gagequote:
Kijk:quote:Op zondag 15 april 2012 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
65 euro per rol, dan komt die trein zeker wel op tijd
dasseh vrij prijzigquote:Op zondag 15 april 2012 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit trouwens te overwegen of ik helikopterbehang van 17,95 per rol toch niet stiekem veel leuker zou moeten gaan vinden dan treintjesbehang van 65 euro per rol. Dilemma.
Helikoptersquote:Op zondag 15 april 2012 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijk:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
GET TO DA CHOPPAquote:Op zondag 15 april 2012 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijk:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
zomg teh cutenessquote:
jaquote:
Wel he, nu ik ze zo samen zie denk ik ook ooooh, die treintjes zijn schattig, maar die helikopters zijn veel beter voor een stoere grotejongenskamerquote:
ik ga denk ik zo kaarten bestellen voor john fogertyquote:
Precies! En treinen kun je nog op het station zien en helikopters niet zo vaakquote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja
[..]
Wel he, nu ik ze zo samen zie denk ik ook ooooh, die treintjes zijn schattig, maar die helikopters zijn veel beter voor een stoere grotejongenskamer
quote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga denk ik zo kaarten bestellen voor john fogerty![]()
![]()
dat zeer zeker de heli is leukerquote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja
[..]
Wel he, nu ik ze zo samen zie denk ik ook ooooh, die treintjes zijn schattig, maar die helikopters zijn veel beter voor een stoere grotejongenskamer
quote:
Okeequote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Precies! En treinen kun je nog op het station zien en helikopters niet zo vaak
nou he, ik kon het niet weerstaanquote:
ja ccr was eik gewoon fogerty jaquote:
hi meissie!quote:
Rotterdam Marathon dus heel veel hier vlak bovenquote:
Ziekenhuis als buren dus hier altijd vaakquote:Op zondag 15 april 2012 10:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rotterdam Marathon dus heel veel hier vlak boven
aha.. noteert : niet naar R'dam vandaagquote:Op zondag 15 april 2012 10:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rotterdam Marathon dus heel veel hier vlak boven
dat heb ik ook nogquote:Op zondag 15 april 2012 10:20 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ziekenhuis als buren dus hier altijd vaak
ben niet in rotterdamquote:
Ik was even in de war met topicsquote:Op zondag 15 april 2012 10:24 schreef Toekito het volgende:
Als ze nou ff doorracen in China kan ik de start van de Marathon kijken.
Ik ga ook niet hoorquote:
ja, volgens mij ook, heel lang niet gezien, zelfs je alter ego nietquote:Op zondag 15 april 2012 10:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hi meissie!![]()
long time no see..
ik geloof dat wij steeds op andere momenten posten
ze komen altijd bij mij door de straatquote:Op zondag 15 april 2012 10:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga ook niet hoor
Mij te druk als ik zo die foto's bekijk.
jup..ik ben er voornamelijk overdagquote:Op zondag 15 april 2012 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, volgens mij ook, heel lang niet gezien, zelfs je alter ego niet![]()
maar ik ben er vooral 's avonds, en dan ben jij weer net weg he?
ben paar x op de hoofdweg wezen kijken daar was het wel relaxed maar voor ik daar ben ben ik al dood gedrukt op CS nu gok ik.quote:Op zondag 15 april 2012 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze komen altijd bij mij door de straatof althans ze kruisen mijn straat, dus meestal ga ik daar ff kijken, maar heb het altijd gauw gezien. eerst n legertje broodmagere zwetende negerts, dan een gat en dan de blanke boeren erachteraan
een schande, werken zal je!quote:Op zondag 15 april 2012 10:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup..ik ben er voornamelijk overdagof nouja.. mijn alter ego dan
whahahaquote:Op zondag 15 april 2012 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze komen altijd bij mij door de straatof althans ze kruisen mijn straat, dus meestal ga ik daar ff kijken, maar heb het altijd gauw gezien. eerst n legertje broodmagere zwetende negerts, dan een gat en dan de blanke boeren erachteraan
denk dat jij dan iedere paar minuten n opdonder krijgtquote:Op zondag 15 april 2012 10:47 schreef Toekito het volgende:
5 KM in minder dan 15 minuten, ik zou er voor tekenen.
let's try itquote:Op zondag 15 april 2012 10:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
denk dat jij dan iedere paar minuten n opdonder krijgt
ja het lekker leeg lopen en kopje leeg maken kan ik me voorstellen maar dat kan ook andersquote:Op zondag 15 april 2012 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
hardlopen is best fijnvooral omdat je er niet bij na hoeft te denken en je kop lekker leeg kunt maken
ik doe het alleen niet heel structureel, als ik een keer per week haal is het veel zeg maarmaar toch is het lekker
wat doe jij dan om je kop leeg te makenquote:Op zondag 15 april 2012 11:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het lekker leeg lopen en kopje leeg maken kan ik me voorstellen maar dat kan ook anders![]()
ik ben gewoon lui
muziek, nd vissen kijken, caafje sof knijners aaien, heel boso worden en wat slopen, even flink waaaargh doenquote:Op zondag 15 april 2012 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat doe jij dan om je kop leeg te maken?
dieren werken daar idd goed voor, als ik regelmatig werk komt er sowieso ook weer n hondquote:Op zondag 15 april 2012 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
muziek, nd vissen kijken, caafje sof knijners aaien, heel boso worden en wat slopen, even flink waaaargh doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |