ja of kokenquote:Op zondag 15 april 2012 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dieren werken daar idd goed voor, als ik regelmatig werk komt er sowieso ook weer n hond![]()
boos worden kan ik niet zo goedik ga dan altijd alleen maar janken
oh en wat ook lekker is, muziek makenen dan goed hard
quote:
quote:
oh en ik vergeet de bestequote:Op zondag 15 april 2012 11:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of koken![]()
of welek vorm van afleiding dan ook
[..]
[..]
ik ga altijd zo idioot meebewegenquote:Op zondag 15 april 2012 11:16 schreef Inkomen het volgende:
Sportgames zijn ook een soort van beweging.
fokken ookquote:Op zondag 15 april 2012 11:16 schreef Inkomen het volgende:
Sportgames zijn ook een soort van beweging.
Ja! Mijn voeten zitten ook nooit stil.quote:Op zondag 15 april 2012 11:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga altijd zo idioot meebewegenmet het puntje van mn tong uit mn mond
jups ook heel handig die dingen zoals vrienden/familiequote:Op zondag 15 april 2012 11:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh en ik vergeet de bestevrienden om je heen hebben, desnoods om met zn allen te janken of weetikveel
ik heb een heel emotionele vriendengroepquote:Op zondag 15 april 2012 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups ook heel handig die dingen zoals vrienden/familie
ik kan echt onwijs schelden als ik ergens heel erg in zitquote:Op zondag 15 april 2012 11:17 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja! Mijn voeten zitten ook nooit stil.
En met/ tegen vrienden spring ik ook wat vaker op en zo
quote:Op zondag 15 april 2012 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb een heel emotionele vriendengroepbijna iedere avond als we elkaar zien komt er uiteindelijk wel n naar verhaal oid en wordt het een grote knuffelorgie
Dat vind ik altijd wel leuk, evenals het er in wrijven als je gewonnen hebtquote:Op zondag 15 april 2012 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan echt onwijs schelden als ik ergens heel erg in zittotaal niet ladylike, maar ik heb t niet zo onder controle
oeh dat is ook nog wel een ideetje voor straksquote:Op zondag 15 april 2012 11:25 schreef Inkomen het volgende:
Nu even de ATB uit z'n rol als kapstok verlossen en een stukje fietsen
veel van mijn vrienden zijn ook socialworkers ect dat scheelt ook wel n beetje denk ikquote:Op zondag 15 april 2012 11:24 schreef Inkomen het volgende:
[..]Bij mijn vrienden zit er alleen emotie in als er een relatie voorbij is bijvoorbeeld, dan is het even van "vuile klootzak/ hoer" en dan weer verder
.
Oh, da's wat minderquote:Op zondag 15 april 2012 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
veel van mijn vrienden zijn ook socialworkers ect dat scheelt ook wel n beetje denk ikdie lullen heel de dag met mensen over hoe ze zich voelen en prikken er snel doorheen als je loopt te lullen. Dat icm met wat vrienden met ongeneeselijk zieke ouders etc,,. dus dan wil het wel
quote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, dat zijn weer 17 schone konijnenhokken![]()
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |