wat nou langzaam, knalkoffie en F1quote:Op zondag 15 april 2012 09:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Heerlijk dat langzame wakker worden op zondag
Ik denk het welquote:Op zondag 15 april 2012 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt dat niet vooral van die liter knoflooksaus?
Ja, het gaat wel wat beterquote:Op zondag 15 april 2012 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
En goedemorgen snoet. Voel je je al wat beter?.
staartje van ene paardje op een taartje, hoesie daar nu?quote:
ik lig nog lekker in bedquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik lig nog lekker in bedzonnetje door de gordijnen en mn
murmelend naast me
hee hoiquote:
naast dat ik graag een nieuwe nek, nieuwe schouders en een nieuw hoofd zou willen, gaat het wel aardig, lieve Pzuzu.quote:Op zondag 15 april 2012 09:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
staartje van ene paardje op een taartje, hoesie daar nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe gaat het nu met jou?
quote:![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
oehquote:Op zondag 15 april 2012 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik lig nog lekker in bedzonnetje door de gordijnen en mn
murmelend naast me
quote:Op zondag 15 april 2012 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hee hoi
[..]
naast dat ik graag een nieuwe nek, nieuwe schouders en een nieuw hoofd zou willen, gaat het wel aardig, lieve Pzuzu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe gaat het nu met jou?
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hee hoi
[..]
naast dat ik graag een nieuwe nek, nieuwe schouders en een nieuw hoofd zou willen, gaat het wel aardig, lieve Pzuzu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe gaat het nu met jou?
[..]![]()
![]()
![]()
ja ik snap dat![]()
met mij gaat het ook so so
stommem stommem dingen soms
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:
duurde nog best lang eigkquote:Op zondag 15 april 2012 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
ja ik snap dat![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
ja ik snap dat![]()
ja ik weet, veel veel te langquote:Op zondag 15 april 2012 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
duurde nog best lang eigk![]()
soms even schoppen, soms ook juist extra genieten van mooie kleine dingen![]()
kusje op je so so
Nou, dat weet ik zo net nog nietquote:
65 euro per rol, dan komt die trein zeker wel op tijdquote:Op zondag 15 april 2012 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit trouwens te overwegen of ik helikopterbehang van 17,95 per rol toch niet stiekem veel leuker zou moeten gaan vinden dan treintjesbehang van 65 euro per rol. Dilemma.
hee, pssst, jij bent liefquote:Op zondag 15 april 2012 10:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet, veel veel te lang![]()
en inderdaad soms even lekker ranten en genieten van een bloeind aarbeien plantje of wat dan ook![]()
kusje op je alles![]()
jij ookquote:Op zondag 15 april 2012 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hee, pssst, jij bent lief![]()
ik heb net een ijsjes t-shirt voor Thijs besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |