Op een gegeven moment weet je niet beter... en het enige voordeel wat ik hier uit kan halen is dat ik goed zelfstandig ben en zeker genoeg om te weten dat ik van de meest onmogelijke situaties wel weer wat leuks kan makenquote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, meid! Ik vind het knap hoe kalm je overkomt, hoewel dat vast veel moeite kost.
Nog een knuf
Het komt denk ik door mijn gehaktballenquote:Op zondag 15 april 2012 17:35 schreef DaMart het volgende:
Word je ook zo vrolijk van het idee dat ik zo pannenkoeken ga eten?.
quote:
Je krijgt niks!quote:
Dat zullen we nog wel zienquote:
Bij opsporing verzocht?quote:
Somewhere, in a not all to distant futurequote:
Jajajaja, je krijgt gewoon niks.quote:Op zondag 15 april 2012 17:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Somewhere, in a not all to distant futureDon't forget to bring a towel!
quote:
Daar moet ik later op terugkomenquote:
Niet te laat hoor, dan slaap ik alweerquote:
Ik kom meestal tijd tekort voor slapenquote:Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom gaat er zoveel tijd in slapen zitten?
Er is geen hacker om mij wakker te houden en die andere hacker doet dat ook niet?quote:Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
waarom gaat er zoveel tijd in slapen zitten?
je stuurde me zelf naar dromenlandquote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Er is geen hacker om mij wakker te houden en die andere hacker doet dat ook niet?
Neee ik ben moeeeeeeeecht pfff
Haay laiverd
2 uur?quote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kom meestal tijd tekort voor slapenWas er vandaag ook alweer om 2 uur uit
Jesus manquote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kom meestal tijd tekort voor slapenWas er vandaag ook alweer om 2 uur uit
Ja jij moet toch energie voor de wokjesquote:Op zondag 15 april 2012 18:26 schreef wel.o.k het volgende:
je stuurde me zelf naar dromenland
prinsesje
Bijna verhuizenquote:Op zondag 15 april 2012 18:28 schreef wel.o.k het volgende:
shit, damn, niet leuk
die shoarma boer hiertegen over is goed
quote:Op zondag 15 april 2012 18:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 uur?
8 uur ging mijn slaapkamerdeur open en kwamen de dames binnen
Als ik echt vroeg MOET beginnen, door afspraken oid, dan sta ik ook om een uur of acht op. Maar anders begint mijn werkdag echt niet voor 12 uurquote:Op zondag 15 april 2012 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Jesus manIk heb gewerkt vannacht en zelfs ik was gewoon om 12 uur uit bed
[..]
Ja jij moet toch energie voor de wokjes![]()
[..]
Bijna verhuizen
o ja, was machine....quote:Op zondag 15 april 2012 18:29 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, mn wasmachine is zn eerste wasje aan het draaien
Heeeuquote:Op zondag 15 april 2012 18:29 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, mn wasmachine is zn eerste wasje aan het draaien
10 uur, da's wel vroegquote:Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Als ik echt vroeg MOET beginnen, door afspraken oid, dan sta ik ook om een uur of acht op. Maar anders begint mijn werkdag echt niet voor 12 uur
Helaas wel steeds drukker, begin onderhand 3 van de 5 dagen al om 10 uurVandaar dat ik in het weekend extra moet uitslapen
Nee, maar dat kan ik vast wel. Zijn maar 2 gordijnenquote:Op zondag 15 april 2012 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeeugaat hij het nou ook zelf ophangen straks?
Hoeft niet, gewoon zorgen dat je ingeschreven bentquote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef Fha het volgende:
Weet iemand hoe ver van te voren je een wijziging in adres enzeauw door moet geven bij belastingdienst toeslagen afdelinkje?
Want dan ruiken ze dat mijn huur veranderd en ik dus recht heb op andere dingen?quote:Op zondag 15 april 2012 18:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoeft niet, gewoon zorgen dat je ingeschreven bent
Wijzigingsfomulierquote:Op zondag 15 april 2012 18:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Want dan ruiken ze dat mijn huur veranderd en ik dus recht heb op andere dingen?
Nope. Maar belastingdienst haalt alle adresgegevens uit het GBA en daar baseren ze dus ook alle huurrechtdingen etc op.quote:Op zondag 15 april 2012 18:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Want dan ruiken ze dat mijn huur veranderd en ik dus recht heb op andere dingen?
Ja die heb ik al gevondenquote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
WijzigingsfomulierIk heb altijd gewoon de belastingtelefoon gebeld en die sturen dan dingen op. Zal ook wel online te vinden zijn maar ik ben lui
Dat gaat in dit geval niet werkenquote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef douche-eendje het volgende:
Nope. Maar belastingdienst haalt alle adresgegevens uit het GBA en daar baseren ze dus ook alle huurrechtdingen etc op.
Voor ze zelf achter je aan komenquote:Op zondag 15 april 2012 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja die heb ik al gevondenmaar staat nergens hoe ver van te voren dat moet
[..]
Dat gaat in dit geval niet werken
dat mag ook met terug werkende krachtquote:Op zondag 15 april 2012 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja die heb ik al gevondenmaar staat nergens hoe ver van te voren dat moet
jawel johquote:[..]
Dat gaat in dit geval niet werken
Hihi ik ga morgen wel even echt er in duikenquote:Op zondag 15 april 2012 18:41 schreef wel.o.k het volgende:
dat mag ook met terug werkende kracht
jawel johzeggen we gewoon dat jij de huur betaald
ik heb toch nergens recht op...
schenkingen die net onder grens van vrije schenking blijvenquote:Op zondag 15 april 2012 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi ik ga morgen wel even echt er in duiken
Joaaaah![]()
![]()
Dik raadsel hoe ik het uberhaupt kan betalen, maar dat vragen ze zich heus niet af
Dat doet er toch ook niet toe, Je woont bij wok, dan kan alles want wok.quote:Op zondag 15 april 2012 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi ik ga morgen wel even echt er in duiken
Joaaaah![]()
![]()
Dik raadsel hoe ik het uberhaupt kan betalen, maar dat vragen ze zich heus niet af
Ja preciesquote:Op zondag 15 april 2012 18:42 schreef wel.o.k het volgende:
schenkingen die net onder grens van vrije schenking blijven
Ohwjaquote:Op zondag 15 april 2012 18:43 schreef douche-eendje het volgende:
Dat doet er toch ook niet toe, Je woont bij wok, dan kan alles want wok.
hangt er vanaf hoe snel ik jou het hacken leerquote:Op zondag 15 april 2012 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja precies
[..]
OhwjaMaar ik gok het er toch maar even niet op in dit geval
Snel!!!quote:Op zondag 15 april 2012 18:45 schreef wel.o.k het volgende:
hangt er vanaf hoe snel ik jou het hacken leer
Pas maar op, straks hackt ze jou nogquote:Op zondag 15 april 2012 18:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe snel ik jou het hacken leer
Sowieso maak ik dan een mooie achtergrond op zijn pcquote:Op zondag 15 april 2012 18:49 schreef douche-eendje het volgende:
Pas maar op, straks hackt ze jou nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |