Hebben ze dat tegenwoordig ook alquote:Op zondag 15 april 2012 15:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we hebben het hier over plantaardige kaas, niet over vegetarische kaas.
pciesquote:Op zondag 15 april 2012 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hebben ze dat tegenwoordig ook al. Damn, die mensen gaan dan wel ver met hun sojaboontjes
Overigens wel raar dat dat soort mensen niet eens normale kaas eten, alleen omdat er koeienmelk inzit. Prima dat je geen dieren wilt eten, maar je kunt ook te ver doorslaan.quote:
Kloptquote:Op zondag 15 april 2012 14:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
??
Mensen die zichzelf 'vegetarisch' noemen zijn ook erg.
Onder andere.quote:Op zondag 15 april 2012 14:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Je bedoelt vegetariers neem ik aan, veganisten mogen eten geen enkel dierlijk product
Klopt.quote:
open er je eigen topic open chromosoom tekortje dat je er bent.quote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef Kill_em_all het volgende:
Mensen met een apple user icon moeten gewoon hun bek houden.
Dat merk ik in veel producten van de Lidlquote:Op zondag 15 april 2012 17:24 schreef strawberry_hill het volgende:
vegetariėrs doen het hetzelfde en wij als vleeseters doen het ook. De supermarkten gebruiken nepkaas in hun kant en klaar producten omdat dat nou eenmaal goedkoper is,ja ook in hun pizza's.Deze kaas word ook wel analoog kaas genoemd
.http://nl.wikipedia.org/wiki/Analoogkaas
heel veel kant en klaar pizza's. niet alleen bij de lidl.quote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat merk ik in veel producten van de LidlEcht smerig
Heb ik ook nooit beweerd.quote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heel veel kant en klaar pizza's. niet alleen bij de lidl.
plofkipvretersquote:
quote:Wakker Dier richt zich met name op McDonald's, Olvarit en Struik omdat zij volgens de stichting 'plofkippen' gebruiken.
De meeste baby's kunnen nog niet lezenquote:Op maandag 16 april 2012 20:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Als het er niet in zat stond het er wrl op.
de ouders wel. je baby plofkip en niet biologische prut voorzettenquote:Op maandag 16 april 2012 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De meeste baby's kunnen nog niet lezen
Een vraag, zijn dat scharreleieren in je ui?quote:Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de ouders wel. je baby plofkip en niet biologische prut voorzetten
eerlijk gegoogled. moet dus wel lijkt me.quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Een vraag, zijn dat scharreleieren in je ui?
Vrije uitloopeierenquote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Een vraag, zijn dat scharreleieren in je ui?
Vergeleken met de legbatterij, zijn de scharreleieren toch wel waarde.quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vrije uitloopeierenscharreleieren stellen nog weinig voor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |