een héél klein beetjequote:Op maandag 16 april 2012 20:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Vergeleken met de legbatterij, zijn de scharreleieren toch wel waarde.
Ja ik zal ZEKER niet het tegendeel bewerenquote:Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef Argo het volgende:
[..]
De afschaffing van de legbatterij lijkt mij toch wel de doorbraak, van iets goeds.
en een biologisch ei, heeft dat nog een waarde of is het puur marketing.quote:Op maandag 16 april 2012 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik zal ZEKER niet het tegendeel beweren
maar er zit wel verschil in
even een linkje![]()
http://www.milieucentraal(...)rken/keurmerk-eieren
en nog een linkje![]()
De Bio-industrie
Ik koop altijd vrije uitloopeieren dat is in ieder geval denk IK nog steeds het bestequote:Op maandag 16 april 2012 20:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en een biologisch ei, heeft dat nog een waarde of is het puur marketing.
precies !quote:
1 ster is zoiets als een trooststickertje, omdat ze er iig aandacht aan besteden bij ahquote:Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
precies !
daar moet je allemaal op letten
1 ster stelt dus weinig voor de drie sterren die moet je hebben.
[ afbeelding ]
de kippetjes hebben dan toch 3 cm meer om te bewegenquote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
1 ster is zoiets als een trooststickertje, omdat ze er iig aandacht aan besteden bij ah
je kunt ook zonder keurmerk kopen en kans maken op eitjes die stiekem in een grotere ruimte voor de kip zijn gelegd. je weetz! maar ok bewustwording is ook wat waard.quote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
de kippetjes hebben dan toch 3 cm meer om te bewegenscheelt toch
Daarom ben ik ook van Biologische Vleeseter Vegetariër geworden, er wordt nog steedsquote:Op maandag 16 april 2012 20:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt ook zonder keurmerk kopen en kans maken op eitjes die stiekem in een grotere ruimte voor de kip zijn gelegd. je weetz! maar ok bewustwording is ook wat waard.
we kunnen wel eens samen gaan jagen. dan weet je tenminste dat het echt scharrelvlees isquote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook van Biologische Vleeseter Vegetariër geworden, er wordt nog steeds
teveel geknoeid, staat ook in dat topic, toen ik het topic begon was ik nog een ''zeer matige''
Biologische Vleeseter en hoe meer je je erin verdiept hoe meer het je tegen gaat staan en
vindt je uit dat er soms ook Neppers tussen zitten, er staat zelfs in dat topic ergens dat
iemand kennissen had die in een fabriek werkte waar het gewone Vlees, dus dat Vlees
wat vol zit met antibiotica, in een verpakking deed waarop stond dat het Biologisch vlees
was, maar ik denk (hoop) dat AH wel goeie controle zal hebben, die hebben een TE grote
naam te verdedigen om daar niet voorzichtig mee om te springen.
Maar goed... jeweetmaarnooit...
Oh eh... en die fabriek is gelukkig inmiddels failliet
quote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we kunnen wel eens samen gaan jagen. dan weet je tenminste dat het echt scharrelvlees is
toch wel zonder trans vetten hequote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nee dank je
ik vreet wel een boterham met pindakaas
http://nl.wikipedia.org/wiki/Transvetquote:Op maandag 16 april 2012 21:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow je weet nog niet wat transvetten zijngoogle ze.
pindakaas zit het meestal in.quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Transvet
Nog effe en ik word ook Veganist
de nl versie is wat suf. beter pak je de engelse;quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Transvet
Nog effe en ik word ook Veganist
Ik eet altijd roomboterquote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pindakaas zit het meestal in.en dieetmargarine. enzo.
ha! margarine! dikke dikke kans dat daar trans vetten inzittenquote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik eet altijd roomboter![]()
en ik bak alles (behalve mijn eitje) in de olijfolie![]()
maar voor mijn eitje heb ik nu een oplossing gekregen via een ander topic
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat de Veganisten het doen om ''de prijs'' de kiloknallervreters doen dat juist welquote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef Nober het volgende:
Zie mensen regelmatig die nepkaas kopen want die is goedkoper dan de echte, ik ga voor de smaak niet voor de prijs.
In België moet ergens een vegetarische kippenboer zitten waar ze lekker buiten mogen rennenquote:Op maandag 16 april 2012 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik koop altijd vrije uitloopeieren dat is in ieder geval denk IK nog steeds het beste
als je ze niet elke dag zelf bij de boer kan gaan halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |