Scherpquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:02 schreef iBenny het volgende:
Ik mis een beetje het herkenbare rood van The Voice in het plaatje
Nee, Angela doet niet meer meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:06 schreef Woelli het volgende:
Komt er nog een vervolg op deze foto's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe, zelfs Winston op de tweedequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:06 schreef Woelli het volgende:
Komt er nog een vervolg op deze foto's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit slaat toch echt nergens opquote:STOELEN BLIJVEN DRAAIEN
The voice of Holland is een programma dat zich blijft verbeteren. Daarom zijn er met ingang van het nieuwe seizoen een paar wijzigingen te bespeuren.
Een van de onderdelen die anders zullen zijn, is dat de coaches na The Battle nog eens hun stoel kunnen laten draaien, door op de rode knop te drukken.
De gedraaide stoel brengt de coaches oog in oog met hun muziekproducer, waarna er overleg kan plaatsvinden tussen coach en muziekproducer.
En als ze op een knop rammen, dan zijn ze hopeloos goed en kan ze echt niet meer kiezen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:05 schreef Cee het volgende:
Dat deden ze bij The Voice Australië al. In principe is het helemaal geen vernieuwing, want daarvoor vroegen de coaches ook al advies bij hun producers. Enige verschil met nu is dat ze nu heel dramatisch op een knop gaan rammen wanneer ze dat doen.
OK Nice. Lijkt mij leuk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:54 schreef iBenny het volgende:
Het kijkcijferspel is dit jaar ook weer terug. The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic #2
Regels zijn simpel: gewoon 1x per week voorspellen hoeveel kijkers The Voice de aankomende uitzending heeft
Gaan we ook weer adopteren?
Adopteren is leukquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:54 schreef iBenny het volgende:
Het kijkcijferspel is dit jaar ook weer terug. The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic #2
Regels zijn simpel: gewoon 1x per week voorspellen hoeveel kijkers The Voice de aankomende uitzending heeft
Hoort er wel bij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:54 schreef iBenny het volgende:
Nou nou het is me watquote:“Wat er in de liveshows gaat veranderen, wordt alleen op een need-to-know-basis vrijgegeven. Ons is ook nog niets bekendgemaakt”, zegt Marco Borsato. “Wij kijken uit naar onze briefing, die pas op het laatste moment komt, zodat er geen geheimen uit kunnen lekken.”
Toch weet Marco wel een tipje van de sluier te lichten. In de battle-rondes, die al zijn opgenomen, kunnen de coaches hun stoel opnieuw laten draaien. Dit keer draaien ze zich dan alleen met de rug naar een kandidaat toe. De coach kan dan even ruggespraak hebben met zijn of haar hulpcoaches. “Als we nog twijfels hebben, op dat moment”, verduidelijkt Borsato. Een slimme vinding van producent John de Mol, want in voorgaande reeksen moest de kijker wel heel veel poppetjes kennen om de talentenjacht goed te volgen. De hulpcoaches worden nu dus naar de achtergrond verdrongen.
Bron
Dan kunnen ze niet roepen "oh je ziet er nog leuk uit ook"quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:31 schreef Woelli het volgende:
Ik had het denk ik toch anders gedaan.
Bij de blind auditions drukken, maar niet omdraaien.
En dan vanaf the battle pas omdraaien ofzo.
Maar dat word denk ik juist leuker als ze de kandidaten bij de the battle pas zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kunnen ze niet roepen "oh je ziet er nog leuk uit ook"Wat vaak gebeurde, terwijl het The Voice is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |