quote:
alleen support hierzo. support voor mij that is. de rest mag ff optieven het is hier klaagbaak niet het subforum discussieer mee!quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kut veganisten die wel vis vreten
Hypocrieten.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
alleen support hierzo. support voor mij that is. de rest mag ff optieven het is hier klaagbaak niet het subforum discussieer mee!
??quote:Op zondag 15 april 2012 14:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hypocrieten.
Je bedoelt vegetariers neem ik aan, veganisten mogen eten geen enkel dierlijk productquote:Op zondag 15 april 2012 14:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hypocrieten.
Dit dus.quote:Op zondag 15 april 2012 14:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Je bedoelt vegetariers neem ik aan, veganisten mogen geen enkel dierlijk product
Mensen die zich daar druk over makenquote:
Precies. Zo'n hekel aan dat soort mensen.quote:
Mensen die zo kortzichtig denkenquote:
Mensen die geen vlees eten zijn evolutionair inferieur.quote:
Bingo!quote:Op zondag 15 april 2012 14:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Daarom noemt hij zich ook een elitaire kakker. Hij kan daar mee wegkomen.
Waarde heer,quote:Op zondag 15 april 2012 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen die geen vlees eten zijn evolutionair inferieur.
Jezus.......... wat een kneus ben jij !quote:Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
echt, als je alleen plantjes wilt eten eet dan ook alleen plantjes! zo slecht voor jou en het milieu al die extra handelingen om van gezonde plantproducten een soort van nepkaas te maken. stelletje hypocriete domme wichten, dat zijn ut
kook jij je groentes niet? pic van je hoofd.quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarde heer,
Is dit ook geldig voor mensen die hun groentes niet koken?
hup weg jij uit mijn topic muts!quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezus.......... wat een kneus ben jij !
anders kom ik straks bij jouw topics langs. trust me...quote:Op zondag 15 april 2012 14:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wie neem je daarvoor mee ?
Aan je foto in je Fobo te zien ben je 12 dus ga gerust je gangquote:Op zondag 15 april 2012 14:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
anders kom ik straks bij jouw topics langs. trust me...
vuige **** zit je mijn foto te spieken.quote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Aan je foto in je Fobo te zien ben je 12 dus ga gerust je gang
JA!quote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vuige **** zit je mijn foto te spieken.
Ik stel een vraag, nergens heb ik gesteld dat ik dit niet/wel zou doen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kook jij je groentes niet? pic van je hoofd.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezus.......... wat een kneus ben jij !
Jijquote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
krijg ik nou vegetariërs haters hierzoheb ik weer
DE KLACHT IS DAT ZE EEN SUBSTITUUT WILLEN WAT DAN WEER EXACT ZO IS ALS HET ORIGINEEL WAT ZE NIET WILLEN ETEN.
vegetariërs zijn cool.
Wat is er cool aan vegetarisme?quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
krijg ik nou vegetariërs haters hierzoheb ik weer
DE KLACHT IS DAT ZE EEN SUBSTITUUT WILLEN WAT DAN WEER EXACT ZO IS ALS HET ORIGINEEL WAT ZE NIET WILLEN ETEN.
vegetariërs zijn cool.
Was stom toevalquote:Op zondag 15 april 2012 14:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, nergens heb ik gesteld dat ik dit niet/wel zou doen.
[..]
[..]
Jij
mensen die nadenken over dingen en daar hun gedrag op aanpassen zijn cool. of ze nu gelijk hebben of niet.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was stom toevalkijk maar naar de tijd
Dat al helemaal.quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarde heer,
Is dit ook geldig voor mensen die hun groentes niet koken?
Niets. De mens hoort vlees te eten. Vegetariërs zijn evolutionaire wanproducten.quote:
Aha op die fiets. Beetje jammer wel dat ze ongelijk hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 14:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mensen die nadenken over dingen en daar hun gedrag op aanpassen zijn cool. of ze nu gelijk hebben of niet.
ik eet gewoon vlees trouwensdat dan weer wel.
mja da's een discussie op zich. alles heeft zijn voors en tegens. ZOLANG ZE MAAR GEEN NEPKAAS WILLEN ETENquote:Op zondag 15 april 2012 14:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha op die fiets. Beetje jammer wel dat ze ongelijk hebben.
Ze zijn eigenlijk onze tijd niet waard vindt je niet?quote:
Ooit sterft iedereen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zijn eigenlijk onze tijd niet waard vindt je niet?
Gewoon lekker kiloknallers laten vreten, sterven ze vanzelf uit
Ach ik heb wel eens van dat nepvlees op. Smaakte niet naar vlees maar was best lekker.quote:Op zondag 15 april 2012 14:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja da's een discussie op zich. alles heeft zijn voors en tegens. ZOLANG ZE MAAR GEEN NEPKAAS WILLEN ETEN
De mens is 'slim' geworden door het eten van vlees. Daardoor is er energie bezuinigt op het spijsverteringssysteem en kon dat voor onze hersenen gebruikt worden. Mensen kunnen nu vegetariër zijn omdat we beschermt wonen. Als we in de wildernis zouden leven zou geen enkele vegetariër het uithouden daar we vlees nodig hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 14:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zijn eigenlijk onze tijd niet waard vindt je niet?
Gewoon lekker kiloknallers laten vreten, sterven ze vanzelf uit
Ik ben het hiermee eens, maar het koken van groente hielp hier ook bij! En wat ik wel vind is dat de mens wat vriendelijker voor de dieren kan zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De mens is 'slim' geworden door het eten van vlees. Daardoor is er energie bezuinigt op het spijsverteringssysteem en kon dat voor onze hersenen gebruikt worden. Mensen kunnen nu vegetariër zijn omdat we beschermt wonen. Als we in de wildernis zouden leven zou geen enkele vegetariër het uithouden daar we vlees nodig hebben.
Is dat niet omdat we ons eten zijn gaan koken?quote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De mens is 'slim' geworden door het eten van vlees. Daardoor is er energie bezuinigt op het spijsverteringssysteem en kon dat voor onze hersenen gebruikt worden. Mensen kunnen nu vegetariër zijn omdat we beschermt wonen. Als we in de wildernis zouden leven zou geen enkele vegetariër het uithouden daar we vlees nodig hebben.
Ook, maar ook door het eten van vlees.quote:Op zondag 15 april 2012 14:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Is dat niet omdat we ons eten zijn gaan koken?
Vis voornamelijk toch? (dat was makkelijker te vangen en te garen) Dacht ik. Ik kan het hier mis hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 14:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook, maar ook door het eten van vlees.
Niemand opent toch een topic over die Kut Vleeseters?quote:Op zondag 15 april 2012 14:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
waarom zou je geen vlees eten, da's het lekkerste meestal
M.a.w. de mens kan het zich nu permitteren om vegetariër te zijn dankzij het oorspronkelijk al eten van vlees.quote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je nou eens in plaats van je op je teentjes getrapt te voelen leest, zie je dat TS juist helemaal niks tegen vegetariërs heeft en ze blijkbaar zelfs cool vindt. Zijn klacht gaat over hen die nepkaas eten omdat ze geen echte kaas willen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niemand opent toch een topic over die Kut Vleeseters?
Dus niemand zegt toch dat je geen vlees mag eten?
TS denk dat hij kan bepalen wat mensen wel en niet mogen eten...
Dus TS is de Kneus in dit geval
In zekere zin wel. Daarbij wonen we niet meer in holen en hutjes en zijn we niet meer zo onderhevig aan de elementen van de natuur. We kunnen het ons nu dus permiteren om vegetariër te zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 14:40 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
[..]
M.a.w. de mens kan het zich nu permitteren om vegetariër te zijn dankzij het oorspronkelijk al eten van vlees.
Vis ook inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 14:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Vis voornamelijk toch? (dat was makkelijker te vangen en te garen) Dacht ik. Ik kan het hier mis hebben.
Man er ZIJN helemaal geen topics over kutvleesetersquote:Op zondag 15 april 2012 14:45 schreef Piye het volgende:
[..]
En over topics over kutvleeseters wil ik even kwijt dat aangezien wij de normale mensen zijn het nergens op zou slaan om over ons te klagen. Geen vlees eten is voor een alleseter als wij net zo vreemd als geen groente eten en dat mag best zo nu en dan benadrukt worden.
dat komt omdat die veggies de energie er niet voor hebben om ze te openen en te onderhouden.quote:Op zondag 15 april 2012 14:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Man er ZIJN helemaal geen topics over kutvleeseters![]()
dus wat maak je je nou druk![]()
tering, ik ga d;r van tussen
Zeer zeker wel. Veggies zoals jij ze noemt, moeten ook de bills betalen. Maar misschien maken zij een eigen keuze in hun leven. En vinden ze dat andere ook het recht hebben op die eigen keuzen. Dat er overigens een vervanger voor kaas komt, is niet erg. Denk maar aan mensen die alergisch zijn voor een bepaalde stof, die kunnen dan ook kaas eten.quote:Op zondag 15 april 2012 14:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat komt omdat die veggies de energie er niet voor hebben om ze te openen en te onderhouden.
Waarom moet je kaas eten als je allergisch bent voor kaas?quote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. Veggies zoals jij ze noemt, moeten ook de bills betalen. Maar misschien maken zij een eigen keuze in hun leven. En vinden ze dat andere ook het recht hebben op die eigen keuzen. Dat er overigens een vervanger voor kaas komt, is niet erg. Denk maar aan mensen die alergisch zijn voor een bepaalde stof, die kunnen dan ook kaas eten.
nee die kunnen dan ongezond gefabriceerde rotzooi eten. en jij er maar blij mee zijnquote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. Veggies zoals jij ze noemt, moeten ook de bills betalen. Maar misschien maken zij een eigen keuze in hun leven. En vinden ze dat andere ook het recht hebben op die eigen keuzen. Dat er overigens een vervanger voor kaas komt, is niet erg. Denk maar aan mensen die alergisch zijn voor een bepaalde stof, die kunnen dan ook kaas eten.
Heb je een idee hoe het er aan toegaat in de vleesindustrie? Verdiep je daar eens in, ben benieuwd of je het dan nog zo vanzelfsprekend vindt om vlees te eten.quote:Op zondag 15 april 2012 14:45 schreef Piye het volgende:
En over topics over kutvleeseters wil ik even kwijt dat aangezien wij de normale mensen zijn het nergens op zou slaan om over ons te klagen.
Nee, vlees eten dat volgepompt is met antibiotica en ander gif is normaalquote:Geen vlees eten is voor een alleseter als wij net zo vreemd als geen groente eten en dat mag best zo nu en dan benadrukt worden.
ik koop meestal biologisch vlees. dat dan weer wel.quote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je een idee hoe het er aan toegaat in de vleesindustrie? Verdiep je daar eens in, ben benieuwd of je het dan nog zo vanzelfsprekend vindt om vlees te eten.
[..]
Nee, vlees eten dat volgepompt is met antibiotica en ander gif is normaal
Het gaat hier over een subsituut mensen die niet tegen melk kunnen, maar toch pudding willen. Kunnen die alpa soya of hoe het heet gebruiken.quote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom moet je kaas eten als je allergisch bent voor kaas?
In de vleesindustrie is veel mis, maar dat doet verder niks af aan het feit dat we ervoor gemaakt zijn om zowel groente als vlees te eten.quote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je een idee hoe het er aan toegaat in de vleesindustrie? Verdiep je daar eens in, ben benieuwd of je het dan nog zo vanzelfsprekend vindt om vlees te eten.
Ja met groentes gaan ze wel altijd netjes om inderdaad.quote:[..]
Ja, want ik heb geen medelijden met die dieren. Het is slechts voedsel.quote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Ja die gifstoffen in planten accumleren best flink. Maar goed als je dood gaat, ga je dood. Wat je vooraf gegeten hebt maakt dan al niet meer uit.quote:Op zondag 15 april 2012 14:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, want ik heb geen medelijden met die dieren. Het is slechts voedsel.
En dat gif is een bs verhaal er worden namelijk ook gifstoffen bij het verbouwen van groente gebruikt. Daarbij is de schadelijkheid van die stoffen te verwaarlozen.
Alsjeblieft, zeg. Die kaas is precies hetzelfde als normale kaas, alleen het stremsel is anders. En stremsel is niks meer dan wat enzymen die melkeiwitten afbrekenquote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee die kunnen dan ongezond gefabriceerde rotzooi eten. en jij er maar blij mee zijn
we hebben het hier over plantaardige kaas, niet over vegetarische kaas.quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsjeblieft, zeg. Die kaas is precies hetzelfde als normale kaas, alleen het stremsel is anders. En stremsel is niks meer dan wat enzymen die melkeiwitten afbreken. Helemaal niks meer chemisch of meer gafabriceerd aan dan normale kaas.
Hebben ze dat tegenwoordig ook alquote:Op zondag 15 april 2012 15:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we hebben het hier over plantaardige kaas, niet over vegetarische kaas.
pciesquote:Op zondag 15 april 2012 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hebben ze dat tegenwoordig ook al. Damn, die mensen gaan dan wel ver met hun sojaboontjes
Overigens wel raar dat dat soort mensen niet eens normale kaas eten, alleen omdat er koeienmelk inzit. Prima dat je geen dieren wilt eten, maar je kunt ook te ver doorslaan.quote:
Kloptquote:Op zondag 15 april 2012 14:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
??
Mensen die zichzelf 'vegetarisch' noemen zijn ook erg.
Onder andere.quote:Op zondag 15 april 2012 14:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Je bedoelt vegetariers neem ik aan, veganisten mogen eten geen enkel dierlijk product
Klopt.quote:
open er je eigen topic open chromosoom tekortje dat je er bent.quote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef Kill_em_all het volgende:
Mensen met een apple user icon moeten gewoon hun bek houden.
Dat merk ik in veel producten van de Lidlquote:Op zondag 15 april 2012 17:24 schreef strawberry_hill het volgende:
vegetariërs doen het hetzelfde en wij als vleeseters doen het ook. De supermarkten gebruiken nepkaas in hun kant en klaar producten omdat dat nou eenmaal goedkoper is,ja ook in hun pizza's.Deze kaas word ook wel analoog kaas genoemd
.http://nl.wikipedia.org/wiki/Analoogkaas
heel veel kant en klaar pizza's. niet alleen bij de lidl.quote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat merk ik in veel producten van de LidlEcht smerig
Heb ik ook nooit beweerd.quote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heel veel kant en klaar pizza's. niet alleen bij de lidl.
plofkipvretersquote:
quote:Wakker Dier richt zich met name op McDonald's, Olvarit en Struik omdat zij volgens de stichting 'plofkippen' gebruiken.
De meeste baby's kunnen nog niet lezenquote:Op maandag 16 april 2012 20:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Als het er niet in zat stond het er wrl op.
de ouders wel. je baby plofkip en niet biologische prut voorzettenquote:Op maandag 16 april 2012 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De meeste baby's kunnen nog niet lezen
Een vraag, zijn dat scharreleieren in je ui?quote:Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de ouders wel. je baby plofkip en niet biologische prut voorzetten
eerlijk gegoogled. moet dus wel lijkt me.quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Een vraag, zijn dat scharreleieren in je ui?
Vrije uitloopeierenquote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Een vraag, zijn dat scharreleieren in je ui?
Vergeleken met de legbatterij, zijn de scharreleieren toch wel waarde.quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vrije uitloopeierenscharreleieren stellen nog weinig voor
een héél klein beetjequote:Op maandag 16 april 2012 20:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Vergeleken met de legbatterij, zijn de scharreleieren toch wel waarde.
Ja ik zal ZEKER niet het tegendeel bewerenquote:Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef Argo het volgende:
[..]
De afschaffing van de legbatterij lijkt mij toch wel de doorbraak, van iets goeds.
en een biologisch ei, heeft dat nog een waarde of is het puur marketing.quote:Op maandag 16 april 2012 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik zal ZEKER niet het tegendeel beweren
maar er zit wel verschil in
even een linkje![]()
http://www.milieucentraal(...)rken/keurmerk-eieren
en nog een linkje![]()
De Bio-industrie
Ik koop altijd vrije uitloopeieren dat is in ieder geval denk IK nog steeds het bestequote:Op maandag 16 april 2012 20:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en een biologisch ei, heeft dat nog een waarde of is het puur marketing.
precies !quote:
1 ster is zoiets als een trooststickertje, omdat ze er iig aandacht aan besteden bij ahquote:Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
precies !
daar moet je allemaal op letten
1 ster stelt dus weinig voor de drie sterren die moet je hebben.
[ afbeelding ]
de kippetjes hebben dan toch 3 cm meer om te bewegenquote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
1 ster is zoiets als een trooststickertje, omdat ze er iig aandacht aan besteden bij ah
je kunt ook zonder keurmerk kopen en kans maken op eitjes die stiekem in een grotere ruimte voor de kip zijn gelegd. je weetz! maar ok bewustwording is ook wat waard.quote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
de kippetjes hebben dan toch 3 cm meer om te bewegenscheelt toch
Daarom ben ik ook van Biologische Vleeseter Vegetariër geworden, er wordt nog steedsquote:Op maandag 16 april 2012 20:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt ook zonder keurmerk kopen en kans maken op eitjes die stiekem in een grotere ruimte voor de kip zijn gelegd. je weetz! maar ok bewustwording is ook wat waard.
we kunnen wel eens samen gaan jagen. dan weet je tenminste dat het echt scharrelvlees isquote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook van Biologische Vleeseter Vegetariër geworden, er wordt nog steeds
teveel geknoeid, staat ook in dat topic, toen ik het topic begon was ik nog een ''zeer matige''
Biologische Vleeseter en hoe meer je je erin verdiept hoe meer het je tegen gaat staan en
vindt je uit dat er soms ook Neppers tussen zitten, er staat zelfs in dat topic ergens dat
iemand kennissen had die in een fabriek werkte waar het gewone Vlees, dus dat Vlees
wat vol zit met antibiotica, in een verpakking deed waarop stond dat het Biologisch vlees
was, maar ik denk (hoop) dat AH wel goeie controle zal hebben, die hebben een TE grote
naam te verdedigen om daar niet voorzichtig mee om te springen.
Maar goed... jeweetmaarnooit...
Oh eh... en die fabriek is gelukkig inmiddels failliet
quote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we kunnen wel eens samen gaan jagen. dan weet je tenminste dat het echt scharrelvlees is
toch wel zonder trans vetten hequote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nee dank je
ik vreet wel een boterham met pindakaas
http://nl.wikipedia.org/wiki/Transvetquote:Op maandag 16 april 2012 21:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow je weet nog niet wat transvetten zijngoogle ze.
pindakaas zit het meestal in.quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Transvet
Nog effe en ik word ook Veganist
de nl versie is wat suf. beter pak je de engelse;quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik eet altijd roomboterquote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pindakaas zit het meestal in.en dieetmargarine. enzo.
ha! margarine! dikke dikke kans dat daar trans vetten inzittenquote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik eet altijd roomboter![]()
en ik bak alles (behalve mijn eitje) in de olijfolie![]()
maar voor mijn eitje heb ik nu een oplossing gekregen via een ander topic
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat de Veganisten het doen om ''de prijs'' de kiloknallervreters doen dat juist welquote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef Nober het volgende:
Zie mensen regelmatig die nepkaas kopen want die is goedkoper dan de echte, ik ga voor de smaak niet voor de prijs.
In België moet ergens een vegetarische kippenboer zitten waar ze lekker buiten mogen rennenquote:Op maandag 16 april 2012 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik koop altijd vrije uitloopeieren dat is in ieder geval denk IK nog steeds het beste
als je ze niet elke dag zelf bij de boer kan gaan halen.
jah... is wel een eindje fietsenquote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef jerney het volgende:
[..]
In België moet ergens een vegetarische kippenboer zitten waar ze lekker buiten mogen rennen
wel een eindje fietsen ws
Ik weet anders nog wel wat lekkere kaasalternatievenquote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik koop gewoon echte kaas, en dat is dus niet de nepkaas en als dat onder ''kiloknaller'' valt dan is dat maar zo.quote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Veganisten het doen om ''de prijs'' de kiloknallervreters doen dat juist wel
ow.. vertel eens dan ?quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik weet anders nog wel wat lekkere kaasalternatieven
Ah.... dat stomme topic dat hier wordt afgekraakt !quote:Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Volgens mij had jij mijn topic allang gevonden!
lees: ik ben een beetje lui
en dat koop je waar ?quote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef jerney het volgende:
Maar omdat je zo aandringt!
Sheese cheddar style, vegusto no muh spicy dinges en Vegourmet Santeciano
Dat miskende, maar oh zo geniale topic jaquote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.... dat stomme topic dat hier wordt afgekraakt !![]()
Jazeker heb ik die gevonden en ik ga het volgen ook
www.veganlife.lu heeft de meest voordelige bezorgkosten voor zover ik weetquote:Op maandag 16 april 2012 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dat koop je waar ?![]()
of moet ik naar Begië fietsen ?
Hulde voor je topicquote:Op maandag 16 april 2012 21:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat miskende, maar oh zo geniale topic ja
Heel goed!
Ah... je woont in België, nu snap ik het, nah.. jeweetmaarnooitquote:Op maandag 16 april 2012 21:34 schreef jerney het volgende:
[..]
www.veganlife.lu heeft de meest voordelige bezorgkosten voor zover ik weet
En fietsen naar België moet nooit, maar mag altijd
Als je zo gek bent, krijg je een plantaardig kaasje van me
quote:Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... je woont in België, nu snap ik het, nah.. jeweetmaarnooit
quote:Op maandag 16 april 2012 21:39 schreef jerney het volgende:
[..]Antwerpen.
Wel snel zijn, want ik vreet nepkaas alsof mijn leven er van af hangt
geen dank. niet meer van die smerige margarine kopen met trans vetten he, is niet goed voor je. en zo nu en dan een stukje biologisch vleesquote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
TS jij ook bedankt !![]()
Serieus !
Nee op die transvetten ga ik lettenquote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geen dank. niet meer van die smerige margarine kopen met trans vetten he, is niet goed voor je. en zo nu en dan een stukje biologisch vleesnomnomnom
Alsof andere kazen zo gezond zijnquote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]nepproducten die ook nog eens niet gezond zijn
eet gewoon normale kaas. heerlijk en gezonder dan die overpriced fake troepquote:Op maandag 16 april 2012 21:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Alsof andere kazen zo gezond zijn
Als je gezond wil vreten, pak je maar een appel
Mag ik zelf wetenquote:Op maandag 16 april 2012 21:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eet gewoon normale kaas. heerlijk en gezonder dan die overpriced fake troep
of zwarte bessenquote:Op maandag 16 april 2012 21:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Alsof andere kazen zo gezond zijn
Als je gezond wil vreten, pak je maar een appel
Wat zijn ''vuilnisbakbeestjes'' ?quote:Op maandag 16 april 2012 21:51 schreef Kabolter het volgende:
Veel (bekrompen: de meeste) vegetariërs hebben een dierenpark aan vuilnisbakbeestjes. Die compenseren de goede voornemens weer.
Ik heb een kat die alles doet om aan eten te komen, die stopt z'n hasses in de vuilbak wanneer hij de kans krijgtquote:Op maandag 16 april 2012 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat zijn ''vuilnisbakbeestjes'' ?
ow...quote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb een kat die alles doet om aan eten te komen, die stopt z'n hasses in de vuilbak wanneer hij de kans krijgt
Wat een Nepkat !quote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef jerney het volgende:
Hij pikt ook olijfjes en spruiten en aardappelschillen... En mijn broodjes met nepkaas
Hield hij het daar maar bijquote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...dus jouw kat is een vuilbakbeestje?
Mijn liefje wil hem steeds van het balkon gooienquote:Op maandag 16 april 2012 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zouden hem moeten afschieten !![]()
Dat dat kan in Nederland !
O nee het is België
Zie je die Veganisten zijn nog agressief ook !quote:Op maandag 16 april 2012 21:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Mijn liefje wil hem steeds van het balkon gooien
Volkert van der Dinges anyone?quote:Op maandag 16 april 2012 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zie je die Veganisten zijn nog agressief ook !
Nepkaas maakt meer kapot dan je lief isquote:Op maandag 16 april 2012 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou..... daar noem je er wel eentje op zeg
quote:Op maandag 16 april 2012 22:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Nepkaas maakt meer kapot dan je lief is
Nah....quote:
Groente en fruit kun je ook beter niet in de AH kopen. Vooral in de zomer, dan ligt het er gewoon beschimmeld bij. En dan zeg je dat tegen zo'n bedrijfsleider en die wimpelt het dan af met "met deze temperaturen kun je dat net voorkomen". En dan gaat hij weer weg en wordt er niets aan gedaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 02:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk toch dat ik maar aan die Kut Kaas ga !
![]()
![]()
![]()
Vis een optie?
Nee dus![]()
Worm in vis (met foto's!!)
Homo's, ik las het.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Groente en fruit kun je ook beter niet in de AH kopen. Vooral in de zomer, dan ligt het er gewoon beschimmeld bij. En dan zeg je dat tegen zo'n bedrijfsleider en die wimpelt het dan af met "met deze temperaturen kun je dat net voorkomen". En dan gaat hij weer weg en wordt er niets aan gedaan.
De AH is leuk voor houmous, dressings en harissa enzo, maar hun "verse" producen mogen ze houden. Ze hebben gewoon een bedroevende instelling en daar ligt het probleem.
Ik vroeg jouw mening niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: is dat trouwens niet met kikkererwten?With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vroeg jouw mening niet.Ik jouw toestemming nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: is dat trouwens niet met kikkererwten?kikkererwten ja, goed spul
![]()
Neh, ik ben er niet zo van.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik jouw toestemming nietkikkererwten ja, goed spul
Ligt er natuurlijk ook voor een deel aan hoe je ermee omgaat of het ook een beetje te vreten is hequote:
Snap dat ook niet echt goed.quote:Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
echt, als je alleen plantjes wilt eten eet dan ook alleen plantjes! zo slecht voor jou en het milieu al die extra handelingen om van gezonde plantproducten een soort van nepkaas te maken. stelletje hypocriete domme wichten, dat zijn ut
Ik snap dat niet snappen nooit zo goedquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Snap dat ook niet echt goed.
Nu heb ik die kaas nog nooit geprobeerd, maar wel wat vleesvervangers, dat is altijd een grote teleurstelling.
De dagen dat ik zonder vlees eet doe ik dan ook niet aan vleesvervangers, maar maak gewoon een lekker recept zonder vlees, zonder dat ik probeer er toch iets in te stoppen dat dan het vleesgevoel zou moeten geven.
Dat snap ik wel, de meeste groentenburgers uit het schap zijn niet om over naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:46 schreef erodome het volgende:
Nou ja, het is dan ook een niet snappen voor mezelf.
En ik moet zeggen dat de vegetariers in mijn omgeving altijd erg blij zijn met een normaal vegetarisch gerecht ipv een groenteburger van de supermarkt
Daar zitten ze vaak wel aan vast, dan wordt er heel aardig rekening met ze gehouden door een groenteburger voor ze aan te schaffen. Die dan heel beleefd wordt opgegeten, maar duidelijk niet met grote smaakquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, de meeste groentenburgers uit het schap zijn niet om over naar huis te schrijven
Met zowat alles is dat wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook voor een deel aan hoe je ermee omgaat of het ook een beetje te vreten is he
Dat kan heel makkelijk en ook nog heel lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:53 schreef RadioSlut het volgende:
Alweer zo'n topic tegen vegetariërs/veganisten
ik snap serieus niet hoe je dat vol kan houden, alleen plantjes eten/geen vlees eten.
Sowieso vlees is te lekker om te laten staan
Ja, tuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar zitten ze vaak wel aan vast, dan wordt er heel aardig rekening met ze gehouden door een groenteburger voor ze aan te schaffen. Die dan heel beleefd wordt opgegeten, maar duidelijk niet met grote smaak
Och, is het vlees echt zo lekker of is het de bereiding in combinatie met de kruiden die het te eten maakt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:53 schreef RadioSlut het volgende:
Alweer zo'n topic tegen vegetariërs/veganisten
ik snap serieus niet hoe je dat vol kan houden, alleen plantjes eten/geen vlees eten.
Sowieso vlees is te lekker om te laten staan
Mmmmm visquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:08 schreef Opkloter het volgende:
Mmm lekker vlees en vis.
blij dat ik geen fruitariër ben
Nee het vlees zelf is echt zo lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Och, is het vlees echt zo lekker of is het de bereiding in combinatie met de kruiden die het te eten maakt?
het vlees is lekker, ik ga toch niet de bereiding opetenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Och, is het vlees echt zo lekker of is het de bereiding in combinatie met de kruiden die het te eten maakt?
Ik zat er nog serieus over te denken on daarop in te gaan ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
het vlees is lekker, ik ga toch niet de bereiding opeten
mmmmm lekker stukje gerookte zalm op een pistoletje met sla en dill sauce mmmmMMMmmmmMMm!!!!!!!!!!!!!!1111111!1221einzZZZZZZZccquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Mmmmm vis
Fruitariër
Heb laatst geleerd wat dat is dankzij fok
en bedankt voor deze originele reactie meneer de webloggerquote:
Graag gedaan, ik ben een ster in het geven van originele reacties.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en bedankt voor deze originele reactie meneer de weblogger~`~~!!¡¡
Vele gingen u al voor ...
van die kut veganisten die nepkaas willen
Wat is een ''weblogger'' eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik ben een ster in het geven van originele reacties.
Ben jij veganist eigenlijk of vegetariër?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en bedankt voor deze originele reactie meneer de weblogger~`~~!!¡¡
Vele gingen u al voor ...
van die kut veganisten die nepkaas willen
Vegetariërquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben jij veganist eigenlijk of vegetariër?
Die is best leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Had je ook in mijn fobo kunnen zien![]()
[ afbeelding ]
Dat is mijn koelkastmagneet
psiesquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Die is best leuk.En dan zeggen ze dat vegetariërs geen humor hebben.
Lees het topic eens door Mop, nepkaas zit ook al op de meeste pizza's dus jij vreet het ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:53 schreef Erkannn het volgende:
nep kaas? bestaat dat ook al? Hoezo surrogaat?
Ik maak weblogs.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is een ''weblogger'' eigenlijk?
Ik eet nooit pizza...maar ik dacht dat ze bij de domino's met echte kaas aan het strooien warenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lees het topic eens door Mop, nepkaas zit ook al op de meeste pizza's dus jij vreet het ook
Mwah.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:55 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik eet nooit pizza...maar ik dacht dat ze bij de domino's met echte kaas aan het strooien waren
Ja, ik las hetquote:
Komt dit ook in je dagboek?quote:Een weblog of blog is een persoonlijk dagboek op een website dat regelmatig, soms meermalen per dag, wordt bijgehouden.
Ik krijg hier vunzige gedachte bijquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Sowieso... Mensen die zich identificeren aan de hand van wat ze in hun mond stoppen
Dit in combinatie met dat plaatje doet mijn rechterwenkbrauw de lucht in gaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik krijg hier vunzige gedachte bij
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Dit in combinatie met dat plaatje doet mijn rechterwenkbrauw de lucht in gaan
Maak een topic aan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik hou er tenminste geen dagboek over bij
Ja ik ben gestoordquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Maak een topic aan zou ik zeggen
Help mij de dag door
Alsof monogamie het recept voor een saai seksleven isquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik ben gestoord![]()
Zo spannend zou het niet worden trouwens, getrouwd met bijna mijn eerste vriendje van
toen ik 16 jaar was, en dat is al heel wat jaartjes terug![]()
dat bossie bloemen in mijn Fobo heb ik van hem gekregen![]()
Voor Valtentijnsdag![]()
Ik krijg nooit bloemen dus dat was wel een heeeeeeele grote schok
Doe es?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik heb al vele kwaliteitstopics hoor![]()
![]()
wil je de linkjes
Ik geloof in monogamie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Alsof monogamie het recept voor een saai seksleven is
Slechts een ingrediënt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Alsof monogamie het recept voor een saai seksleven is
Monogamiequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof in monogamie.
Zullen ze ook wel weer dit doen![]()
Voorspelde reactie
Monogamie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het monogamierecept is dan ook te vergelijken met het bereiden van fugu.quote:
Volgens mij was dit het wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
effe kieken,
wacht effe...
Echt goed vlees heeft zo goed als niets aan toevoegingen nodig, zelfs zonder het simpelste aan peper en zout zou dat nog best lekker zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo'n braaf meisjequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij was dit het wel zo'n beetje![]()
De Bio-industrie
Circussen geen vergunning meer nodig voor wilde dieren
Grieks muziek topic #3
Russische muziek topic #2
Post hier je favoriete cabaretliedjes #1
Wat zijn jouw Favoriete Cabaretfragmenten ?
Nederlandstalige muziektopic #1
Goed naar het clippie kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het monogamierecept is dan ook te vergelijken met het bereiden van fugu.
Geil.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed naar het clippie kijken![]()
Ja, weetikveelquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:32 schreef Argo het volgende:
Niemand is verplicht die kaas te kopen, wat is het probleem?________________!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik bedacht me dit in een helder moment.
Het zal ook wel een kwestie van smaak zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Echt goed vlees heeft zo goed als niets aan toevoegingen nodig, zelfs zonder het simpelste aan peper en zout zou dat nog best lekker zijn
Hangt natuurlijk een beetje af van de soort vlees en hoe je het wil presenteren, maar vlees heeft minder nodig dan een vegetarische schotel om lekker te zijn.
Ik vind vegetarische gerechten het lekkerste als ze lekker vol zijn, verschillende producten, goede kruiding eraan. Dat of een mooi scala aan hapjes, kleinere dingetjes die dan wel wat meer op zichzelf mogen staan.
Het probleem is dat mensen graag problemen maken waar er geen zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:32 schreef Argo het volgende:
De klacht gaat niet over de kaas zelf, maar over veganisten die de kaas kopen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:32 schreef Argo het volgende:
Heldere momenten FTWquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik bedacht me dit in een helder moment.
Dat is absoluut waar, het blijft een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Het zal ook wel een kwestie van smaak zijn.
Ik heb de smaak en textuur van vlees nooit geweldig gevonden.
Verder ben ik het wel met je eens wat betreft de bereiding van groenten
Dus de rest mag het wel kopen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:42 schreef Piye het volgende:
[..]
De klacht gaat niet over de kaas zelf, maar over veganisten die de kaas kopen.
ik open geen topic, ik heb er al genoegquote:1. Kaas
Kaas is helaas niet altijd zo gezond als we denken. Wist je dat een plak 48+ kaas net zoveel verzadigd vet bevat als een stroopwafel? Gelukkig zijn er ook gezondere alternatieven, neem
eens 20 of 30+ kaas. Deze soorten bevatten minder vet.
1. oud nieuwsquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wie opent er een topic over die KUT Kaasvreters?
DE 5 MEEST MISLEIDENDE VOEDINGSMIDDELEN
https://www.stepaday.nl/a(...)campaign=advertorial
Kaas staat op 1
[..]
ik open geen topic, ik heb er al genoeg![]()
1. Spuit elfquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
1. oud nieuws
2. kaas van plantenvet kan ook niet gezond zijn EN ER ZIJN PRIMA ALTERNATIEVEN OM JE ETEN SMAAKVOL TE KRIJGEN ANDERS DAN NABOOTS KAAS
Je topic loopt helemaal uit de hand Mopquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
1. oud nieuws
2. kaas van plantenvet kan ook niet gezond zijn EN ER ZIJN PRIMA ALTERNATIEVEN OM JE ETEN SMAAKVOL TE KRIJGEN ANDERS DAN NABOOTS KAAS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |