Nepkaas maakt meer kapot dan je lief isquote:Op maandag 16 april 2012 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou..... daar noem je er wel eentje op zeg
quote:Op maandag 16 april 2012 22:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Nepkaas maakt meer kapot dan je lief is
Nah....quote:
Groente en fruit kun je ook beter niet in de AH kopen. Vooral in de zomer, dan ligt het er gewoon beschimmeld bij. En dan zeg je dat tegen zo'n bedrijfsleider en die wimpelt het dan af met "met deze temperaturen kun je dat net voorkomen". En dan gaat hij weer weg en wordt er niets aan gedaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 02:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk toch dat ik maar aan die Kut Kaas ga !
![]()
![]()
![]()
Vis een optie?
Nee dus![]()
Worm in vis (met foto's!!)
Homo's, ik las het.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Groente en fruit kun je ook beter niet in de AH kopen. Vooral in de zomer, dan ligt het er gewoon beschimmeld bij. En dan zeg je dat tegen zo'n bedrijfsleider en die wimpelt het dan af met "met deze temperaturen kun je dat net voorkomen". En dan gaat hij weer weg en wordt er niets aan gedaan.
De AH is leuk voor houmous, dressings en harissa enzo, maar hun "verse" producen mogen ze houden. Ze hebben gewoon een bedroevende instelling en daar ligt het probleem.
Ik vroeg jouw mening niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: is dat trouwens niet met kikkererwten?With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vroeg jouw mening niet.Ik jouw toestemming nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: is dat trouwens niet met kikkererwten?kikkererwten ja, goed spul
![]()
Neh, ik ben er niet zo van.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik jouw toestemming nietkikkererwten ja, goed spul
Ligt er natuurlijk ook voor een deel aan hoe je ermee omgaat of het ook een beetje te vreten is hequote:
Snap dat ook niet echt goed.quote:Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
echt, als je alleen plantjes wilt eten eet dan ook alleen plantjes! zo slecht voor jou en het milieu al die extra handelingen om van gezonde plantproducten een soort van nepkaas te maken. stelletje hypocriete domme wichten, dat zijn ut
Ik snap dat niet snappen nooit zo goedquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Snap dat ook niet echt goed.
Nu heb ik die kaas nog nooit geprobeerd, maar wel wat vleesvervangers, dat is altijd een grote teleurstelling.
De dagen dat ik zonder vlees eet doe ik dan ook niet aan vleesvervangers, maar maak gewoon een lekker recept zonder vlees, zonder dat ik probeer er toch iets in te stoppen dat dan het vleesgevoel zou moeten geven.
Dat snap ik wel, de meeste groentenburgers uit het schap zijn niet om over naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:46 schreef erodome het volgende:
Nou ja, het is dan ook een niet snappen voor mezelf.
En ik moet zeggen dat de vegetariers in mijn omgeving altijd erg blij zijn met een normaal vegetarisch gerecht ipv een groenteburger van de supermarkt
Daar zitten ze vaak wel aan vast, dan wordt er heel aardig rekening met ze gehouden door een groenteburger voor ze aan te schaffen. Die dan heel beleefd wordt opgegeten, maar duidelijk niet met grote smaakquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, de meeste groentenburgers uit het schap zijn niet om over naar huis te schrijven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |