Ja, dat vond ik voor het eerst wél jammer en zielig ja!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Kennen jullie 5ive (Five) nog? Raaaazend populaire jongensband in de jaren '90, wereldwijd bekend, legioenen fans.
Een van de zangers deed dit jaar bij The Voice UK auditie, achter z'n casio'tje, en niemand draait z'n stoel. Ik moest bijna huilen, zo zielig.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:40 schreef AssyriskaFF het volgende:
Er gaat toch iemand uit Idols 3 meedoen? Een dame. Zoiets las ik. Weet niet als ik de naam noem of dat een spoiler is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee klopt, maar het is denk ook voor de geloofwaardigheid beter als zij de show niet gaan presenteren. Ik zal het namelijk raar vinden dat een voormalig jurylid opeens de show gaat presenteren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Asjeblieft geen Angela of Gordon. Doe eens een keer een lekker jonge griet van een jaar of 25, zoals bv. Nicolette Kluijver etc.
Typisch RTL4, steeds weer die oude reptielen nieuwe klusjes geven.
Ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is denk ook voor de geloofwaardigheid beter als zij de show niet gaan presenteren. Ik zal het namelijk raar vinden dat een voormalig jurylid opeens de show gaat presenteren.
Het was juist raar dat ze zo ver kwamquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daar voeg ik aan toe: Sumera (X Factor 3)
Die vond ik het allemaal heel vreemd / jammer dat ze weg moesten.
Ze was zooo goed. houding was alleen verkeerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was juist raar dat ze zo ver kwam
Nou, benen wijd was beter geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze was zooo goed. houding was alleen verkeerd.
Andersom zou ik nog minder geloofwaardig vinden. VOH wordt in ieder geval dit jaar nog door Martijn en Wendyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is denk ook voor de geloofwaardigheid beter als zij de show niet gaan presenteren. Ik zal het namelijk raar vinden dat een voormalig jurylid opeens de show gaat presenteren.
Martijn en Wendy in de juryquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Andersom zou ik nog minder geloofwaardig vinden.
Hehe ja OK als je het zo bekijkt... van mijn part mag Jerney wel terugkomen in een of andere jury, heerlijk zo een zuurpruim.quote:
Nee... Gaat ook nog prima mee zo, zie liever wel Nick&Simon plaatsmaken voor een jonge muziekvrouw zoals Ilse deLange, etc.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja OK als je het zo bekijkt... van mijn part mag Jerney wel terugkomen in een of andere jury, heerlijk zo een zuurpruim.
Maar goed, VOH is dit jaar niet echt heel veel veranderd ten opzichte van vorig jaar, qua jury en presentatie.
Maar Do straalt zoveel arrogantie uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:14 schreef Woelli het volgende:
Ik wacht nog steeds op Do, zij heeft zich wel bewezen tijdens de Vlaamse X Factor.
Ja maar dat is ze totaal niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar Do straalt zoveel arrogantie uit
Huhquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja maar dat is ze totaal niet.
Als je haar met de kandidaten omziet gaan en hoe ze het voor de kandidaten opneemt als een van de andere juryleden de kandidaat in de grond stampen.
Daar VanVelzen nog wat van leren.
Hij is erg goed en leert de kandidaten denk ik erg veel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Huh? Dat gevoel heb ik al helemaal niet bij VanVelzen
Ik bedoel dat ze niet dan iemand als Patricia Paay etc. moeten doen, en nee Ilse is natuurlijk ouder dan N&S maar Nick & Simon zijn niet leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:47 schreef Pheno het volgende:
Jonge muziekvrouw? N&S zijn jonger dan Ilse hoor
Lijkt mij ook wel wat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:14 schreef Woelli het volgende:
Ik wacht nog steeds op Do, zij heeft zich wel bewezen tijdens de Vlaamse X Factor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |