Met zowat alles is dat wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook voor een deel aan hoe je ermee omgaat of het ook een beetje te vreten is he
Dat kan heel makkelijk en ook nog heel lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:53 schreef RadioSlut het volgende:
Alweer zo'n topic tegen vegetariėrs/veganisten
ik snap serieus niet hoe je dat vol kan houden, alleen plantjes eten/geen vlees eten.
Sowieso vlees is te lekker om te laten staan
Ja, tuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar zitten ze vaak wel aan vast, dan wordt er heel aardig rekening met ze gehouden door een groenteburger voor ze aan te schaffen. Die dan heel beleefd wordt opgegeten, maar duidelijk niet met grote smaak
Och, is het vlees echt zo lekker of is het de bereiding in combinatie met de kruiden die het te eten maakt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:53 schreef RadioSlut het volgende:
Alweer zo'n topic tegen vegetariėrs/veganisten
ik snap serieus niet hoe je dat vol kan houden, alleen plantjes eten/geen vlees eten.
Sowieso vlees is te lekker om te laten staan
Mmmmm visquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:08 schreef Opkloter het volgende:
Mmm lekker vlees en vis.
blij dat ik geen fruitariėr ben
Nee het vlees zelf is echt zo lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Och, is het vlees echt zo lekker of is het de bereiding in combinatie met de kruiden die het te eten maakt?
het vlees is lekker, ik ga toch niet de bereiding opetenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Och, is het vlees echt zo lekker of is het de bereiding in combinatie met de kruiden die het te eten maakt?
Ik zat er nog serieus over te denken on daarop in te gaan ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
het vlees is lekker, ik ga toch niet de bereiding opeten
mmmmm lekker stukje gerookte zalm op een pistoletje met sla en dill sauce mmmmMMMmmmmMMm!!!!!!!!!!!!!!1111111!1221einzZZZZZZZccquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Mmmmm vis
Fruitariėr
Heb laatst geleerd wat dat is dankzij fok
en bedankt voor deze originele reactie meneer de webloggerquote:
Graag gedaan, ik ben een ster in het geven van originele reacties.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en bedankt voor deze originele reactie meneer de weblogger~`~~!!””
Vele gingen u al voor ...
van die kut veganisten die nepkaas willen
Wat is een ''weblogger'' eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik ben een ster in het geven van originele reacties.
Ben jij veganist eigenlijk of vegetariėr?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en bedankt voor deze originele reactie meneer de weblogger~`~~!!””
Vele gingen u al voor ...
van die kut veganisten die nepkaas willen
Vegetariėrquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben jij veganist eigenlijk of vegetariėr?
Die is best leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Had je ook in mijn fobo kunnen zien![]()
[ afbeelding ]
Dat is mijn koelkastmagneet
psiesquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Die is best leuk.En dan zeggen ze dat vegetariėrs geen humor hebben.
Lees het topic eens door Mop, nepkaas zit ook al op de meeste pizza's dus jij vreet het ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:53 schreef Erkannn het volgende:
nep kaas? bestaat dat ook al? Hoezo surrogaat?
Ik maak weblogs.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is een ''weblogger'' eigenlijk?
Ik eet nooit pizza...maar ik dacht dat ze bij de domino's met echte kaas aan het strooien warenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lees het topic eens door Mop, nepkaas zit ook al op de meeste pizza's dus jij vreet het ook
Mwah.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:55 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik eet nooit pizza...maar ik dacht dat ze bij de domino's met echte kaas aan het strooien waren
Ja, ik las hetquote:
Komt dit ook in je dagboek?quote:Een weblog of blog is een persoonlijk dagboek op een website dat regelmatig, soms meermalen per dag, wordt bijgehouden.
Ik krijg hier vunzige gedachte bijquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Sowieso... Mensen die zich identificeren aan de hand van wat ze in hun mond stoppen
Dit in combinatie met dat plaatje doet mijn rechterwenkbrauw de lucht in gaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik krijg hier vunzige gedachte bij
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Dit in combinatie met dat plaatje doet mijn rechterwenkbrauw de lucht in gaan
Maak een topic aan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik hou er tenminste geen dagboek over bij
Ja ik ben gestoordquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Maak een topic aan zou ik zeggen
Help mij de dag door
Alsof monogamie het recept voor een saai seksleven isquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik ben gestoord![]()
Zo spannend zou het niet worden trouwens, getrouwd met bijna mijn eerste vriendje van
toen ik 16 jaar was, en dat is al heel wat jaartjes terug![]()
dat bossie bloemen in mijn Fobo heb ik van hem gekregen![]()
Voor Valtentijnsdag![]()
Ik krijg nooit bloemen dus dat was wel een heeeeeeele grote schok
Doe es?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik heb al vele kwaliteitstopics hoor![]()
![]()
wil je de linkjes
Ik geloof in monogamie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Alsof monogamie het recept voor een saai seksleven is
Slechts een ingrediėnt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Alsof monogamie het recept voor een saai seksleven is
Monogamiequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof in monogamie.
Zullen ze ook wel weer dit doen![]()
Voorspelde reactie
Monogamie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het monogamierecept is dan ook te vergelijken met het bereiden van fugu.quote:
Volgens mij was dit het wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
effe kieken,
wacht effe...
Echt goed vlees heeft zo goed als niets aan toevoegingen nodig, zelfs zonder het simpelste aan peper en zout zou dat nog best lekker zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo'n braaf meisjequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij was dit het wel zo'n beetje![]()
De Bio-industrie
Circussen geen vergunning meer nodig voor wilde dieren
Grieks muziek topic #3
Russische muziek topic #2
Post hier je favoriete cabaretliedjes #1
Wat zijn jouw Favoriete Cabaretfragmenten ?
Nederlandstalige muziektopic #1
Goed naar het clippie kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het monogamierecept is dan ook te vergelijken met het bereiden van fugu.
Geil.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed naar het clippie kijken![]()
Ja, weetikveelquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:32 schreef Argo het volgende:
Niemand is verplicht die kaas te kopen, wat is het probleem?________________!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik bedacht me dit in een helder moment.
Het zal ook wel een kwestie van smaak zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Echt goed vlees heeft zo goed als niets aan toevoegingen nodig, zelfs zonder het simpelste aan peper en zout zou dat nog best lekker zijn
Hangt natuurlijk een beetje af van de soort vlees en hoe je het wil presenteren, maar vlees heeft minder nodig dan een vegetarische schotel om lekker te zijn.
Ik vind vegetarische gerechten het lekkerste als ze lekker vol zijn, verschillende producten, goede kruiding eraan. Dat of een mooi scala aan hapjes, kleinere dingetjes die dan wel wat meer op zichzelf mogen staan.
Het probleem is dat mensen graag problemen maken waar er geen zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:32 schreef Argo het volgende:
De klacht gaat niet over de kaas zelf, maar over veganisten die de kaas kopen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:32 schreef Argo het volgende:
Heldere momenten FTWquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik bedacht me dit in een helder moment.
Dat is absoluut waar, het blijft een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Het zal ook wel een kwestie van smaak zijn.
Ik heb de smaak en textuur van vlees nooit geweldig gevonden.
Verder ben ik het wel met je eens wat betreft de bereiding van groenten
Dus de rest mag het wel kopen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:42 schreef Piye het volgende:
[..]
De klacht gaat niet over de kaas zelf, maar over veganisten die de kaas kopen.
ik open geen topic, ik heb er al genoegquote:1. Kaas
Kaas is helaas niet altijd zo gezond als we denken. Wist je dat een plak 48+ kaas net zoveel verzadigd vet bevat als een stroopwafel? Gelukkig zijn er ook gezondere alternatieven, neem
eens 20 of 30+ kaas. Deze soorten bevatten minder vet.
1. oud nieuwsquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wie opent er een topic over die KUT Kaasvreters?
DE 5 MEEST MISLEIDENDE VOEDINGSMIDDELEN
https://www.stepaday.nl/a(...)campaign=advertorial
Kaas staat op 1
[..]
ik open geen topic, ik heb er al genoeg![]()
1. Spuit elfquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
1. oud nieuws
2. kaas van plantenvet kan ook niet gezond zijn EN ER ZIJN PRIMA ALTERNATIEVEN OM JE ETEN SMAAKVOL TE KRIJGEN ANDERS DAN NABOOTS KAAS
Je topic loopt helemaal uit de hand Mopquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
1. oud nieuws
2. kaas van plantenvet kan ook niet gezond zijn EN ER ZIJN PRIMA ALTERNATIEVEN OM JE ETEN SMAAKVOL TE KRIJGEN ANDERS DAN NABOOTS KAAS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |