gagequote:
Kijk:quote:Op zondag 15 april 2012 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
65 euro per rol, dan komt die trein zeker wel op tijd
dasseh vrij prijzigquote:Op zondag 15 april 2012 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit trouwens te overwegen of ik helikopterbehang van 17,95 per rol toch niet stiekem veel leuker zou moeten gaan vinden dan treintjesbehang van 65 euro per rol. Dilemma.
Helikoptersquote:Op zondag 15 april 2012 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijk:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
GET TO DA CHOPPAquote:Op zondag 15 april 2012 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijk:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
zomg teh cutenessquote:
jaquote:
Wel he, nu ik ze zo samen zie denk ik ook ooooh, die treintjes zijn schattig, maar die helikopters zijn veel beter voor een stoere grotejongenskamerquote:
ik ga denk ik zo kaarten bestellen voor john fogertyquote:
Precies! En treinen kun je nog op het station zien en helikopters niet zo vaakquote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja
[..]
Wel he, nu ik ze zo samen zie denk ik ook ooooh, die treintjes zijn schattig, maar die helikopters zijn veel beter voor een stoere grotejongenskamer
quote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga denk ik zo kaarten bestellen voor john fogerty![]()
![]()
dat zeer zeker de heli is leukerquote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja
[..]
Wel he, nu ik ze zo samen zie denk ik ook ooooh, die treintjes zijn schattig, maar die helikopters zijn veel beter voor een stoere grotejongenskamer
quote:
Okeequote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Precies! En treinen kun je nog op het station zien en helikopters niet zo vaak
nou he, ik kon het niet weerstaanquote:
ja ccr was eik gewoon fogerty jaquote:
hi meissie!quote:
Rotterdam Marathon dus heel veel hier vlak bovenquote:
Ziekenhuis als buren dus hier altijd vaakquote:Op zondag 15 april 2012 10:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rotterdam Marathon dus heel veel hier vlak boven
aha.. noteert : niet naar R'dam vandaagquote:Op zondag 15 april 2012 10:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rotterdam Marathon dus heel veel hier vlak boven
dat heb ik ook nogquote:Op zondag 15 april 2012 10:20 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ziekenhuis als buren dus hier altijd vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |