Onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is inderdaad best een tijd geleden ja
dat klopt wel ongeveer.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet
*namens zichzelf spreekt
vleeschquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat klopt wel ongeveer.....
Heb echt een jaar lang iedere vorm van Talentenjacht gemede omdat ik er wel even klaar mee was, maar ja, het vleesch is zwak
Wil je het langzaam opbouwen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang duurt het vanavond eigenlijk, toch niet meteen 2 uur?
In 2 uur heb ik idd geen trek, zeker niet met mooi weerquote:
Het duurt 45 minuten (en 1 uur en 15 minuten reclame) dus inderdaad 2 uurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang duurt het vanavond eigenlijk, toch niet meteen 2 uur?
Het duurt 2 uur, volgens de gids-appquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In 2 uur heb ik idd geen trek, zeker niet met mooi weer
Ik heb zojuist 1,4 liter gehaald, dus het moet raar lopen wil ik zonder komen te zittenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dan knip en plak ik wel wat hier en daarKomt goed. Borrel staat al klaar
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dan knip en plak ik wel wat hier en daarKomt goed. Borrel staat al klaar
Mooi, mijn kratje bier staat ook al klaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 1,4 liter gehaald, dus het moet raar lopen wil ik zonder komen te zitten
Jij behoort tot de pro, je tapt dagelijksquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 1,4 liter gehaald, dus het moet raar lopen wil ik zonder komen te zitten
Whehehe, gezellâgquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:11 schreef Symphonic het volgende:
en ik wil wel een beetje verstaanbaar blijven
Dagelijks?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij behoort tot de pro, je tapt dagelijksOok nog pingen vanaaf?
Verstaanbare DJ's, zo ouderwetsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Mooi, mijn kratje bier staat ook al klaar
Moet wel een beetje opletten, moet daarna nog radio draaien en ik wil wel een beetje verstaanbaar blijven
Heh?quote:
Eh, ik ben geen Belg hoor, zottekequote:
Entschuldigungquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, ik ben geen Belg hoor, zotteke
Nee, nee, ook daar nietquote:
Ik hoop het ook voor je, maar ik vrees met grote vrezenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, nee, ook daar niet
Ik ben al wakker vanaf 4 uur, ik hoop dat het zo geweldig leuk spannend mooi tof overvallend geweldig is, dat ik spontaan fris en wakker wordt van het kieken straks
vast welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, nee, ook daar niet
Ik ben al wakker vanaf 4 uur, ik hoop dat het zo geweldig leuk spannend mooi tof overvallend geweldig is, dat ik spontaan fris en wakker wordt van het kieken straks
ik heb vorig seizoen maar heel weingi gezien... Maar wat ik heb gezien en gehoord....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:20 schreef Karina het volgende:
Ik hoop van mijn stoel geblazen te worden, vorig seizoen is dat niet echt gelukt.
Wijn en M&M's zijn binnen, uiteraard
Thanksquote:
quote:
Yup. En als je bij de battles aanwezig was(opnames waren afgelopen woensdag en donderdag) ben je helemaal in het voordeelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:21 schreef MichelWuyts het volgende:
Mensen die de audities live hebben bijgewoond weten toch al wie door zijn? Is wel oneerlijk met de livecoach dan?
Whiskeyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Als we dat toch mogen meemakenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, nee, ook daar niet
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:15 schreef danilel het volgende:
Ben benieuwd of een familielid (die probeert geheim te houden dat ie mee heeft gedaan aan de battles) vanavond al in de aflevering te zien is.
Zit dus ook al in de aanslag!
Moet ik wel de link erin plakkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik kwam net deze tegen in het X Factor UK topic..
Mag er a.u.b. zoeen tussenzitten? Damn
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet ik wel de link erin plakken
deze dus
Je kunt er toch ook prijzen mee winnen of niet? Lijkt me dan een lekker corrupt zooitje!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. En als je bij de battles aanwezig was(opnames waren afgelopen woensdag en donderdag) ben je helemaal in het voordeel
Vorig jaar wonnen ook 4 bekenden van mij. Die waren bij alle audities en de helft van de battles. Die wonnen dus al die prijzen jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Je kunt er toch ook prijzen mee winnen of niet? Lijkt me dan een lekker corrupt zooitje!
omg. Dat is wel zeer triest dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorig jaar wonnen ook 4 bekenden van mij. Die waren bij alle audities en de helft van de battles. Die wonnen dus al die prijzen ja
Dat kan pas vanaf de liveshowsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
omg. Dat is wel zeer triest dan.
Misschien kun je op unibet ook gokken wie er door gaan:p
Loopt vast weer uitquote:
Laptop doet het nu nog wel, maar heb nogal problemen draadloosquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja, RTl 4
Ik ga zo even overstappen.
PC uit, laptop aan
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef Day het volgende:
App downloaden en spel gedaan - check
Drank, snoep en chips gepakt - check
Man de deur uitgewerkt - check
Inloggen op FOK! - check
Hoooi, daar gaan we weer!
Ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:05 schreef Cee het volgende:
Let op, er zijn nog 25 minuten te gaan en ik moet straks nog sprinten om m'n eten en drinken te pakken.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Er doet een kennis van me mee, weet alleen niet in welke show
Gister vergeten te vragen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef danilel het volgende:
hier moet de hele familie verplicht kijken, krijgen allemaal een valiumpje in hun ranja is het zooooooooooo rustig!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Er doet een kennis van me mee, weet alleen niet in welke show
Gister vergeten te vragen.
Hoiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef Day het volgende:
App downloaden en spel gedaan - check
Drank, snoep en chips gepakt - check
Man de deur uitgewerkt - check
Inloggen op FOK! - check
Hoooi, daar gaan we weer!
Whehehehehequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef danilel het volgende:
hier moet de hele familie verplicht kijken, krijgen allemaal een valiumpje in hun ranja is het zooooooooooo rustig!
Ik heb serieus geen ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
wanneer is de HH en hoelaat?
want ik kan vandaag niet kijken
Zaterdag, RTL8, 18:00-20:00uurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
quote:
Rennen danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
Uhm. Komt na deze reclame nog iets of komt dan meteen de vois al? Want ik heb nog geen eeeeteennn.
Komt er een volle bbq in beeld!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
Uhm. Komt na deze reclame nog iets of komt dan meteen de vois al? Want ik heb nog geen eeeeteennn.
Ja erg hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Hoor ik nou echt een voice-over voor een hond praten over het draaien van een stevig drolletje?
Ja hád ik al gezegd dat ik benieuwd ben of we bij dit talentenjachtje nummertje 200 nu wél eens veel mooie mannen gaan zien?quote:
Ik wil er eentje die op de stratenmakert lijkt die hier al weken aan het werk is en die ik op afstand adoreer als ik de hond uitlaatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hád ik al gezegd dat ik benieuwd ben of we bij dit talentenjachtje nummertje 200 nu wél eens veel mooie mannen gaan zien?
jaaaaaaaaaaaaaa hoop het!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hád ik al gezegd dat ik benieuwd ben of we bij dit talentenjachtje nummertje 200 nu wél eens veel mooie mannen gaan zien?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil er eentje die op de stratenmakert lijkt die hier al weken aan het werk is en die ik op afstand adoreer als ik de hond uitlaat
Het zou zo vreselijk fijn zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn daar al foto's van?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil er eentje die op de stratenmakert lijkt die hier al weken aan het werk is en die ik op afstand adoreer als ik de hond uitlaat
gewoon een keer naar hem fluitenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet gezien, wel tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |