jah... is wel een eindje fietsenquote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef jerney het volgende:
[..]
In België moet ergens een vegetarische kippenboer zitten waar ze lekker buiten mogen rennen
wel een eindje fietsen ws
Ik weet anders nog wel wat lekkere kaasalternatievenquote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Transvet
Nog effe en ik word ook Veganist
Ik koop gewoon echte kaas, en dat is dus niet de nepkaas en als dat onder ''kiloknaller'' valt dan is dat maar zo.quote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Veganisten het doen om ''de prijs'' de kiloknallervreters doen dat juist wel
ow.. vertel eens dan ?quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik weet anders nog wel wat lekkere kaasalternatieven
Ah.... dat stomme topic dat hier wordt afgekraakt !quote:Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Volgens mij had jij mijn topic allang gevonden!
lees: ik ben een beetje lui
en dat koop je waar ?quote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef jerney het volgende:
Maar omdat je zo aandringt!
Sheese cheddar style, vegusto no muh spicy dinges en Vegourmet Santeciano
Dat miskende, maar oh zo geniale topic jaquote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.... dat stomme topic dat hier wordt afgekraakt !![]()
Jazeker heb ik die gevonden en ik ga het volgen ook
www.veganlife.lu heeft de meest voordelige bezorgkosten voor zover ik weetquote:Op maandag 16 april 2012 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dat koop je waar ?![]()
of moet ik naar Begië fietsen ?
Hulde voor je topicquote:Op maandag 16 april 2012 21:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat miskende, maar oh zo geniale topic ja
Heel goed!
Ah... je woont in België, nu snap ik het, nah.. jeweetmaarnooitquote:Op maandag 16 april 2012 21:34 schreef jerney het volgende:
[..]
www.veganlife.lu heeft de meest voordelige bezorgkosten voor zover ik weet
En fietsen naar België moet nooit, maar mag altijd
Als je zo gek bent, krijg je een plantaardig kaasje van me
quote:Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... je woont in België, nu snap ik het, nah.. jeweetmaarnooit
quote:Op maandag 16 april 2012 21:39 schreef jerney het volgende:
[..]Antwerpen.
Wel snel zijn, want ik vreet nepkaas alsof mijn leven er van af hangt
geen dank. niet meer van die smerige margarine kopen met trans vetten he, is niet goed voor je. en zo nu en dan een stukje biologisch vleesquote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
TS jij ook bedankt !![]()
Serieus !
Nee op die transvetten ga ik lettenquote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geen dank. niet meer van die smerige margarine kopen met trans vetten he, is niet goed voor je. en zo nu en dan een stukje biologisch vleesnomnomnom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |