Op een gegeven moment weet je niet beter... en het enige voordeel wat ik hier uit kan halen is dat ik goed zelfstandig ben en zeker genoeg om te weten dat ik van de meest onmogelijke situaties wel weer wat leuks kan makenquote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, meid! Ik vind het knap hoe kalm je overkomt, hoewel dat vast veel moeite kost.
Nog een knuf
Het komt denk ik door mijn gehaktballenquote:Op zondag 15 april 2012 17:35 schreef DaMart het volgende:
Word je ook zo vrolijk van het idee dat ik zo pannenkoeken ga eten?.
quote:
Je krijgt niks!quote:
Dat zullen we nog wel zienquote:
Bij opsporing verzocht?quote:
Somewhere, in a not all to distant futurequote:
Jajajaja, je krijgt gewoon niks.quote:Op zondag 15 april 2012 17:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Somewhere, in a not all to distant futureDon't forget to bring a towel!
quote:
Daar moet ik later op terugkomenquote:
Niet te laat hoor, dan slaap ik alweerquote:
Ik kom meestal tijd tekort voor slapenquote:Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom gaat er zoveel tijd in slapen zitten?
Er is geen hacker om mij wakker te houden en die andere hacker doet dat ook niet?quote:Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
waarom gaat er zoveel tijd in slapen zitten?
je stuurde me zelf naar dromenlandquote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Er is geen hacker om mij wakker te houden en die andere hacker doet dat ook niet?
Neee ik ben moeeeeeeeecht pfff
Haay laiverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |