Met zowat alles is dat wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook voor een deel aan hoe je ermee omgaat of het ook een beetje te vreten is he
Dat kan heel makkelijk en ook nog heel lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:53 schreef RadioSlut het volgende:
Alweer zo'n topic tegen vegetariėrs/veganisten
ik snap serieus niet hoe je dat vol kan houden, alleen plantjes eten/geen vlees eten.
Sowieso vlees is te lekker om te laten staan
Ja, tuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar zitten ze vaak wel aan vast, dan wordt er heel aardig rekening met ze gehouden door een groenteburger voor ze aan te schaffen. Die dan heel beleefd wordt opgegeten, maar duidelijk niet met grote smaak
Och, is het vlees echt zo lekker of is het de bereiding in combinatie met de kruiden die het te eten maakt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:53 schreef RadioSlut het volgende:
Alweer zo'n topic tegen vegetariėrs/veganisten
ik snap serieus niet hoe je dat vol kan houden, alleen plantjes eten/geen vlees eten.
Sowieso vlees is te lekker om te laten staan
Mmmmm visquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:08 schreef Opkloter het volgende:
Mmm lekker vlees en vis.
blij dat ik geen fruitariėr ben
Nee het vlees zelf is echt zo lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Och, is het vlees echt zo lekker of is het de bereiding in combinatie met de kruiden die het te eten maakt?
het vlees is lekker, ik ga toch niet de bereiding opetenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Och, is het vlees echt zo lekker of is het de bereiding in combinatie met de kruiden die het te eten maakt?
Ik zat er nog serieus over te denken on daarop in te gaan ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
het vlees is lekker, ik ga toch niet de bereiding opeten
mmmmm lekker stukje gerookte zalm op een pistoletje met sla en dill sauce mmmmMMMmmmmMMm!!!!!!!!!!!!!!1111111!1221einzZZZZZZZccquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Mmmmm vis
Fruitariėr
Heb laatst geleerd wat dat is dankzij fok
en bedankt voor deze originele reactie meneer de webloggerquote:
Graag gedaan, ik ben een ster in het geven van originele reacties.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en bedankt voor deze originele reactie meneer de weblogger~`~~!!””
Vele gingen u al voor ...
van die kut veganisten die nepkaas willen
Wat is een ''weblogger'' eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik ben een ster in het geven van originele reacties.
Ben jij veganist eigenlijk of vegetariėr?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en bedankt voor deze originele reactie meneer de weblogger~`~~!!””
Vele gingen u al voor ...
van die kut veganisten die nepkaas willen
Vegetariėrquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben jij veganist eigenlijk of vegetariėr?
Die is best leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Had je ook in mijn fobo kunnen zien![]()
[ afbeelding ]
Dat is mijn koelkastmagneet
psiesquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Die is best leuk.En dan zeggen ze dat vegetariėrs geen humor hebben.
Lees het topic eens door Mop, nepkaas zit ook al op de meeste pizza's dus jij vreet het ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:53 schreef Erkannn het volgende:
nep kaas? bestaat dat ook al? Hoezo surrogaat?
Ik maak weblogs.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is een ''weblogger'' eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |