Mja, dan ben je anderhalf jaar te laatquote:
2e stad van de provinciequote:Op zondag 15 april 2012 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, dan ben je anderhalf jaar te laat
Hiervoor woonde in ik Arnhem.
In die andere hebben wij koffie gedaanquote:
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In die andere hebben wij koffie gedaan
Hihi, alles hier is beter, meer inwoners, groter oppervlak, stom wel, want arnhem is echt geen zak aan buiten de korenmarktquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hihi, alles hier is beter, meer inwoners, groter oppervlak, stom wel, want arnhem is echt geen zak aan buiten de korenmarkt
Twee keer foutquote:
Ik vond Arnhem eigenlijk wel leuk om te wonenquote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hihi, alles hier is beter, meer inwoners, groter oppervlak, stom wel, want arnhem is echt geen zak aan buiten de korenmarkt
Ik ben denk ik wel in bijna elke kroeg/cafe/bar geweest hier. Oké ik zal er allicht een paar missen, maar dat verder kijken heb ik op zeker wel gedaanquote:Op zondag 15 april 2012 16:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Twee keer fout
Zeker nooit zelf wat verder gekeken dan waar je vrienden heen gingen?
In beide steden kan je prima dansen hoorquote:Op zondag 15 april 2012 16:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben denk ik wel in bijna elke kroeg/cafe/bar geweest hier. Oké ik zal er allicht een paar missen, maar dat verder kijken heb ik op zeker wel gedaan
Je gaat voor je dochter toch geen tijd makenquote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef douche-eendje het volgende:
Gosh... Net mn ma even gebeld. Had aangeboden dat ze over 2 weken langs kunnen komen maar dan "kunnen ze niet want dan zitten ze op de camping. Dat ze vandaag wel tijd hadden kwam toevallig zo uit".
Uhm. WAT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je gaat voor je dochter toch geen tijd makenHet is wel weer erg typisch hoor. Ze zitten van pasen tot de week na de hersftvakantie ieder vrij moment op die campingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet dat de caravan spontaan weg gaat rollen als je er een keer niet komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is wel weer erg typisch hoor. Ze zitten van pasen tot de week na de hersftvakantie ieder vrij moment op die campingHet is niet dat de caravan spontaan weg gaat rollen als je er een keer niet komt.
SjongejongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit vind ik gewoon triest
als het nou hun enige kans op vakantie/weekend weg in 4 maanden is... Maar elke week daar, en dan niet een dagje vrij kunnen maken voor je dochter?
Je bent het waarden die mensen zien dat wel
♥ || Baby catcher in training || ♥
Tsja, prioriteiten moeten stellen is voor sommige mensen heel lastig. En het dan maar vreemd vinden dat ik na verloop van tijd ook niks meer van mij laat horenquote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sjongejongedit vind ik gewoon triest
als het nou hun enige kans op vakantie/weekend weg in 4 maanden is... Maar elke week daar, en dan niet een dagje vrij kunnen maken voor je dochter?
Je bent het waarden die mensen zien dat wel
ach ik vermaak me best in apeldoorn samen met mijn vriendenquote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
Competitie darten helpt op dat vlak ook.
Maar Apeldoorn is gewoon suf. Maar toch meer een stad als Arnhem.
Ik geef je groot gelijk, meid! Ik vind het knap hoe kalm je overkomt, hoewel dat vast veel moeite kost.quote:Op zondag 15 april 2012 16:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tsja, prioriteiten moeten stellen is voor sommige mensen heel lastig. En het dan maar vreemd vinden dat ik na verloop van tijd ook niks meer van mij laat horenGeloof dat contact geen eenrichtingsverkeer moet zijn...
En idd, gelukkig zijn er een heleboel mensen die dat wel inzienen voor die mensen zal ik ook altijd klaar staan als ze mij nodig hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |