Ik eet nooit pizza...maar ik dacht dat ze bij de domino's met echte kaas aan het strooien warenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lees het topic eens door Mop, nepkaas zit ook al op de meeste pizza's dus jij vreet het ook
Mwah.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:55 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik eet nooit pizza...maar ik dacht dat ze bij de domino's met echte kaas aan het strooien waren
Ja, ik las hetquote:
Komt dit ook in je dagboek?quote:Een weblog of blog is een persoonlijk dagboek op een website dat regelmatig, soms meermalen per dag, wordt bijgehouden.
Ik krijg hier vunzige gedachte bijquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Sowieso... Mensen die zich identificeren aan de hand van wat ze in hun mond stoppen
Dit in combinatie met dat plaatje doet mijn rechterwenkbrauw de lucht in gaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik krijg hier vunzige gedachte bij
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Dit in combinatie met dat plaatje doet mijn rechterwenkbrauw de lucht in gaan
Maak een topic aan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik hou er tenminste geen dagboek over bij
Ja ik ben gestoordquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Maak een topic aan zou ik zeggen
Help mij de dag door
Alsof monogamie het recept voor een saai seksleven isquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik ben gestoord![]()
Zo spannend zou het niet worden trouwens, getrouwd met bijna mijn eerste vriendje van
toen ik 16 jaar was, en dat is al heel wat jaartjes terug![]()
dat bossie bloemen in mijn Fobo heb ik van hem gekregen![]()
Voor Valtentijnsdag![]()
Ik krijg nooit bloemen dus dat was wel een heeeeeeele grote schok
Doe es?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik heb al vele kwaliteitstopics hoor![]()
![]()
wil je de linkjes
Ik geloof in monogamie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Alsof monogamie het recept voor een saai seksleven is
Slechts een ingrediėnt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Alsof monogamie het recept voor een saai seksleven is
Monogamiequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof in monogamie.
Zullen ze ook wel weer dit doen![]()
Voorspelde reactie
Monogamie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het monogamierecept is dan ook te vergelijken met het bereiden van fugu.quote:
Volgens mij was dit het wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
effe kieken,
wacht effe...
Echt goed vlees heeft zo goed als niets aan toevoegingen nodig, zelfs zonder het simpelste aan peper en zout zou dat nog best lekker zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Och, is het vlees echt zo lekker of is het de bereiding in combinatie met de kruiden die het te eten maakt?
Zo'n braaf meisjequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij was dit het wel zo'n beetje![]()
De Bio-industrie
Circussen geen vergunning meer nodig voor wilde dieren
Grieks muziek topic #3
Russische muziek topic #2
Post hier je favoriete cabaretliedjes #1
Wat zijn jouw Favoriete Cabaretfragmenten ?
Nederlandstalige muziektopic #1
Goed naar het clippie kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het monogamierecept is dan ook te vergelijken met het bereiden van fugu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |