quote:
alleen support hierzo. support voor mij that is. de rest mag ff optieven het is hier klaagbaak niet het subforum discussieer mee!quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kut veganisten die wel vis vreten
Hypocrieten.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
alleen support hierzo. support voor mij that is. de rest mag ff optieven het is hier klaagbaak niet het subforum discussieer mee!
??quote:Op zondag 15 april 2012 14:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hypocrieten.
Je bedoelt vegetariers neem ik aan, veganisten mogen eten geen enkel dierlijk productquote:Op zondag 15 april 2012 14:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hypocrieten.
Dit dus.quote:Op zondag 15 april 2012 14:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Je bedoelt vegetariers neem ik aan, veganisten mogen geen enkel dierlijk product
Mensen die zich daar druk over makenquote:
Precies. Zo'n hekel aan dat soort mensen.quote:
Mensen die zo kortzichtig denkenquote:
Mensen die geen vlees eten zijn evolutionair inferieur.quote:
Bingo!quote:Op zondag 15 april 2012 14:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Daarom noemt hij zich ook een elitaire kakker. Hij kan daar mee wegkomen.
Waarde heer,quote:Op zondag 15 april 2012 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen die geen vlees eten zijn evolutionair inferieur.
Jezus.......... wat een kneus ben jij !quote:Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
echt, als je alleen plantjes wilt eten eet dan ook alleen plantjes! zo slecht voor jou en het milieu al die extra handelingen om van gezonde plantproducten een soort van nepkaas te maken. stelletje hypocriete domme wichten, dat zijn ut
kook jij je groentes niet? pic van je hoofd.quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarde heer,
Is dit ook geldig voor mensen die hun groentes niet koken?
hup weg jij uit mijn topic muts!quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezus.......... wat een kneus ben jij !
anders kom ik straks bij jouw topics langs. trust me...quote:Op zondag 15 april 2012 14:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wie neem je daarvoor mee ?
Aan je foto in je Fobo te zien ben je 12 dus ga gerust je gangquote:Op zondag 15 april 2012 14:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
anders kom ik straks bij jouw topics langs. trust me...
vuige **** zit je mijn foto te spieken.quote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Aan je foto in je Fobo te zien ben je 12 dus ga gerust je gang
JA!quote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vuige **** zit je mijn foto te spieken.
Ik stel een vraag, nergens heb ik gesteld dat ik dit niet/wel zou doen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kook jij je groentes niet? pic van je hoofd.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezus.......... wat een kneus ben jij !
Jijquote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
krijg ik nou vegetariërs haters hierzoheb ik weer
DE KLACHT IS DAT ZE EEN SUBSTITUUT WILLEN WAT DAN WEER EXACT ZO IS ALS HET ORIGINEEL WAT ZE NIET WILLEN ETEN.
vegetariërs zijn cool.
Wat is er cool aan vegetarisme?quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
krijg ik nou vegetariërs haters hierzoheb ik weer
DE KLACHT IS DAT ZE EEN SUBSTITUUT WILLEN WAT DAN WEER EXACT ZO IS ALS HET ORIGINEEL WAT ZE NIET WILLEN ETEN.
vegetariërs zijn cool.
Was stom toevalquote:Op zondag 15 april 2012 14:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, nergens heb ik gesteld dat ik dit niet/wel zou doen.
[..]
[..]
Jij
mensen die nadenken over dingen en daar hun gedrag op aanpassen zijn cool. of ze nu gelijk hebben of niet.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was stom toevalkijk maar naar de tijd
Dat al helemaal.quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarde heer,
Is dit ook geldig voor mensen die hun groentes niet koken?
Niets. De mens hoort vlees te eten. Vegetariërs zijn evolutionaire wanproducten.quote:
Aha op die fiets. Beetje jammer wel dat ze ongelijk hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 14:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mensen die nadenken over dingen en daar hun gedrag op aanpassen zijn cool. of ze nu gelijk hebben of niet.
ik eet gewoon vlees trouwensdat dan weer wel.
mja da's een discussie op zich. alles heeft zijn voors en tegens. ZOLANG ZE MAAR GEEN NEPKAAS WILLEN ETENquote:Op zondag 15 april 2012 14:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha op die fiets. Beetje jammer wel dat ze ongelijk hebben.
Ze zijn eigenlijk onze tijd niet waard vindt je niet?quote:
Ooit sterft iedereen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zijn eigenlijk onze tijd niet waard vindt je niet?
Gewoon lekker kiloknallers laten vreten, sterven ze vanzelf uit
Ach ik heb wel eens van dat nepvlees op. Smaakte niet naar vlees maar was best lekker.quote:Op zondag 15 april 2012 14:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja da's een discussie op zich. alles heeft zijn voors en tegens. ZOLANG ZE MAAR GEEN NEPKAAS WILLEN ETEN
De mens is 'slim' geworden door het eten van vlees. Daardoor is er energie bezuinigt op het spijsverteringssysteem en kon dat voor onze hersenen gebruikt worden. Mensen kunnen nu vegetariër zijn omdat we beschermt wonen. Als we in de wildernis zouden leven zou geen enkele vegetariër het uithouden daar we vlees nodig hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 14:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zijn eigenlijk onze tijd niet waard vindt je niet?
Gewoon lekker kiloknallers laten vreten, sterven ze vanzelf uit
Ik ben het hiermee eens, maar het koken van groente hielp hier ook bij! En wat ik wel vind is dat de mens wat vriendelijker voor de dieren kan zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De mens is 'slim' geworden door het eten van vlees. Daardoor is er energie bezuinigt op het spijsverteringssysteem en kon dat voor onze hersenen gebruikt worden. Mensen kunnen nu vegetariër zijn omdat we beschermt wonen. Als we in de wildernis zouden leven zou geen enkele vegetariër het uithouden daar we vlees nodig hebben.
Is dat niet omdat we ons eten zijn gaan koken?quote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De mens is 'slim' geworden door het eten van vlees. Daardoor is er energie bezuinigt op het spijsverteringssysteem en kon dat voor onze hersenen gebruikt worden. Mensen kunnen nu vegetariër zijn omdat we beschermt wonen. Als we in de wildernis zouden leven zou geen enkele vegetariër het uithouden daar we vlees nodig hebben.
Ook, maar ook door het eten van vlees.quote:Op zondag 15 april 2012 14:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Is dat niet omdat we ons eten zijn gaan koken?
Vis voornamelijk toch? (dat was makkelijker te vangen en te garen) Dacht ik. Ik kan het hier mis hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 14:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook, maar ook door het eten van vlees.
Niemand opent toch een topic over die Kut Vleeseters?quote:Op zondag 15 april 2012 14:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
waarom zou je geen vlees eten, da's het lekkerste meestal
M.a.w. de mens kan het zich nu permitteren om vegetariër te zijn dankzij het oorspronkelijk al eten van vlees.quote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je nou eens in plaats van je op je teentjes getrapt te voelen leest, zie je dat TS juist helemaal niks tegen vegetariërs heeft en ze blijkbaar zelfs cool vindt. Zijn klacht gaat over hen die nepkaas eten omdat ze geen echte kaas willen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niemand opent toch een topic over die Kut Vleeseters?
Dus niemand zegt toch dat je geen vlees mag eten?
TS denk dat hij kan bepalen wat mensen wel en niet mogen eten...
Dus TS is de Kneus in dit geval
In zekere zin wel. Daarbij wonen we niet meer in holen en hutjes en zijn we niet meer zo onderhevig aan de elementen van de natuur. We kunnen het ons nu dus permiteren om vegetariër te zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 14:40 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
[..]
M.a.w. de mens kan het zich nu permitteren om vegetariër te zijn dankzij het oorspronkelijk al eten van vlees.
Vis ook inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 14:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Vis voornamelijk toch? (dat was makkelijker te vangen en te garen) Dacht ik. Ik kan het hier mis hebben.
Man er ZIJN helemaal geen topics over kutvleesetersquote:Op zondag 15 april 2012 14:45 schreef Piye het volgende:
[..]
En over topics over kutvleeseters wil ik even kwijt dat aangezien wij de normale mensen zijn het nergens op zou slaan om over ons te klagen. Geen vlees eten is voor een alleseter als wij net zo vreemd als geen groente eten en dat mag best zo nu en dan benadrukt worden.
dat komt omdat die veggies de energie er niet voor hebben om ze te openen en te onderhouden.quote:Op zondag 15 april 2012 14:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Man er ZIJN helemaal geen topics over kutvleeseters![]()
dus wat maak je je nou druk![]()
tering, ik ga d;r van tussen
Zeer zeker wel. Veggies zoals jij ze noemt, moeten ook de bills betalen. Maar misschien maken zij een eigen keuze in hun leven. En vinden ze dat andere ook het recht hebben op die eigen keuzen. Dat er overigens een vervanger voor kaas komt, is niet erg. Denk maar aan mensen die alergisch zijn voor een bepaalde stof, die kunnen dan ook kaas eten.quote:Op zondag 15 april 2012 14:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat komt omdat die veggies de energie er niet voor hebben om ze te openen en te onderhouden.
Waarom moet je kaas eten als je allergisch bent voor kaas?quote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. Veggies zoals jij ze noemt, moeten ook de bills betalen. Maar misschien maken zij een eigen keuze in hun leven. En vinden ze dat andere ook het recht hebben op die eigen keuzen. Dat er overigens een vervanger voor kaas komt, is niet erg. Denk maar aan mensen die alergisch zijn voor een bepaalde stof, die kunnen dan ook kaas eten.
nee die kunnen dan ongezond gefabriceerde rotzooi eten. en jij er maar blij mee zijnquote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. Veggies zoals jij ze noemt, moeten ook de bills betalen. Maar misschien maken zij een eigen keuze in hun leven. En vinden ze dat andere ook het recht hebben op die eigen keuzen. Dat er overigens een vervanger voor kaas komt, is niet erg. Denk maar aan mensen die alergisch zijn voor een bepaalde stof, die kunnen dan ook kaas eten.
Heb je een idee hoe het er aan toegaat in de vleesindustrie? Verdiep je daar eens in, ben benieuwd of je het dan nog zo vanzelfsprekend vindt om vlees te eten.quote:Op zondag 15 april 2012 14:45 schreef Piye het volgende:
En over topics over kutvleeseters wil ik even kwijt dat aangezien wij de normale mensen zijn het nergens op zou slaan om over ons te klagen.
Nee, vlees eten dat volgepompt is met antibiotica en ander gif is normaalquote:Geen vlees eten is voor een alleseter als wij net zo vreemd als geen groente eten en dat mag best zo nu en dan benadrukt worden.
ik koop meestal biologisch vlees. dat dan weer wel.quote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je een idee hoe het er aan toegaat in de vleesindustrie? Verdiep je daar eens in, ben benieuwd of je het dan nog zo vanzelfsprekend vindt om vlees te eten.
[..]
Nee, vlees eten dat volgepompt is met antibiotica en ander gif is normaal
Het gaat hier over een subsituut mensen die niet tegen melk kunnen, maar toch pudding willen. Kunnen die alpa soya of hoe het heet gebruiken.quote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom moet je kaas eten als je allergisch bent voor kaas?
In de vleesindustrie is veel mis, maar dat doet verder niks af aan het feit dat we ervoor gemaakt zijn om zowel groente als vlees te eten.quote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je een idee hoe het er aan toegaat in de vleesindustrie? Verdiep je daar eens in, ben benieuwd of je het dan nog zo vanzelfsprekend vindt om vlees te eten.
Ja met groentes gaan ze wel altijd netjes om inderdaad.quote:[..]
Ja, want ik heb geen medelijden met die dieren. Het is slechts voedsel.quote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Ja die gifstoffen in planten accumleren best flink. Maar goed als je dood gaat, ga je dood. Wat je vooraf gegeten hebt maakt dan al niet meer uit.quote:Op zondag 15 april 2012 14:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, want ik heb geen medelijden met die dieren. Het is slechts voedsel.
En dat gif is een bs verhaal er worden namelijk ook gifstoffen bij het verbouwen van groente gebruikt. Daarbij is de schadelijkheid van die stoffen te verwaarlozen.
Alsjeblieft, zeg. Die kaas is precies hetzelfde als normale kaas, alleen het stremsel is anders. En stremsel is niks meer dan wat enzymen die melkeiwitten afbrekenquote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee die kunnen dan ongezond gefabriceerde rotzooi eten. en jij er maar blij mee zijn
we hebben het hier over plantaardige kaas, niet over vegetarische kaas.quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsjeblieft, zeg. Die kaas is precies hetzelfde als normale kaas, alleen het stremsel is anders. En stremsel is niks meer dan wat enzymen die melkeiwitten afbreken. Helemaal niks meer chemisch of meer gafabriceerd aan dan normale kaas.
Hebben ze dat tegenwoordig ook alquote:Op zondag 15 april 2012 15:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we hebben het hier over plantaardige kaas, niet over vegetarische kaas.
pciesquote:Op zondag 15 april 2012 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hebben ze dat tegenwoordig ook al. Damn, die mensen gaan dan wel ver met hun sojaboontjes
Overigens wel raar dat dat soort mensen niet eens normale kaas eten, alleen omdat er koeienmelk inzit. Prima dat je geen dieren wilt eten, maar je kunt ook te ver doorslaan.quote:
Kloptquote:Op zondag 15 april 2012 14:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
??
Mensen die zichzelf 'vegetarisch' noemen zijn ook erg.
Onder andere.quote:Op zondag 15 april 2012 14:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Je bedoelt vegetariers neem ik aan, veganisten mogen eten geen enkel dierlijk product
Klopt.quote:
open er je eigen topic open chromosoom tekortje dat je er bent.quote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef Kill_em_all het volgende:
Mensen met een apple user icon moeten gewoon hun bek houden.
Dat merk ik in veel producten van de Lidlquote:Op zondag 15 april 2012 17:24 schreef strawberry_hill het volgende:
vegetariërs doen het hetzelfde en wij als vleeseters doen het ook. De supermarkten gebruiken nepkaas in hun kant en klaar producten omdat dat nou eenmaal goedkoper is,ja ook in hun pizza's.Deze kaas word ook wel analoog kaas genoemd
.http://nl.wikipedia.org/wiki/Analoogkaas
heel veel kant en klaar pizza's. niet alleen bij de lidl.quote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat merk ik in veel producten van de LidlEcht smerig
Heb ik ook nooit beweerd.quote:Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heel veel kant en klaar pizza's. niet alleen bij de lidl.
plofkipvretersquote:
quote:Wakker Dier richt zich met name op McDonald's, Olvarit en Struik omdat zij volgens de stichting 'plofkippen' gebruiken.
De meeste baby's kunnen nog niet lezenquote:Op maandag 16 april 2012 20:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Als het er niet in zat stond het er wrl op.
de ouders wel. je baby plofkip en niet biologische prut voorzettenquote:Op maandag 16 april 2012 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De meeste baby's kunnen nog niet lezen
Een vraag, zijn dat scharreleieren in je ui?quote:Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de ouders wel. je baby plofkip en niet biologische prut voorzetten
eerlijk gegoogled. moet dus wel lijkt me.quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Een vraag, zijn dat scharreleieren in je ui?
Vrije uitloopeierenquote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Een vraag, zijn dat scharreleieren in je ui?
Vergeleken met de legbatterij, zijn de scharreleieren toch wel waarde.quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vrije uitloopeierenscharreleieren stellen nog weinig voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |