Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

hallo regenbad canardquote:Op zondag 15 april 2012 08:05 schreef douche-eendje het volgende:
MogguhZo weer naar vrijwilligerswerk. En mn bed lag zo lekker.... meh.
Komt dat niet vooral van die liter knoflooksaus?quote:Op zondag 15 april 2012 09:42 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Zo'n Griekse vleesschotel is erg lekker, maar je krijgt er wel een enorm droge mond van.
ik dacht griekse vleesschotel al een metafoor wasquote:Op zondag 15 april 2012 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt dat niet vooral van die liter knoflooksaus?
quote:Op zondag 15 april 2012 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht griekse vleesschotel al een metafoor was_!
centjesquote:
wat nou langzaam, knalkoffie en F1quote:Op zondag 15 april 2012 09:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Heerlijk dat langzame wakker worden op zondag
Ik denk het welquote:Op zondag 15 april 2012 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt dat niet vooral van die liter knoflooksaus?
Ja, het gaat wel wat beterquote:Op zondag 15 april 2012 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
En goedemorgen snoet. Voel je je al wat beter?.
staartje van ene paardje op een taartje, hoesie daar nu?quote:
ik lig nog lekker in bedquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik lig nog lekker in bedzonnetje door de gordijnen en mn
murmelend naast me
hee hoiquote:
naast dat ik graag een nieuwe nek, nieuwe schouders en een nieuw hoofd zou willen, gaat het wel aardig, lieve Pzuzu.quote:Op zondag 15 april 2012 09:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
staartje van ene paardje op een taartje, hoesie daar nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe gaat het nu met jou?
quote:![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
oehquote:Op zondag 15 april 2012 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik lig nog lekker in bedzonnetje door de gordijnen en mn
murmelend naast me
quote:Op zondag 15 april 2012 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hee hoi
[..]
naast dat ik graag een nieuwe nek, nieuwe schouders en een nieuw hoofd zou willen, gaat het wel aardig, lieve Pzuzu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe gaat het nu met jou?
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hee hoi
[..]
naast dat ik graag een nieuwe nek, nieuwe schouders en een nieuw hoofd zou willen, gaat het wel aardig, lieve Pzuzu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe gaat het nu met jou?
[..]![]()
![]()
![]()
ja ik snap dat![]()
met mij gaat het ook so so
stommem stommem dingen soms
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:
duurde nog best lang eigkquote:Op zondag 15 april 2012 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
ja ik snap dat![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
ja ik snap dat![]()
ja ik weet, veel veel te langquote:Op zondag 15 april 2012 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
duurde nog best lang eigk![]()
soms even schoppen, soms ook juist extra genieten van mooie kleine dingen![]()
kusje op je so so
Nou, dat weet ik zo net nog nietquote:
65 euro per rol, dan komt die trein zeker wel op tijdquote:Op zondag 15 april 2012 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit trouwens te overwegen of ik helikopterbehang van 17,95 per rol toch niet stiekem veel leuker zou moeten gaan vinden dan treintjesbehang van 65 euro per rol. Dilemma.
hee, pssst, jij bent liefquote:Op zondag 15 april 2012 10:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet, veel veel te lang![]()
en inderdaad soms even lekker ranten en genieten van een bloeind aarbeien plantje of wat dan ook![]()
kusje op je alles![]()
jij ookquote:Op zondag 15 april 2012 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hee, pssst, jij bent lief![]()
ik heb net een ijsjes t-shirt voor Thijs besteld
gagequote:
Kijk:quote:Op zondag 15 april 2012 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
65 euro per rol, dan komt die trein zeker wel op tijd
dasseh vrij prijzigquote:Op zondag 15 april 2012 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit trouwens te overwegen of ik helikopterbehang van 17,95 per rol toch niet stiekem veel leuker zou moeten gaan vinden dan treintjesbehang van 65 euro per rol. Dilemma.
Helikoptersquote:Op zondag 15 april 2012 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijk:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
GET TO DA CHOPPAquote:Op zondag 15 april 2012 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijk:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
zomg teh cutenessquote:
jaquote:
Wel he, nu ik ze zo samen zie denk ik ook ooooh, die treintjes zijn schattig, maar die helikopters zijn veel beter voor een stoere grotejongenskamerquote:
ik ga denk ik zo kaarten bestellen voor john fogertyquote:
Precies! En treinen kun je nog op het station zien en helikopters niet zo vaakquote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja
[..]
Wel he, nu ik ze zo samen zie denk ik ook ooooh, die treintjes zijn schattig, maar die helikopters zijn veel beter voor een stoere grotejongenskamer
quote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga denk ik zo kaarten bestellen voor john fogerty![]()
![]()
dat zeer zeker de heli is leukerquote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja
[..]
Wel he, nu ik ze zo samen zie denk ik ook ooooh, die treintjes zijn schattig, maar die helikopters zijn veel beter voor een stoere grotejongenskamer
quote:
Okeequote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Precies! En treinen kun je nog op het station zien en helikopters niet zo vaak
nou he, ik kon het niet weerstaanquote:
ja ccr was eik gewoon fogerty jaquote:
hi meissie!quote:
Rotterdam Marathon dus heel veel hier vlak bovenquote:
Ziekenhuis als buren dus hier altijd vaakquote:Op zondag 15 april 2012 10:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rotterdam Marathon dus heel veel hier vlak boven
aha.. noteert : niet naar R'dam vandaagquote:Op zondag 15 april 2012 10:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rotterdam Marathon dus heel veel hier vlak boven
dat heb ik ook nogquote:Op zondag 15 april 2012 10:20 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ziekenhuis als buren dus hier altijd vaak
ben niet in rotterdamquote:
Ik was even in de war met topicsquote:Op zondag 15 april 2012 10:24 schreef Toekito het volgende:
Als ze nou ff doorracen in China kan ik de start van de Marathon kijken.
Ik ga ook niet hoorquote:
ja, volgens mij ook, heel lang niet gezien, zelfs je alter ego nietquote:Op zondag 15 april 2012 10:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hi meissie!![]()
long time no see..
ik geloof dat wij steeds op andere momenten posten
ze komen altijd bij mij door de straatquote:Op zondag 15 april 2012 10:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga ook niet hoor
Mij te druk als ik zo die foto's bekijk.
jup..ik ben er voornamelijk overdagquote:Op zondag 15 april 2012 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, volgens mij ook, heel lang niet gezien, zelfs je alter ego niet![]()
maar ik ben er vooral 's avonds, en dan ben jij weer net weg he?
ben paar x op de hoofdweg wezen kijken daar was het wel relaxed maar voor ik daar ben ben ik al dood gedrukt op CS nu gok ik.quote:Op zondag 15 april 2012 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze komen altijd bij mij door de straatof althans ze kruisen mijn straat, dus meestal ga ik daar ff kijken, maar heb het altijd gauw gezien. eerst n legertje broodmagere zwetende negerts, dan een gat en dan de blanke boeren erachteraan
een schande, werken zal je!quote:Op zondag 15 april 2012 10:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup..ik ben er voornamelijk overdagof nouja.. mijn alter ego dan
whahahaquote:Op zondag 15 april 2012 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze komen altijd bij mij door de straatof althans ze kruisen mijn straat, dus meestal ga ik daar ff kijken, maar heb het altijd gauw gezien. eerst n legertje broodmagere zwetende negerts, dan een gat en dan de blanke boeren erachteraan
denk dat jij dan iedere paar minuten n opdonder krijgtquote:Op zondag 15 april 2012 10:47 schreef Toekito het volgende:
5 KM in minder dan 15 minuten, ik zou er voor tekenen.
let's try itquote:Op zondag 15 april 2012 10:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
denk dat jij dan iedere paar minuten n opdonder krijgt
ja het lekker leeg lopen en kopje leeg maken kan ik me voorstellen maar dat kan ook andersquote:Op zondag 15 april 2012 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
hardlopen is best fijnvooral omdat je er niet bij na hoeft te denken en je kop lekker leeg kunt maken
ik doe het alleen niet heel structureel, als ik een keer per week haal is het veel zeg maarmaar toch is het lekker
wat doe jij dan om je kop leeg te makenquote:Op zondag 15 april 2012 11:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het lekker leeg lopen en kopje leeg maken kan ik me voorstellen maar dat kan ook anders![]()
ik ben gewoon lui
muziek, nd vissen kijken, caafje sof knijners aaien, heel boso worden en wat slopen, even flink waaaargh doenquote:Op zondag 15 april 2012 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat doe jij dan om je kop leeg te maken?
dieren werken daar idd goed voor, als ik regelmatig werk komt er sowieso ook weer n hondquote:Op zondag 15 april 2012 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
muziek, nd vissen kijken, caafje sof knijners aaien, heel boso worden en wat slopen, even flink waaaargh doen
ja of kokenquote:Op zondag 15 april 2012 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dieren werken daar idd goed voor, als ik regelmatig werk komt er sowieso ook weer n hond![]()
boos worden kan ik niet zo goedik ga dan altijd alleen maar janken
oh en wat ook lekker is, muziek makenen dan goed hard
quote:
quote:
oh en ik vergeet de bestequote:Op zondag 15 april 2012 11:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of koken![]()
of welek vorm van afleiding dan ook
[..]
[..]
ik ga altijd zo idioot meebewegenquote:Op zondag 15 april 2012 11:16 schreef Inkomen het volgende:
Sportgames zijn ook een soort van beweging.
fokken ookquote:Op zondag 15 april 2012 11:16 schreef Inkomen het volgende:
Sportgames zijn ook een soort van beweging.
Ja! Mijn voeten zitten ook nooit stil.quote:Op zondag 15 april 2012 11:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga altijd zo idioot meebewegenmet het puntje van mn tong uit mn mond
jups ook heel handig die dingen zoals vrienden/familiequote:Op zondag 15 april 2012 11:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh en ik vergeet de bestevrienden om je heen hebben, desnoods om met zn allen te janken of weetikveel
ik heb een heel emotionele vriendengroepquote:Op zondag 15 april 2012 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups ook heel handig die dingen zoals vrienden/familie
ik kan echt onwijs schelden als ik ergens heel erg in zitquote:Op zondag 15 april 2012 11:17 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja! Mijn voeten zitten ook nooit stil.
En met/ tegen vrienden spring ik ook wat vaker op en zo
quote:Op zondag 15 april 2012 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb een heel emotionele vriendengroepbijna iedere avond als we elkaar zien komt er uiteindelijk wel n naar verhaal oid en wordt het een grote knuffelorgie
Dat vind ik altijd wel leuk, evenals het er in wrijven als je gewonnen hebtquote:Op zondag 15 april 2012 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan echt onwijs schelden als ik ergens heel erg in zittotaal niet ladylike, maar ik heb t niet zo onder controle
oeh dat is ook nog wel een ideetje voor straksquote:Op zondag 15 april 2012 11:25 schreef Inkomen het volgende:
Nu even de ATB uit z'n rol als kapstok verlossen en een stukje fietsen
veel van mijn vrienden zijn ook socialworkers ect dat scheelt ook wel n beetje denk ikquote:Op zondag 15 april 2012 11:24 schreef Inkomen het volgende:
[..]Bij mijn vrienden zit er alleen emotie in als er een relatie voorbij is bijvoorbeeld, dan is het even van "vuile klootzak/ hoer" en dan weer verder
.
Oh, da's wat minderquote:Op zondag 15 april 2012 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
veel van mijn vrienden zijn ook socialworkers ect dat scheelt ook wel n beetje denk ikdie lullen heel de dag met mensen over hoe ze zich voelen en prikken er snel doorheen als je loopt te lullen. Dat icm met wat vrienden met ongeneeselijk zieke ouders etc,,. dus dan wil het wel
quote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, dat zijn weer 17 schone konijnenhokken![]()
quote:
quote:
nee.. nog maar 1 kop koffie dus dat duurt nog wel een half uurtjequote:
achquote:Op zondag 15 april 2012 11:41 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Oh, da's wat minder
Nee, hier wordt zelden over dat soort dingen gesproken, is ook niet nodig, werkt prima
En was het lekker vannacht?quote:Op zondag 15 april 2012 11:56 schreef DaMart het volgende:
Zo, huis is weer schoon.
Kan ik nu ook lui gaan doen.
Ik heb heerlijk geslapen onder jouw dekkingquote:Op zondag 15 april 2012 11:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En was het lekker vannacht?
quote:Op zondag 15 april 2012 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen onder jouw dekking![]()
.
Nou, er zijn hier genoeg vrouwen en die zijn ook zoquote:Op zondag 15 april 2012 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
achhoort n beetje bij het leven
en het is inderdaad maar net wat bij je pastdenk dat het bij vriendengroepen met alleen mannen sowieso anders is
Landelijk?quote:Op zondag 15 april 2012 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen onder jouw dekking![]()
.
Ik deed DaMart dekken vannachtquote:
Waar had ie dat aan verdiend?quote:Op zondag 15 april 2012 12:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik deed DaMart dekken vannacht
nou omdat DaMart en kabouters enzo dus tjaquote:
Dan moet het welquote:Op zondag 15 april 2012 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou omdat DaMart en kabouters enzo dus tja![]()
Waarom?quote:Op zondag 15 april 2012 12:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga morgen naar den bosch
allemaal mannen met een zachte g
Jij hebt een zachte-g-spot?quote:Op zondag 15 april 2012 12:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Omdat het kan !quote:
Hoiquote:Op zondag 15 april 2012 12:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan het al, vandaar een nieuwequote:Op zondag 15 april 2012 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt beter een oude gebruiken om het te leren.
aah de expert aan het woordquote:Op zondag 15 april 2012 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt beter een oude gebruiken om het te leren.
1,3?quote:Op zondag 15 april 2012 13:05 schreef Toekito het volgende:
Ik heb 9 wedstrijden met FIFA gespeeld. Hoeveel KCAL heb ik eraf getraind?
Hoi Rafeiroquote:Op zondag 15 april 2012 14:03 schreef Rafeiro het volgende:
Hey puntig meisje en bong vier nul nul twee
Ik herken je username wel maar ben je nog niet live tegengekomen in een topicquote:
of.... mijn naamquote:Op zondag 15 april 2012 14:09 schreef Rafeiro het volgende:
Is het priem als in scherp steekding om ijs te bikken of 1,3,5,7,11,13,17 etc..
gm gfquote:
quote:(i) Top 20 in de -reeks op 14-04-2012 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 073 goldfinger1963
02. 070 PeZu
03. 065 Inkomen
04. 049 Muck
05. 047 Dr_Flash
06. 044 littledrummergirl
07. 042 suikertaartje
08. 038 Koen66
09. 029 douche-eendje
10. 028 Yuki
11. 028 Knetterkrankjorum
12. 026 KapiteinGasthof
13. 025 wel.o.k
14. 025 LovelyLady
15. 023 Rafeiro
16. 021 DaMart
17. 017 MPG
18. 017 RockNijntje
19. 011 Bos81
20. 010 Giertje
Reeks-statistieken!
bongquote:
Maar, maar, maar, maar ik maar denken en puzzelen enzo.quote:Op zondag 15 april 2012 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
of.... mijn naamIs heul niet zo spannend
quote:
Ik heb ook heerlijk geslapen afgelopen nachtquote:
yukiquote:
Goedemorgen danquote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb ook heerlijk geslapen afgelopen nachtBen ook nog niet helemaal wakker eigenlijk
.
Liefjequote:Op zondag 15 april 2012 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yuki![]()
![]()
![]()
ook een lekkere luie zondag
thnxquote:Op zondag 15 april 2012 14:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goedemorgen dan
Same here. Lekker lamballen op de bank
quote:Op zondag 15 april 2012 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
thnx![]()
![]()
Ik zit gewoon op een simpele stoel achter de pc, anders val ik mss zo weer in slaap
en zo hoort hetquote:Op zondag 15 april 2012 14:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Liefje![]()
![]()
Heerlijkuitgeslapen als een baas
Heb ik al ruimschoots achter de kiezenquote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef Yuki het volgende:
[..]bakkie koffie dr bij, komt wel goed dan, toch?
Zeker! Had t nodig, ben nu eindelijk weer een beetje uitgerustquote:
Dan blijf je wel wakkerquote:Op zondag 15 april 2012 14:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb ik al ruimschoots achter de kiezen![]()
Nu aan een red bull en straks op de fiets naar mijn pa
Ja ga elke zondagmiddag ff langs idd en dan eet ik ook mee, ongeveer uurtje fietsen (zowel heen als terug 30min per keer) dus ben wel een paar uur onder de pannenquote:Op zondag 15 april 2012 14:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan blijf je wel wakker
Gezellig, ff op visite?
Das leuk!quote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ga elke zondagmiddag ff langs idd en dan eet ik ook mee, ongeveer uurtje fietsen (zowel heen als terug 30min per keer) dus ben wel een paar uur onder de pannen
Dankjequote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker! Had t nodig, ben nu eindelijk weer een beetje uitgerust
En dat laat jij zomaar gebeurenquote:Op zondag 15 april 2012 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
Nou moe, is mijn kind zomaar meegenomen
Wel als het zijn opa en oma zijn die hem mee komen nemen om baby-konijntjes te kijkenquote:
Hmm, vooruit dan maarquote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel als het zijn opa en oma zijn die hem mee komen nemen om baby-konijntjes te kijken
Is fijn hoor, opruimenquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is fijn hoor, opruimen![]()
Maar nu zit ik even oude tekeningen van prachtige beestjes te kijken![]()
Ik zit helemaal van oeh oeh oeh oeh, waaaauw, oeh, oeh
quote:
soms voel ik me zo enorm onbegrepen...quote:
Ik ben pas bij de Dquote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Nog rollerommefantjes gespot?
Of Giraffeemmertjes?
Goudvissekommaaroppetjes?
En weer weer eraan gegeten met je ontbijtquote:
De "D" van "Doemaargewoondandoejegekgenoeg" ?quote:Op zondag 15 april 2012 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soms voel ik me zo enorm onbegrepen...
[..]
Ik ben pas bij de D
De D van duif op dit momentquote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De "D" van "Doemaargewoondandoejegekgenoeg" ?
Die wil je niet tegen je raam aan hebben vliegen.quote:
Dat heb ik altijd, zonder somsquote:Op zondag 15 april 2012 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soms voel ik me zo enorm onbegrepen...
[..]
U mag met het Japanse OV reizen?quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd, zonder soms![]()
Maar ik ga zo het licht uitdoen, bedtijd, morgen weer met 300km/uur verder
Noem het dan ook faecesboekquote:
Ik moet er wel voor betalenquote:
Nee, ik ga niet van een persoonlijke reis een dagboek maken. Als ik betaald zou worden, zoals twee jaar geleden dan had je al lang iets kunnen lezen. En mijn spiegelreflex is overleden hier, dus veel foto's wordt lastigquote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Rafeiro het volgende:
Maak je eigenlijk weer een dagboek in GAM?
Whehequote:Op zondag 15 april 2012 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet er wel voor betalenMaar ja, eindelijk iets met beenruimte
Ik ging gisteren in het panasonic "huis van de toekomst" in een nieuwe massagestoel zitten. De beste medewerkster daar vroeg of ik met mijn benen het beengedeelte nog wat verder kon duwen, want je benen en voeten worden ook gemasseerd. Ik heb haar maar even uitgelegd dat dit de max van de stoel was, en als ik dat zou doen de stoel uit twee gedeeltes zou bestaan en 1 gedeelte niet zou werken
Ah ik wist niet dat je er voor de lol zatquote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet van een persoonlijke reis een dagboek maken. Als ik betaald zou worden, zoals twee jaar geleden dan had je al lang iets kunnen lezen. En mijn spiegelreflex is overleden hier, dus veel foto's wordt lastigEchtgeheel kapot, ik krijg kunstzinnige foto's maar je ziet niet meer wat het wel moest zijn. Ik ben naar de service van Nikon gegaan, zit hier op de 28ste verdieping in de buurt, maar helaas, ze konden niets betaalbaars voor me doen. De showroom was wel tof, de nieuwste spiegelreflex van ze in mijn handen gehad. Gruwelijk. En gruwelijk duur, 7000 euro
Maar nu dus zonder camera
Hoi Rocknijnquote:
Zou mooi zijn als ze nog wat oude reserve "troep" hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Pheno het volgende:
Nogal. Ding is wel acht jaar oud en sinds volgens de serviceman sinds februari dit jaar discontinued. Dus ook echt dikke pech. Als ik thuis ben maar eens naar de verzekering van mijn camera bellen. Die hebben al eens een lens vervangen voor me, misschien kunnen ze nu nog wat.
Ik heb geen idee waar je woontquote:
quote:
Mja, dan ben je anderhalf jaar te laatquote:
2e stad van de provinciequote:Op zondag 15 april 2012 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, dan ben je anderhalf jaar te laat
Hiervoor woonde in ik Arnhem.
In die andere hebben wij koffie gedaanquote:
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In die andere hebben wij koffie gedaan
Hihi, alles hier is beter, meer inwoners, groter oppervlak, stom wel, want arnhem is echt geen zak aan buiten de korenmarktquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hihi, alles hier is beter, meer inwoners, groter oppervlak, stom wel, want arnhem is echt geen zak aan buiten de korenmarkt
Twee keer foutquote:
Ik vond Arnhem eigenlijk wel leuk om te wonenquote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hihi, alles hier is beter, meer inwoners, groter oppervlak, stom wel, want arnhem is echt geen zak aan buiten de korenmarkt
Ik ben denk ik wel in bijna elke kroeg/cafe/bar geweest hier. Oké ik zal er allicht een paar missen, maar dat verder kijken heb ik op zeker wel gedaanquote:Op zondag 15 april 2012 16:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Twee keer fout
Zeker nooit zelf wat verder gekeken dan waar je vrienden heen gingen?
In beide steden kan je prima dansen hoorquote:Op zondag 15 april 2012 16:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben denk ik wel in bijna elke kroeg/cafe/bar geweest hier. Oké ik zal er allicht een paar missen, maar dat verder kijken heb ik op zeker wel gedaan
Je gaat voor je dochter toch geen tijd makenquote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef douche-eendje het volgende:
Gosh... Net mn ma even gebeld. Had aangeboden dat ze over 2 weken langs kunnen komen maar dan "kunnen ze niet want dan zitten ze op de camping. Dat ze vandaag wel tijd hadden kwam toevallig zo uit".
Uhm. WAT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je gaat voor je dochter toch geen tijd makenHet is wel weer erg typisch hoor. Ze zitten van pasen tot de week na de hersftvakantie ieder vrij moment op die campingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet dat de caravan spontaan weg gaat rollen als je er een keer niet komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is wel weer erg typisch hoor. Ze zitten van pasen tot de week na de hersftvakantie ieder vrij moment op die campingHet is niet dat de caravan spontaan weg gaat rollen als je er een keer niet komt.
SjongejongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit vind ik gewoon triest
als het nou hun enige kans op vakantie/weekend weg in 4 maanden is... Maar elke week daar, en dan niet een dagje vrij kunnen maken voor je dochter?
Je bent het waarden die mensen zien dat wel
♥ || Baby catcher in training || ♥
Tsja, prioriteiten moeten stellen is voor sommige mensen heel lastig. En het dan maar vreemd vinden dat ik na verloop van tijd ook niks meer van mij laat horenquote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sjongejongedit vind ik gewoon triest
als het nou hun enige kans op vakantie/weekend weg in 4 maanden is... Maar elke week daar, en dan niet een dagje vrij kunnen maken voor je dochter?
Je bent het waarden die mensen zien dat wel
ach ik vermaak me best in apeldoorn samen met mijn vriendenquote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
Competitie darten helpt op dat vlak ook.
Maar Apeldoorn is gewoon suf. Maar toch meer een stad als Arnhem.
Ik geef je groot gelijk, meid! Ik vind het knap hoe kalm je overkomt, hoewel dat vast veel moeite kost.quote:Op zondag 15 april 2012 16:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tsja, prioriteiten moeten stellen is voor sommige mensen heel lastig. En het dan maar vreemd vinden dat ik na verloop van tijd ook niks meer van mij laat horenGeloof dat contact geen eenrichtingsverkeer moet zijn...
En idd, gelukkig zijn er een heleboel mensen die dat wel inzienen voor die mensen zal ik ook altijd klaar staan als ze mij nodig hebben!
Op een gegeven moment weet je niet beter... en het enige voordeel wat ik hier uit kan halen is dat ik goed zelfstandig ben en zeker genoeg om te weten dat ik van de meest onmogelijke situaties wel weer wat leuks kan makenquote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, meid! Ik vind het knap hoe kalm je overkomt, hoewel dat vast veel moeite kost.
Nog een knuf
Het komt denk ik door mijn gehaktballenquote:Op zondag 15 april 2012 17:35 schreef DaMart het volgende:
Word je ook zo vrolijk van het idee dat ik zo pannenkoeken ga eten?.
quote:
Je krijgt niks!quote:
Dat zullen we nog wel zienquote:
Bij opsporing verzocht?quote:
Somewhere, in a not all to distant futurequote:
Jajajaja, je krijgt gewoon niks.quote:Op zondag 15 april 2012 17:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Somewhere, in a not all to distant futureDon't forget to bring a towel!
quote:
Daar moet ik later op terugkomenquote:
Niet te laat hoor, dan slaap ik alweerquote:
Ik kom meestal tijd tekort voor slapenquote:Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom gaat er zoveel tijd in slapen zitten?
Er is geen hacker om mij wakker te houden en die andere hacker doet dat ook niet?quote:Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
waarom gaat er zoveel tijd in slapen zitten?
je stuurde me zelf naar dromenlandquote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Er is geen hacker om mij wakker te houden en die andere hacker doet dat ook niet?
Neee ik ben moeeeeeeeecht pfff
Haay laiverd
2 uur?quote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kom meestal tijd tekort voor slapenWas er vandaag ook alweer om 2 uur uit
Jesus manquote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kom meestal tijd tekort voor slapenWas er vandaag ook alweer om 2 uur uit
Ja jij moet toch energie voor de wokjesquote:Op zondag 15 april 2012 18:26 schreef wel.o.k het volgende:
je stuurde me zelf naar dromenland
prinsesje
Bijna verhuizenquote:Op zondag 15 april 2012 18:28 schreef wel.o.k het volgende:
shit, damn, niet leuk
die shoarma boer hiertegen over is goed
quote:Op zondag 15 april 2012 18:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 uur?
8 uur ging mijn slaapkamerdeur open en kwamen de dames binnen
Als ik echt vroeg MOET beginnen, door afspraken oid, dan sta ik ook om een uur of acht op. Maar anders begint mijn werkdag echt niet voor 12 uurquote:Op zondag 15 april 2012 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Jesus manIk heb gewerkt vannacht en zelfs ik was gewoon om 12 uur uit bed
[..]
Ja jij moet toch energie voor de wokjes![]()
[..]
Bijna verhuizen
o ja, was machine....quote:Op zondag 15 april 2012 18:29 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, mn wasmachine is zn eerste wasje aan het draaien
Heeeuquote:Op zondag 15 april 2012 18:29 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, mn wasmachine is zn eerste wasje aan het draaien
10 uur, da's wel vroegquote:Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Als ik echt vroeg MOET beginnen, door afspraken oid, dan sta ik ook om een uur of acht op. Maar anders begint mijn werkdag echt niet voor 12 uur
Helaas wel steeds drukker, begin onderhand 3 van de 5 dagen al om 10 uurVandaar dat ik in het weekend extra moet uitslapen
Nee, maar dat kan ik vast wel. Zijn maar 2 gordijnenquote:Op zondag 15 april 2012 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeeugaat hij het nou ook zelf ophangen straks?
Hoeft niet, gewoon zorgen dat je ingeschreven bentquote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef Fha het volgende:
Weet iemand hoe ver van te voren je een wijziging in adres enzeauw door moet geven bij belastingdienst toeslagen afdelinkje?
Want dan ruiken ze dat mijn huur veranderd en ik dus recht heb op andere dingen?quote:Op zondag 15 april 2012 18:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoeft niet, gewoon zorgen dat je ingeschreven bent
Wijzigingsfomulierquote:Op zondag 15 april 2012 18:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Want dan ruiken ze dat mijn huur veranderd en ik dus recht heb op andere dingen?
Nope. Maar belastingdienst haalt alle adresgegevens uit het GBA en daar baseren ze dus ook alle huurrechtdingen etc op.quote:Op zondag 15 april 2012 18:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Want dan ruiken ze dat mijn huur veranderd en ik dus recht heb op andere dingen?
Ja die heb ik al gevondenquote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
WijzigingsfomulierIk heb altijd gewoon de belastingtelefoon gebeld en die sturen dan dingen op. Zal ook wel online te vinden zijn maar ik ben lui
Dat gaat in dit geval niet werkenquote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef douche-eendje het volgende:
Nope. Maar belastingdienst haalt alle adresgegevens uit het GBA en daar baseren ze dus ook alle huurrechtdingen etc op.
Voor ze zelf achter je aan komenquote:Op zondag 15 april 2012 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja die heb ik al gevondenmaar staat nergens hoe ver van te voren dat moet
[..]
Dat gaat in dit geval niet werken
dat mag ook met terug werkende krachtquote:Op zondag 15 april 2012 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja die heb ik al gevondenmaar staat nergens hoe ver van te voren dat moet
jawel johquote:[..]
Dat gaat in dit geval niet werken
Hihi ik ga morgen wel even echt er in duikenquote:Op zondag 15 april 2012 18:41 schreef wel.o.k het volgende:
dat mag ook met terug werkende kracht
jawel johzeggen we gewoon dat jij de huur betaald
ik heb toch nergens recht op...
schenkingen die net onder grens van vrije schenking blijvenquote:Op zondag 15 april 2012 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi ik ga morgen wel even echt er in duiken
Joaaaah![]()
![]()
Dik raadsel hoe ik het uberhaupt kan betalen, maar dat vragen ze zich heus niet af
Dat doet er toch ook niet toe, Je woont bij wok, dan kan alles want wok.quote:Op zondag 15 april 2012 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi ik ga morgen wel even echt er in duiken
Joaaaah![]()
![]()
Dik raadsel hoe ik het uberhaupt kan betalen, maar dat vragen ze zich heus niet af
Ja preciesquote:Op zondag 15 april 2012 18:42 schreef wel.o.k het volgende:
schenkingen die net onder grens van vrije schenking blijven
Ohwjaquote:Op zondag 15 april 2012 18:43 schreef douche-eendje het volgende:
Dat doet er toch ook niet toe, Je woont bij wok, dan kan alles want wok.
hangt er vanaf hoe snel ik jou het hacken leerquote:Op zondag 15 april 2012 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja precies
[..]
OhwjaMaar ik gok het er toch maar even niet op in dit geval
Snel!!!quote:Op zondag 15 april 2012 18:45 schreef wel.o.k het volgende:
hangt er vanaf hoe snel ik jou het hacken leer
Pas maar op, straks hackt ze jou nogquote:Op zondag 15 april 2012 18:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe snel ik jou het hacken leer
Sowieso maak ik dan een mooie achtergrond op zijn pcquote:Op zondag 15 april 2012 18:49 schreef douche-eendje het volgende:
Pas maar op, straks hackt ze jou nog
o jeequote:Op zondag 15 april 2012 18:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pas maar op, straks hackt ze jou nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |