Dan is het wel belachelijk ja.. Ik vond The Voice er altijd al goed uitzien..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heel veel. Beter beeld, beter geluid. Verschil is erg groot. Belachelijk dat ik ¤ 5,- p.m. extra betaal voor HD en het gewoon niet zo wordt uitgezonden
Ja ik ben ook benieuwd naar Trijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwdook naar Trijntje
Dat gaat geen 700.000 kijkers halen zoals vorig seizoenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Op RTL 8 is om 18:00-20:00u zaterdag de herhaling
Gaat bij mij om dat ik vrijdag iets anders kan kijken ! Omdat er een HH komt op de zaterdag kan ik alsnog naar VOH 3 kijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:20 schreef JRRY het volgende:
Dat gaat geen 700.000 kijkers halen zoals vorig seizoen
oh ja, Marco met zijn piempiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook benieuwd naar Trijn, ik hoop dat ze gewoon lekker goed gaat jureren. Dan hebben we alleen nog 1 Marco met zijn piempie, dan is het weer in balans
Las het ook, ben benieuwd. Ben benieuwd hoe ze zingt in een echte taal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen doet Niņa van Treble ook mee.
Goed om te horen. Waren de Battles nog steeds in Westergas?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef Burdie het volgende:
Net een van de battles bijgewoond, het niveau ligt erg hoog!
Toch gek eigenlijk dat de battles gewoon al zijn opgenomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef Burdie het volgende:
Ja dat was best een tijd geleden en ik heb er echt weer zin in.quote:
Nee, in Hilversum. Er is ook een nieuw decorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Goed om te horen. Waren de Battles nog steeds in Westergas?
Ja precies, tijd niet gezien. Kun je ook meedoen met het adoptiespelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat was best een tijd geleden en ik heb er echt weer zin in.
Ben wel even TAl moe geweest.... teveel in te korte tijd, maar ik ben er overheen
Dat doe je toch tijdens de uitzending?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, tijd niet gezien. Kun je ook meedoen met het adoptiespel
Ja je moet ook snel zijn, de goede zijn altijd meteen weg natuurlijk, twee tabjes open, een voor dit topic en een voor het adoptietopicquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat doe je toch tijdens de uitzending?
Ja hoor, daar doe ik wel aan mee
Komt helemaal goed. Ik vind het ook erg leuk om hier weer te zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je moet ook snel zijn, de goede zijn altijd meteen weg natuurlijk, twee tabjes open, een voor dit topic en een voor het adoptietopic
Dit begint bijna een slogan te wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef Burdie het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit begint bijna een slogan te worden
Jaaa en ik heb er serieus weer zin in. Heb even ruim een jaar geen talentenjacht aangeraakt. Was het gewoon even zatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
SymphieLeuk dat je ook actief gaat posten tijdens zeh voissss
Oh OK, jammer, vond Westergasfabriek leuke locatiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, in Hilversum. Er is ook een nieuw decor
ik ben wel blij, het geluid in de Westergas fabriek was echt baggerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh OK, jammer, vond Westergasfabriek leuke locatie![]()
Vind de nieuwe decors (dacht dat het alleen voor Blind Auditions was) er wel geweldig uit zien.
Eens! Valt heel veel winst te behalen op dat vlak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben wel blij, het geluid in de Westergas fabriek was echt bagger
Nog 10 uur en 30 minutenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, Benny, Benny???? Hoeveel uur nog?
De kijkcijfers van woensdag en donderdag worden vandaag bekend gemaakt. Er was een storing. Als het goed is komen die van The Voice wel gewoon morgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:38 schreef JRRY het volgende:
Nog steeds geen kijkcijfers van woensdag én donderdag. Straks hebben we ze van The Voice ook niet
Onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is inderdaad best een tijd geleden ja
dat klopt wel ongeveer.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet
*namens zichzelf spreekt
vleeschquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat klopt wel ongeveer.....
Heb echt een jaar lang iedere vorm van Talentenjacht gemede omdat ik er wel even klaar mee was, maar ja, het vleesch is zwak
Wil je het langzaam opbouwen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang duurt het vanavond eigenlijk, toch niet meteen 2 uur?
In 2 uur heb ik idd geen trek, zeker niet met mooi weerquote:
Het duurt 45 minuten (en 1 uur en 15 minuten reclame) dus inderdaad 2 uurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang duurt het vanavond eigenlijk, toch niet meteen 2 uur?
Het duurt 2 uur, volgens de gids-appquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In 2 uur heb ik idd geen trek, zeker niet met mooi weer
Ik heb zojuist 1,4 liter gehaald, dus het moet raar lopen wil ik zonder komen te zittenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dan knip en plak ik wel wat hier en daarKomt goed. Borrel staat al klaar
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dan knip en plak ik wel wat hier en daarKomt goed. Borrel staat al klaar
Mooi, mijn kratje bier staat ook al klaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 1,4 liter gehaald, dus het moet raar lopen wil ik zonder komen te zitten
Jij behoort tot de pro, je tapt dagelijksquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 1,4 liter gehaald, dus het moet raar lopen wil ik zonder komen te zitten
Whehehe, gezellâgquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:11 schreef Symphonic het volgende:
en ik wil wel een beetje verstaanbaar blijven
Dagelijks?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij behoort tot de pro, je tapt dagelijksOok nog pingen vanaaf?
Verstaanbare DJ's, zo ouderwetsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Mooi, mijn kratje bier staat ook al klaar
Moet wel een beetje opletten, moet daarna nog radio draaien en ik wil wel een beetje verstaanbaar blijven
Heh?quote:
Eh, ik ben geen Belg hoor, zottekequote:
Entschuldigungquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, ik ben geen Belg hoor, zotteke
Nee, nee, ook daar nietquote:
Ik hoop het ook voor je, maar ik vrees met grote vrezenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, nee, ook daar niet
Ik ben al wakker vanaf 4 uur, ik hoop dat het zo geweldig leuk spannend mooi tof overvallend geweldig is, dat ik spontaan fris en wakker wordt van het kieken straks
vast welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, nee, ook daar niet
Ik ben al wakker vanaf 4 uur, ik hoop dat het zo geweldig leuk spannend mooi tof overvallend geweldig is, dat ik spontaan fris en wakker wordt van het kieken straks
ik heb vorig seizoen maar heel weingi gezien... Maar wat ik heb gezien en gehoord....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:20 schreef Karina het volgende:
Ik hoop van mijn stoel geblazen te worden, vorig seizoen is dat niet echt gelukt.
Wijn en M&M's zijn binnen, uiteraard
Thanksquote:
quote:
Yup. En als je bij de battles aanwezig was(opnames waren afgelopen woensdag en donderdag) ben je helemaal in het voordeelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:21 schreef MichelWuyts het volgende:
Mensen die de audities live hebben bijgewoond weten toch al wie door zijn? Is wel oneerlijk met de livecoach dan?
Whiskeyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |