quote:
alleen support hierzo. support voor mij that is. de rest mag ff optieven het is hier klaagbaak niet het subforum discussieer mee!quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kut veganisten die wel vis vreten
Hypocrieten.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
alleen support hierzo. support voor mij that is. de rest mag ff optieven het is hier klaagbaak niet het subforum discussieer mee!
??quote:Op zondag 15 april 2012 14:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hypocrieten.
Je bedoelt vegetariers neem ik aan, veganisten mogen eten geen enkel dierlijk productquote:Op zondag 15 april 2012 14:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hypocrieten.
Dit dus.quote:Op zondag 15 april 2012 14:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Je bedoelt vegetariers neem ik aan, veganisten mogen geen enkel dierlijk product
Mensen die zich daar druk over makenquote:
Precies. Zo'n hekel aan dat soort mensen.quote:
Mensen die zo kortzichtig denkenquote:
Mensen die geen vlees eten zijn evolutionair inferieur.quote:
Bingo!quote:Op zondag 15 april 2012 14:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Daarom noemt hij zich ook een elitaire kakker. Hij kan daar mee wegkomen.
Waarde heer,quote:Op zondag 15 april 2012 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen die geen vlees eten zijn evolutionair inferieur.
Jezus.......... wat een kneus ben jij !quote:Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
echt, als je alleen plantjes wilt eten eet dan ook alleen plantjes! zo slecht voor jou en het milieu al die extra handelingen om van gezonde plantproducten een soort van nepkaas te maken. stelletje hypocriete domme wichten, dat zijn ut
kook jij je groentes niet? pic van je hoofd.quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarde heer,
Is dit ook geldig voor mensen die hun groentes niet koken?
hup weg jij uit mijn topic muts!quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezus.......... wat een kneus ben jij !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |