Ja precies, tijd niet gezien. Kun je ook meedoen met het adoptiespelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat was best een tijd geleden en ik heb er echt weer zin in.
Ben wel even TAl moe geweest.... teveel in te korte tijd, maar ik ben er overheen
Dat doe je toch tijdens de uitzending?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, tijd niet gezien. Kun je ook meedoen met het adoptiespel
Ja je moet ook snel zijn, de goede zijn altijd meteen weg natuurlijk, twee tabjes open, een voor dit topic en een voor het adoptietopicquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat doe je toch tijdens de uitzending?
Ja hoor, daar doe ik wel aan mee
Komt helemaal goed. Ik vind het ook erg leuk om hier weer te zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je moet ook snel zijn, de goede zijn altijd meteen weg natuurlijk, twee tabjes open, een voor dit topic en een voor het adoptietopic
Dit begint bijna een slogan te wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef Burdie het volgende:
Net een van de battles bijgewoond, het niveau ligt erg hoog!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit begint bijna een slogan te worden
Jaaa en ik heb er serieus weer zin in. Heb even ruim een jaar geen talentenjacht aangeraakt. Was het gewoon even zatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
SymphieLeuk dat je ook actief gaat posten tijdens zeh voissss
Oh OK, jammer, vond Westergasfabriek leuke locatiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, in Hilversum. Er is ook een nieuw decor
ik ben wel blij, het geluid in de Westergas fabriek was echt baggerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh OK, jammer, vond Westergasfabriek leuke locatie![]()
Vind de nieuwe decors (dacht dat het alleen voor Blind Auditions was) er wel geweldig uit zien.
Eens! Valt heel veel winst te behalen op dat vlak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben wel blij, het geluid in de Westergas fabriek was echt bagger
Nog 10 uur en 30 minutenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, Benny, Benny???? Hoeveel uur nog?
De kijkcijfers van woensdag en donderdag worden vandaag bekend gemaakt. Er was een storing. Als het goed is komen die van The Voice wel gewoon morgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:38 schreef JRRY het volgende:
Nog steeds geen kijkcijfers van woensdag én donderdag. Straks hebben we ze van The Voice ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |