Geil.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed naar het clippie kijken![]()
Ja, weetikveelquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:32 schreef Argo het volgende:
Niemand is verplicht die kaas te kopen, wat is het probleem?________________!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik bedacht me dit in een helder moment.
Het zal ook wel een kwestie van smaak zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Echt goed vlees heeft zo goed als niets aan toevoegingen nodig, zelfs zonder het simpelste aan peper en zout zou dat nog best lekker zijn
Hangt natuurlijk een beetje af van de soort vlees en hoe je het wil presenteren, maar vlees heeft minder nodig dan een vegetarische schotel om lekker te zijn.
Ik vind vegetarische gerechten het lekkerste als ze lekker vol zijn, verschillende producten, goede kruiding eraan. Dat of een mooi scala aan hapjes, kleinere dingetjes die dan wel wat meer op zichzelf mogen staan.
Het probleem is dat mensen graag problemen maken waar er geen zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:32 schreef Argo het volgende:
De klacht gaat niet over de kaas zelf, maar over veganisten die de kaas kopen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:32 schreef Argo het volgende:
Heldere momenten FTWquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik bedacht me dit in een helder moment.
Dat is absoluut waar, het blijft een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Het zal ook wel een kwestie van smaak zijn.
Ik heb de smaak en textuur van vlees nooit geweldig gevonden.
Verder ben ik het wel met je eens wat betreft de bereiding van groenten
Dus de rest mag het wel kopen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:42 schreef Piye het volgende:
[..]
De klacht gaat niet over de kaas zelf, maar over veganisten die de kaas kopen.
ik open geen topic, ik heb er al genoegquote:1. Kaas
Kaas is helaas niet altijd zo gezond als we denken. Wist je dat een plak 48+ kaas net zoveel verzadigd vet bevat als een stroopwafel? Gelukkig zijn er ook gezondere alternatieven, neem
eens 20 of 30+ kaas. Deze soorten bevatten minder vet.
1. oud nieuwsquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wie opent er een topic over die KUT Kaasvreters?
DE 5 MEEST MISLEIDENDE VOEDINGSMIDDELEN
https://www.stepaday.nl/a(...)campaign=advertorial
Kaas staat op 1
[..]
ik open geen topic, ik heb er al genoeg![]()
1. Spuit elfquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
1. oud nieuws
2. kaas van plantenvet kan ook niet gezond zijn EN ER ZIJN PRIMA ALTERNATIEVEN OM JE ETEN SMAAKVOL TE KRIJGEN ANDERS DAN NABOOTS KAAS
Je topic loopt helemaal uit de hand Mopquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
1. oud nieuws
2. kaas van plantenvet kan ook niet gezond zijn EN ER ZIJN PRIMA ALTERNATIEVEN OM JE ETEN SMAAKVOL TE KRIJGEN ANDERS DAN NABOOTS KAAS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |