien als het slecht is? Maar een battle is met 2, dus dat kan ook weer niet, tenzij ze allebei slecht zijn...quote:
Dat wordt te ingewikkeld denk ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Of omdraaien als het slecht is? Maar een battle is met 2, dus dat kan ook weer niet, tenzij ze allebei slecht zijn...
De 4 coaches zullen wel moeten stemmen door middel van een druk op de knop ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar voeg ik aan toe: Sumera (X Factor 3), Tania Christopher (X Factor 4), Esther Nijhove (TVOH 1)quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:54 schreef Woelli het volgende:
Het decor ziet er beter uit dan de eerste twee seizoenen.
Ben ook benieuwd hoe de liveshows eruit gaan zien als zit als zo groot is.
Benieuwd welke (o )bn'ers mee doen. Hoop nog steeds dat Zosja (idols1), Elisaar (idols 2), Mariet (popstars the rivals) Ollie (idols 4) en Charlene (idols 4) het nog een keer proberen.
Sumera zal nog eens voorbij kunnen komen ja, maar Esther zal denk ik geen tweede poging doen. Maar Esther had toch al een platencontract bij John, maar nooit meer van wat gehoord.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daar voeg ik aan toe: Sumera (X Factor 3), Tania Christopher (X Factor 4), Esther Nijhove (TVOH 1)
Die vond ik het allemaal heel vreemd / jammer dat ze weg moesten.
Esther denk ik ook niet, is denk ik te recent te ver gekomen ofzo... :pquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sumera zal nog eens voorbij kunnen komen ja, maar Esther zal denk ik geen tweede poging doen. Maar Esther had toch al een platencontract bij John, maar nooit meer van wat gehoord.
Maar bij Sumera en Tania waren het voornamelijk hun houding dat ze zijn weggestemd. Dat lijkt me toch wel duidelijk.
Wel grappig trouwens... de opnames zijn aankomende woensdag en donderdagquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Welnee, alsof Esther de 2e keer bij dezelfde talentenjacht mee gaat doenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daar voeg ik aan toe: Sumera (X Factor 3), Tania Christopher (X Factor 4), Esther Nijhove (TVOH 1)
Deden ze bij X Factor en Idols ook allemaal toch ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, alsof Esther de 2e keer bij dezelfde talentenjacht mee gaat doen
Ja maar je gaat niet als je bij de top 8 hebt gezeten niet in dezelfde show nog een keer auditie doen. Al vond ik zeker dat Esther één van de vier finale plekken had verdiend.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Deden ze bij X Factor en Idols ook allemaal toch ?
Ik ook. In dit geval was dat 'stelen' wat ze in USA gaan invoeren wel heel handig geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja maar je gaat niet als je bij de top 8 hebt gezeten niet in dezelfde show nog een keer auditie doen. Al vond ik zeker dat Esther één van de vier finale plekken had verdiend.
Toch niet dezelfde showquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Deden ze bij X Factor en Idols ook allemaal toch ?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:32 schreef iBenny het volgende:
The Voice Kids komt 21 december weer. Volgens mij is dan ook de finale van de 'normale' Voice?!
Klopt de finale is in decemberquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:32 schreef iBenny het volgende:
The Voice Kids komt 21 december weer. Volgens mij is dan ook de finale van de 'normale' Voice?!
Zullen ze dan wel tussen de normale en de resultshow in doen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
[..]
Klopt de finale is in december
Volgens mij is de finale van the voice al op de 14e, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zullen ze dan wel tussen de normale en de resultshow in doen dan?
Volgens mij ook 14e jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Volgens mij is de finale van the voice al op de 14e, maar dat weet ik niet zeker.
Dus dan zal TVK meteen een week na de finale starten.
Zou dan na TVK (9 weken?) X Factor weer beginnenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Volgens mij is de finale van the voice al op de 14e, maar dat weet ik niet zeker.
Ohw ja, ik zie het nu inderdaad(nadat ik googlede en uitkwam op mijn eigen post(post 15 in dit topic))quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
quote:FINALE 14 DECEMBER
De presentatie van het derde seizoen van The Voice of Holland blijft in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. De finale voor het derde seizoen van The Voice is op vrijdag 14 december. Ook dit jaar speelt interactie met de kijker weer een grote rol. Vodafone blijft daarbij de partner van The Voice of Holland. De kijker kan onder meer via apps op smartphone en tablet een actieve rol bij de tv-uitzendingen op zich nemen.
Ik denk dat ze er elk seizoen zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
Ik hoop niet dat er "oude bekenden" meedoen, dat vind ik helemaal niet leuk, die tweedekansjes (of soms zelfs derdekansjes).
Daar ben ik ook bang voor (dat eerste)...quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er elk seizoen zijn.
Oh ja Wendy en Martijn, even dacht ik dat het ter sprake stond voor nieuwe mensen, too bad.
Ik denk het wel. Vooral nu Angela en Gordon hebben aangeven de presentatie wel willen te doen. Dan zijn er vast gesprekken gevoerd over hun jurypositie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zou dan na TVK (9 weken?) X Factor weer beginnen?
Ik hoop juist dat er tweede-kans-kandidaten meedoen. Vind het altijd wel mooi om te zien, die extra hoop om nog eens door te breken, nog eens die bekendheid mee te maken. Kijken in hoeverre ze zijn gegroeid sinds we ze voor het eerst zagen of dat ze juist in de zelfde vallen trappen. Extra draaaamaaaaaa!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor (dat eerste)...
Asjeblieft geen Angela of Gordon. Doe eens een keer een lekker jonge griet van een jaar of 25, zoals bv. Nicolette Kluijver etc.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Vooral nu Angela en Gordon hebben aangeven de presentatie wel willen te doen. Dan zijn er vast gesprekken gevoerd over hun jurypositie.
I feel ya! Gewoon niemand die de stoel draait tijdens de auditiequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat er tweede-kans-kandidaten meedoen. Vind het altijd wel mooi om te zien, die extra hoop om nog eens door te breken, nog eens die bekendheid mee te maken. Kijken in hoeverre ze zijn gegroeid sinds we ze voor het eerst zagen of dat ze juist in de zelfde vallen trappen. Extra draaaamaaaaaa!
Kennen jullie 5ive (Five) nog? Raaaazend populaire jongensband in de jaren '90, wereldwijd bekend, legioenen fans.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I feel ya! Gewoon niemand die de stoel draait tijdens de auditie
Ja, dat vond ik voor het eerst wél jammer en zielig ja!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Kennen jullie 5ive (Five) nog? Raaaazend populaire jongensband in de jaren '90, wereldwijd bekend, legioenen fans.
Een van de zangers deed dit jaar bij The Voice UK auditie, achter z'n casio'tje, en niemand draait z'n stoel. Ik moest bijna huilen, zo zielig.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:40 schreef AssyriskaFF het volgende:
Er gaat toch iemand uit Idols 3 meedoen? Een dame. Zoiets las ik. Weet niet als ik de naam noem of dat een spoiler is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee klopt, maar het is denk ook voor de geloofwaardigheid beter als zij de show niet gaan presenteren. Ik zal het namelijk raar vinden dat een voormalig jurylid opeens de show gaat presenteren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Asjeblieft geen Angela of Gordon. Doe eens een keer een lekker jonge griet van een jaar of 25, zoals bv. Nicolette Kluijver etc.
Typisch RTL4, steeds weer die oude reptielen nieuwe klusjes geven.
Ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is denk ook voor de geloofwaardigheid beter als zij de show niet gaan presenteren. Ik zal het namelijk raar vinden dat een voormalig jurylid opeens de show gaat presenteren.
Het was juist raar dat ze zo ver kwamquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daar voeg ik aan toe: Sumera (X Factor 3)
Ze was zooo goed. houding was alleen verkeerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was juist raar dat ze zo ver kwam
Nou, benen wijd was beter geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze was zooo goed. houding was alleen verkeerd.
Andersom zou ik nog minder geloofwaardig vinden. VOH wordt in ieder geval dit jaar nog door Martijn en Wendyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is denk ook voor de geloofwaardigheid beter als zij de show niet gaan presenteren. Ik zal het namelijk raar vinden dat een voormalig jurylid opeens de show gaat presenteren.
Martijn en Wendy in de juryquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Andersom zou ik nog minder geloofwaardig vinden.
Hehe ja OK als je het zo bekijkt... van mijn part mag Jerney wel terugkomen in een of andere jury, heerlijk zo een zuurpruim.quote:
Nee... Gaat ook nog prima mee zo, zie liever wel Nick&Simon plaatsmaken voor een jonge muziekvrouw zoals Ilse deLange, etc.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja OK als je het zo bekijkt... van mijn part mag Jerney wel terugkomen in een of andere jury, heerlijk zo een zuurpruim.
Maar goed, VOH is dit jaar niet echt heel veel veranderd ten opzichte van vorig jaar, qua jury en presentatie.
Maar Do straalt zoveel arrogantie uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:14 schreef Woelli het volgende:
Ik wacht nog steeds op Do, zij heeft zich wel bewezen tijdens de Vlaamse X Factor.
Ja maar dat is ze totaal niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar Do straalt zoveel arrogantie uit
Huhquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja maar dat is ze totaal niet.
Als je haar met de kandidaten omziet gaan en hoe ze het voor de kandidaten opneemt als een van de andere juryleden de kandidaat in de grond stampen.
Daar VanVelzen nog wat van leren.
Hij is erg goed en leert de kandidaten denk ik erg veel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Huh? Dat gevoel heb ik al helemaal niet bij VanVelzen
Ik bedoel dat ze niet dan iemand als Patricia Paay etc. moeten doen, en nee Ilse is natuurlijk ouder dan N&S maar Nick & Simon zijn niet leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:47 schreef Pheno het volgende:
Jonge muziekvrouw? N&S zijn jonger dan Ilse hoor
Lijkt mij ook wel wat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:14 schreef Woelli het volgende:
Ik wacht nog steeds op Do, zij heeft zich wel bewezen tijdens de Vlaamse X Factor.
Scherpquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:02 schreef iBenny het volgende:
Ik mis een beetje het herkenbare rood van The Voice in het plaatje
Nee, Angela doet niet meer meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:06 schreef Woelli het volgende:
Komt er nog een vervolg op deze foto's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe, zelfs Winston op de tweedequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:06 schreef Woelli het volgende:
Komt er nog een vervolg op deze foto's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit slaat toch echt nergens opquote:STOELEN BLIJVEN DRAAIEN
The voice of Holland is een programma dat zich blijft verbeteren. Daarom zijn er met ingang van het nieuwe seizoen een paar wijzigingen te bespeuren.
Een van de onderdelen die anders zullen zijn, is dat de coaches na The Battle nog eens hun stoel kunnen laten draaien, door op de rode knop te drukken.
De gedraaide stoel brengt de coaches oog in oog met hun muziekproducer, waarna er overleg kan plaatsvinden tussen coach en muziekproducer.
En als ze op een knop rammen, dan zijn ze hopeloos goed en kan ze echt niet meer kiezen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:05 schreef Cee het volgende:
Dat deden ze bij The Voice Australië al. In principe is het helemaal geen vernieuwing, want daarvoor vroegen de coaches ook al advies bij hun producers. Enige verschil met nu is dat ze nu heel dramatisch op een knop gaan rammen wanneer ze dat doen.
OK Nice. Lijkt mij leuk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:54 schreef iBenny het volgende:
Het kijkcijferspel is dit jaar ook weer terug. The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic #2
Regels zijn simpel: gewoon 1x per week voorspellen hoeveel kijkers The Voice de aankomende uitzending heeft
Gaan we ook weer adopteren?
Adopteren is leukquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:54 schreef iBenny het volgende:
Het kijkcijferspel is dit jaar ook weer terug. The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic #2
Regels zijn simpel: gewoon 1x per week voorspellen hoeveel kijkers The Voice de aankomende uitzending heeft
Hoort er wel bij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:54 schreef iBenny het volgende:
Nou nou het is me watquote:“Wat er in de liveshows gaat veranderen, wordt alleen op een need-to-know-basis vrijgegeven. Ons is ook nog niets bekendgemaakt”, zegt Marco Borsato. “Wij kijken uit naar onze briefing, die pas op het laatste moment komt, zodat er geen geheimen uit kunnen lekken.”
Toch weet Marco wel een tipje van de sluier te lichten. In de battle-rondes, die al zijn opgenomen, kunnen de coaches hun stoel opnieuw laten draaien. Dit keer draaien ze zich dan alleen met de rug naar een kandidaat toe. De coach kan dan even ruggespraak hebben met zijn of haar hulpcoaches. “Als we nog twijfels hebben, op dat moment”, verduidelijkt Borsato. Een slimme vinding van producent John de Mol, want in voorgaande reeksen moest de kijker wel heel veel poppetjes kennen om de talentenjacht goed te volgen. De hulpcoaches worden nu dus naar de achtergrond verdrongen.
Bron
Dan kunnen ze niet roepen "oh je ziet er nog leuk uit ook"quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:31 schreef Woelli het volgende:
Ik had het denk ik toch anders gedaan.
Bij de blind auditions drukken, maar niet omdraaien.
En dan vanaf the battle pas omdraaien ofzo.
Maar dat word denk ik juist leuker als ze de kandidaten bij de the battle pas zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kunnen ze niet roepen "oh je ziet er nog leuk uit ook"Wat vaak gebeurde, terwijl het The Voice is...
Lijkt MIJ ook wel leuk, dan hebben wij ze al gezien en de jury niet. Het is wel zo dat de jury uitkiest wie er tegen wie moet tijdens de battle, ze moeten ze dus al wel vantevoren hebben gezien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar dat word denk ik juist leuker als ze de kandidaten bij de the battle pas zien.
Is inderdaad wel echt een goed ideequote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt MIJ ook wel leuk, dan hebben wij ze al gezien en de jury niet. Het is wel zo dat de jury uitkiest wie er tegen wie moet tijdens de battle, ze moeten ze dus al wel vantevoren hebben gezien.
Maaar.... wat ook leuk is, gewoon loten wie er tegen wie moet battelen! Alleen zit je dan weer met de repetities, dan kunnen de coaches, als ze de kandidaten nog niet mogen zien, niet daarbij helpen.
Volgens mij hebben we een nieuw concept verzonnen
Ah jij hebt hem al gemaaktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland 3
Wat maakt het nou uit of je HD of gewoon kijkt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.totaaltv.nl/ni(...)land_niet_in_HD.html
Het is echt te triest voor woorden. RTL
Heel veel. Beter beeld, beter geluid. Verschil is erg groot. Belachelijk dat ik ¤ 5,- p.m. extra betaal voor HD en het gewoon niet zo wordt uitgezondenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of je HD of gewoon kijkt?
Dan is het wel belachelijk ja.. Ik vond The Voice er altijd al goed uitzien..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heel veel. Beter beeld, beter geluid. Verschil is erg groot. Belachelijk dat ik ¤ 5,- p.m. extra betaal voor HD en het gewoon niet zo wordt uitgezonden
Ja ik ben ook benieuwd naar Trijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwdook naar Trijntje
Dat gaat geen 700.000 kijkers halen zoals vorig seizoenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Op RTL 8 is om 18:00-20:00u zaterdag de herhaling
Gaat bij mij om dat ik vrijdag iets anders kan kijken ! Omdat er een HH komt op de zaterdag kan ik alsnog naar VOH 3 kijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:20 schreef JRRY het volgende:
Dat gaat geen 700.000 kijkers halen zoals vorig seizoen
oh ja, Marco met zijn piempiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook benieuwd naar Trijn, ik hoop dat ze gewoon lekker goed gaat jureren. Dan hebben we alleen nog 1 Marco met zijn piempie, dan is het weer in balans
Las het ook, ben benieuwd. Ben benieuwd hoe ze zingt in een echte taal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen doet Niña van Treble ook mee.
Goed om te horen. Waren de Battles nog steeds in Westergas?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef Burdie het volgende:
Net een van de battles bijgewoond, het niveau ligt erg hoog!
Toch gek eigenlijk dat de battles gewoon al zijn opgenomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef Burdie het volgende:
Ja dat was best een tijd geleden en ik heb er echt weer zin in.quote:
Nee, in Hilversum. Er is ook een nieuw decorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Goed om te horen. Waren de Battles nog steeds in Westergas?
Ja precies, tijd niet gezien. Kun je ook meedoen met het adoptiespelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat was best een tijd geleden en ik heb er echt weer zin in.
Ben wel even TAl moe geweest.... teveel in te korte tijd, maar ik ben er overheen
Dat doe je toch tijdens de uitzending?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, tijd niet gezien. Kun je ook meedoen met het adoptiespel
Ja je moet ook snel zijn, de goede zijn altijd meteen weg natuurlijk, twee tabjes open, een voor dit topic en een voor het adoptietopicquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat doe je toch tijdens de uitzending?
Ja hoor, daar doe ik wel aan mee
Komt helemaal goed. Ik vind het ook erg leuk om hier weer te zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je moet ook snel zijn, de goede zijn altijd meteen weg natuurlijk, twee tabjes open, een voor dit topic en een voor het adoptietopic
Dit begint bijna een slogan te wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef Burdie het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit begint bijna een slogan te worden
Jaaa en ik heb er serieus weer zin in. Heb even ruim een jaar geen talentenjacht aangeraakt. Was het gewoon even zatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
SymphieLeuk dat je ook actief gaat posten tijdens zeh voissss
Oh OK, jammer, vond Westergasfabriek leuke locatiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, in Hilversum. Er is ook een nieuw decor
ik ben wel blij, het geluid in de Westergas fabriek was echt baggerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh OK, jammer, vond Westergasfabriek leuke locatie![]()
Vind de nieuwe decors (dacht dat het alleen voor Blind Auditions was) er wel geweldig uit zien.
Eens! Valt heel veel winst te behalen op dat vlak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben wel blij, het geluid in de Westergas fabriek was echt bagger
Nog 10 uur en 30 minutenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, Benny, Benny???? Hoeveel uur nog?
De kijkcijfers van woensdag en donderdag worden vandaag bekend gemaakt. Er was een storing. Als het goed is komen die van The Voice wel gewoon morgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:38 schreef JRRY het volgende:
Nog steeds geen kijkcijfers van woensdag én donderdag. Straks hebben we ze van The Voice ook niet
Onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is inderdaad best een tijd geleden ja
dat klopt wel ongeveer.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet
*namens zichzelf spreekt
vleeschquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat klopt wel ongeveer.....
Heb echt een jaar lang iedere vorm van Talentenjacht gemede omdat ik er wel even klaar mee was, maar ja, het vleesch is zwak
Wil je het langzaam opbouwen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang duurt het vanavond eigenlijk, toch niet meteen 2 uur?
In 2 uur heb ik idd geen trek, zeker niet met mooi weerquote:
Het duurt 45 minuten (en 1 uur en 15 minuten reclame) dus inderdaad 2 uurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang duurt het vanavond eigenlijk, toch niet meteen 2 uur?
Het duurt 2 uur, volgens de gids-appquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In 2 uur heb ik idd geen trek, zeker niet met mooi weer
Ik heb zojuist 1,4 liter gehaald, dus het moet raar lopen wil ik zonder komen te zittenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dan knip en plak ik wel wat hier en daarKomt goed. Borrel staat al klaar
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dan knip en plak ik wel wat hier en daarKomt goed. Borrel staat al klaar
Mooi, mijn kratje bier staat ook al klaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 1,4 liter gehaald, dus het moet raar lopen wil ik zonder komen te zitten
Jij behoort tot de pro, je tapt dagelijksquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 1,4 liter gehaald, dus het moet raar lopen wil ik zonder komen te zitten
Whehehe, gezellâgquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:11 schreef Symphonic het volgende:
en ik wil wel een beetje verstaanbaar blijven
Dagelijks?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij behoort tot de pro, je tapt dagelijksOok nog pingen vanaaf?
Verstaanbare DJ's, zo ouderwetsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Mooi, mijn kratje bier staat ook al klaar
Moet wel een beetje opletten, moet daarna nog radio draaien en ik wil wel een beetje verstaanbaar blijven
Heh?quote:
Eh, ik ben geen Belg hoor, zottekequote:
Entschuldigungquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, ik ben geen Belg hoor, zotteke
Nee, nee, ook daar nietquote:
Ik hoop het ook voor je, maar ik vrees met grote vrezenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, nee, ook daar niet
Ik ben al wakker vanaf 4 uur, ik hoop dat het zo geweldig leuk spannend mooi tof overvallend geweldig is, dat ik spontaan fris en wakker wordt van het kieken straks
vast welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, nee, ook daar niet
Ik ben al wakker vanaf 4 uur, ik hoop dat het zo geweldig leuk spannend mooi tof overvallend geweldig is, dat ik spontaan fris en wakker wordt van het kieken straks
ik heb vorig seizoen maar heel weingi gezien... Maar wat ik heb gezien en gehoord....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:20 schreef Karina het volgende:
Ik hoop van mijn stoel geblazen te worden, vorig seizoen is dat niet echt gelukt.
Wijn en M&M's zijn binnen, uiteraard
Thanksquote:
quote:
Yup. En als je bij de battles aanwezig was(opnames waren afgelopen woensdag en donderdag) ben je helemaal in het voordeelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:21 schreef MichelWuyts het volgende:
Mensen die de audities live hebben bijgewoond weten toch al wie door zijn? Is wel oneerlijk met de livecoach dan?
Whiskeyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Als we dat toch mogen meemakenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, nee, ook daar niet
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:15 schreef danilel het volgende:
Ben benieuwd of een familielid (die probeert geheim te houden dat ie mee heeft gedaan aan de battles) vanavond al in de aflevering te zien is.
Zit dus ook al in de aanslag!
Moet ik wel de link erin plakkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik kwam net deze tegen in het X Factor UK topic..
Mag er a.u.b. zoeen tussenzitten? Damn
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet ik wel de link erin plakken
deze dus
Je kunt er toch ook prijzen mee winnen of niet? Lijkt me dan een lekker corrupt zooitje!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. En als je bij de battles aanwezig was(opnames waren afgelopen woensdag en donderdag) ben je helemaal in het voordeel
Vorig jaar wonnen ook 4 bekenden van mij. Die waren bij alle audities en de helft van de battles. Die wonnen dus al die prijzen jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Je kunt er toch ook prijzen mee winnen of niet? Lijkt me dan een lekker corrupt zooitje!
omg. Dat is wel zeer triest dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorig jaar wonnen ook 4 bekenden van mij. Die waren bij alle audities en de helft van de battles. Die wonnen dus al die prijzen ja
Dat kan pas vanaf de liveshowsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
omg. Dat is wel zeer triest dan.
Misschien kun je op unibet ook gokken wie er door gaan:p
Loopt vast weer uitquote:
Laptop doet het nu nog wel, maar heb nogal problemen draadloosquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja, RTl 4
Ik ga zo even overstappen.
PC uit, laptop aan
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef Day het volgende:
App downloaden en spel gedaan - check
Drank, snoep en chips gepakt - check
Man de deur uitgewerkt - check
Inloggen op FOK! - check
Hoooi, daar gaan we weer!
Ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:05 schreef Cee het volgende:
Let op, er zijn nog 25 minuten te gaan en ik moet straks nog sprinten om m'n eten en drinken te pakken.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Er doet een kennis van me mee, weet alleen niet in welke show
Gister vergeten te vragen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef danilel het volgende:
hier moet de hele familie verplicht kijken, krijgen allemaal een valiumpje in hun ranja is het zooooooooooo rustig!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Er doet een kennis van me mee, weet alleen niet in welke show
Gister vergeten te vragen.
Hoiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef Day het volgende:
App downloaden en spel gedaan - check
Drank, snoep en chips gepakt - check
Man de deur uitgewerkt - check
Inloggen op FOK! - check
Hoooi, daar gaan we weer!
Whehehehehequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef danilel het volgende:
hier moet de hele familie verplicht kijken, krijgen allemaal een valiumpje in hun ranja is het zooooooooooo rustig!
Ik heb serieus geen ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
wanneer is de HH en hoelaat?
want ik kan vandaag niet kijken
Zaterdag, RTL8, 18:00-20:00uurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
quote:
Rennen danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
Uhm. Komt na deze reclame nog iets of komt dan meteen de vois al? Want ik heb nog geen eeeeteennn.
Komt er een volle bbq in beeld!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
Uhm. Komt na deze reclame nog iets of komt dan meteen de vois al? Want ik heb nog geen eeeeteennn.
Ja erg hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Hoor ik nou echt een voice-over voor een hond praten over het draaien van een stevig drolletje?
Ja hád ik al gezegd dat ik benieuwd ben of we bij dit talentenjachtje nummertje 200 nu wél eens veel mooie mannen gaan zien?quote:
Ik wil er eentje die op de stratenmakert lijkt die hier al weken aan het werk is en die ik op afstand adoreer als ik de hond uitlaatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hád ik al gezegd dat ik benieuwd ben of we bij dit talentenjachtje nummertje 200 nu wél eens veel mooie mannen gaan zien?
jaaaaaaaaaaaaaa hoop het!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hád ik al gezegd dat ik benieuwd ben of we bij dit talentenjachtje nummertje 200 nu wél eens veel mooie mannen gaan zien?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil er eentje die op de stratenmakert lijkt die hier al weken aan het werk is en die ik op afstand adoreer als ik de hond uitlaat
Het zou zo vreselijk fijn zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn daar al foto's van?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil er eentje die op de stratenmakert lijkt die hier al weken aan het werk is en die ik op afstand adoreer als ik de hond uitlaat
gewoon een keer naar hem fluitenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet gezien, wel tijdquote:
Nee dat durf ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |