De "D" van "Doemaargewoondandoejegekgenoeg" ?quote:Op zondag 15 april 2012 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soms voel ik me zo enorm onbegrepen...
[..]
Ik ben pas bij de D
De D van duif op dit momentquote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De "D" van "Doemaargewoondandoejegekgenoeg" ?
Die wil je niet tegen je raam aan hebben vliegen.quote:
Dat heb ik altijd, zonder somsquote:Op zondag 15 april 2012 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
soms voel ik me zo enorm onbegrepen...
[..]
U mag met het Japanse OV reizen?quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd, zonder soms![]()
Maar ik ga zo het licht uitdoen, bedtijd, morgen weer met 300km/uur verder
Noem het dan ook faecesboekquote:
Ik moet er wel voor betalenquote:
Nee, ik ga niet van een persoonlijke reis een dagboek maken. Als ik betaald zou worden, zoals twee jaar geleden dan had je al lang iets kunnen lezen. En mijn spiegelreflex is overleden hier, dus veel foto's wordt lastigquote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Rafeiro het volgende:
Maak je eigenlijk weer een dagboek in GAM?
Whehequote:Op zondag 15 april 2012 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet er wel voor betalenMaar ja, eindelijk iets met beenruimte
Ik ging gisteren in het panasonic "huis van de toekomst" in een nieuwe massagestoel zitten. De beste medewerkster daar vroeg of ik met mijn benen het beengedeelte nog wat verder kon duwen, want je benen en voeten worden ook gemasseerd. Ik heb haar maar even uitgelegd dat dit de max van de stoel was, en als ik dat zou doen de stoel uit twee gedeeltes zou bestaan en 1 gedeelte niet zou werken
Ah ik wist niet dat je er voor de lol zatquote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet van een persoonlijke reis een dagboek maken. Als ik betaald zou worden, zoals twee jaar geleden dan had je al lang iets kunnen lezen. En mijn spiegelreflex is overleden hier, dus veel foto's wordt lastigEchtgeheel kapot, ik krijg kunstzinnige foto's maar je ziet niet meer wat het wel moest zijn. Ik ben naar de service van Nikon gegaan, zit hier op de 28ste verdieping in de buurt, maar helaas, ze konden niets betaalbaars voor me doen. De showroom was wel tof, de nieuwste spiegelreflex van ze in mijn handen gehad. Gruwelijk. En gruwelijk duur, 7000 euro
Maar nu dus zonder camera
Hoi Rocknijnquote:
Zou mooi zijn als ze nog wat oude reserve "troep" hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Pheno het volgende:
Nogal. Ding is wel acht jaar oud en sinds volgens de serviceman sinds februari dit jaar discontinued. Dus ook echt dikke pech. Als ik thuis ben maar eens naar de verzekering van mijn camera bellen. Die hebben al eens een lens vervangen voor me, misschien kunnen ze nu nog wat.
Ik heb geen idee waar je woontquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |