omg. Dat is wel zeer triest dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorig jaar wonnen ook 4 bekenden van mij. Die waren bij alle audities en de helft van de battles. Die wonnen dus al die prijzen ja
Dat kan pas vanaf de liveshowsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
omg. Dat is wel zeer triest dan.
Misschien kun je op unibet ook gokken wie er door gaan:p
Loopt vast weer uitquote:
Laptop doet het nu nog wel, maar heb nogal problemen draadloosquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja, RTl 4
Ik ga zo even overstappen.
PC uit, laptop aan
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef Day het volgende:
App downloaden en spel gedaan - check
Drank, snoep en chips gepakt - check
Man de deur uitgewerkt - check
Inloggen op FOK! - check
Hoooi, daar gaan we weer!
Ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:05 schreef Cee het volgende:
Let op, er zijn nog 25 minuten te gaan en ik moet straks nog sprinten om m'n eten en drinken te pakken.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Er doet een kennis van me mee, weet alleen niet in welke show
Gister vergeten te vragen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef danilel het volgende:
hier moet de hele familie verplicht kijken, krijgen allemaal een valiumpje in hun ranja is het zooooooooooo rustig!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Er doet een kennis van me mee, weet alleen niet in welke show
Gister vergeten te vragen.
Hoiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef Day het volgende:
App downloaden en spel gedaan - check
Drank, snoep en chips gepakt - check
Man de deur uitgewerkt - check
Inloggen op FOK! - check
Hoooi, daar gaan we weer!
Whehehehehequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef danilel het volgende:
hier moet de hele familie verplicht kijken, krijgen allemaal een valiumpje in hun ranja is het zooooooooooo rustig!
Ik heb serieus geen ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
wanneer is de HH en hoelaat?
want ik kan vandaag niet kijken
Zaterdag, RTL8, 18:00-20:00uurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
quote:
Rennen danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
Uhm. Komt na deze reclame nog iets of komt dan meteen de vois al? Want ik heb nog geen eeeeteennn.
Komt er een volle bbq in beeld!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
Uhm. Komt na deze reclame nog iets of komt dan meteen de vois al? Want ik heb nog geen eeeeteennn.
Ja erg hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Hoor ik nou echt een voice-over voor een hond praten over het draaien van een stevig drolletje?
Ja hád ik al gezegd dat ik benieuwd ben of we bij dit talentenjachtje nummertje 200 nu wél eens veel mooie mannen gaan zien?quote:
Ik wil er eentje die op de stratenmakert lijkt die hier al weken aan het werk is en die ik op afstand adoreer als ik de hond uitlaatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hád ik al gezegd dat ik benieuwd ben of we bij dit talentenjachtje nummertje 200 nu wél eens veel mooie mannen gaan zien?
jaaaaaaaaaaaaaa hoop het!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hád ik al gezegd dat ik benieuwd ben of we bij dit talentenjachtje nummertje 200 nu wél eens veel mooie mannen gaan zien?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil er eentje die op de stratenmakert lijkt die hier al weken aan het werk is en die ik op afstand adoreer als ik de hond uitlaat
Het zou zo vreselijk fijn zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn daar al foto's van?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil er eentje die op de stratenmakert lijkt die hier al weken aan het werk is en die ik op afstand adoreer als ik de hond uitlaat
gewoon een keer naar hem fluitenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet gezien, wel tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |