Alsof andere kazen zo gezond zijnquote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]nepproducten die ook nog eens niet gezond zijn
eet gewoon normale kaas. heerlijk en gezonder dan die overpriced fake troepquote:Op maandag 16 april 2012 21:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Alsof andere kazen zo gezond zijn
Als je gezond wil vreten, pak je maar een appel
Mag ik zelf wetenquote:Op maandag 16 april 2012 21:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eet gewoon normale kaas. heerlijk en gezonder dan die overpriced fake troep
of zwarte bessenquote:Op maandag 16 april 2012 21:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Alsof andere kazen zo gezond zijn
Als je gezond wil vreten, pak je maar een appel
Wat zijn ''vuilnisbakbeestjes'' ?quote:Op maandag 16 april 2012 21:51 schreef Kabolter het volgende:
Veel (bekrompen: de meeste) vegetariërs hebben een dierenpark aan vuilnisbakbeestjes. Die compenseren de goede voornemens weer.
Ik heb een kat die alles doet om aan eten te komen, die stopt z'n hasses in de vuilbak wanneer hij de kans krijgtquote:Op maandag 16 april 2012 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat zijn ''vuilnisbakbeestjes'' ?
ow...quote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb een kat die alles doet om aan eten te komen, die stopt z'n hasses in de vuilbak wanneer hij de kans krijgt
Wat een Nepkat !quote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef jerney het volgende:
Hij pikt ook olijfjes en spruiten en aardappelschillen... En mijn broodjes met nepkaas
Hield hij het daar maar bijquote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...dus jouw kat is een vuilbakbeestje?
Mijn liefje wil hem steeds van het balkon gooienquote:Op maandag 16 april 2012 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zouden hem moeten afschieten !![]()
Dat dat kan in Nederland !
O nee het is België
Zie je die Veganisten zijn nog agressief ook !quote:Op maandag 16 april 2012 21:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Mijn liefje wil hem steeds van het balkon gooien
Volkert van der Dinges anyone?quote:Op maandag 16 april 2012 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zie je die Veganisten zijn nog agressief ook !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |