Ik moet over een kwartiertje aan de bak. En morgenavond in het restaurant staan voor de avonddienst.quote:
Ah, balen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik moet over een kwartiertje aan de bak. En morgenavond in het restaurant staan voor de avonddienst.
En dat terwijl ik net Fate/Zero 15 in m'n utorrent heb gezet. Hopelijk heb ik er morgen tijd voor
Ik moest zo lachen om de lyrics.quote:
quote:I LOVE MOE
I LOVE MOE
EVERYBODY SUCK MY DICK CUZ I'M HANGIN' ON THIS MOE
I LOVE MOE
I LOVE MOE
TAKE A GOOD LONG LOOK AT THIS MOTHERFUCKIN' MOE
I love moe motherfucker, take a look at me
Watchin' a slice of life 'bout three girls named Minami
See my lineup, watchin' girls errday
You can't stop me motherfucker cuz I love moe
Enjoy your deep shit
I'm on that moe, bitch
Drinkin' tea and eatin' cake cuz it's so delish
I got my hug pillow
And my figurines
I'm watchin' Ika, you on Crunchy watchin' shonen streams
I'm at my battle station
Cute girls are doin' cute things
That shit's kawaii
Now they're headin' to the hot springs
I can't stop watchin', what's a young man to do?
My damn nutbladder explodes when they say shit like uguu~
I'm on that moe and
That shit is cute and
I can't imagine not being an Azumanga fan
Fuckin' lolis all in
2D is cute, not pedo
If you ain't on board
Then you can suck it, de geso
Fuck plot, they're eatin' pie, motherfucker
Fuck depth, more big eyes motherfucker
I'm mesmerized, don't know why motherfucker
I'll watch this shit till I die motherfucker
Hey dad if you could see me now
Bakin' cakes for Mio-chan's birthday now
You'd probably think that i've become a faggot somehow
But if Kyoani's in business, anything is possible
Yeah, can't believe I'm watchin these shows
But now this is the life that I chose
My family won't look at me
Never thought I'd see the day
A K-On movie comin' my way
Believe me when I say
I'll never get laid
Yo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:23 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Yo!WOW! Die gast is..... enthousiastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
ze lijken wel eng veel op elkaar inderdaadquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:45 schreef Klipnap het volgende:
Het viel me net op dat de refreinen van "Fuwa Fuwa Time" en de OP van Lovely Complex verdacht veel op elkaar lijken...
Ik kon ze bijna naast elkaar afspelen
Scherp!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:45 schreef Klipnap het volgende:
Het viel me net op dat de refreinen van "Fuwa Fuwa Time" en de OP van Lovely Complex verdacht veel op elkaar lijken...
Ik kon ze bijna naast elkaar afspelen
Hoe die borsten bewegenquote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef Easymodo het volgende:
Maak hier je eigen K-on Character:
(Mogelijk NSFW)
http://pochi.x.fc2.com/k_kisekae2.html
Warning: for adult only.quote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef Easymodo het volgende:
Maak hier je eigen K-on Character:
(Mogelijk NSFW)
http://pochi.x.fc2.com/k_kisekae2.html
Klik niet, als er iemand in de buurt isquote:Op zondag 15 april 2012 00:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Warning: for adult only.
Wat moet ik hier van maken?
Weet je wat wel altijd vervelend is bij dit soort spelletjes.quote:Op zondag 15 april 2012 00:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tomoyoquote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe die borsten bewegen
Tevens heb ik mijn MAL een moe-update gegeven.
Tomoyo After vond ik wel leuk, jammer datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem vind je Clannad wel leuk! Haha!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2012 00:14:53 ]
Een K-ON personage?quote:Op zondag 15 april 2012 00:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waarom, maar ik moest lachen.quote:Op
[quote][b]Op zondag 15 april 2012 00:09 schreef robin007bond het volgende:
Je kan ze trouwens schaamhaar geven in de vorm van een hartje!!!!
Wees blij dat je een fatsoenlijke studie doetquote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Easymodo het volgende:
Doet me denken aan Angel Beats die ik nog af moet kijken. Fukken tentamens.
Waar, maar waarom de sadface?quote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wees blij dat je een fatsoenlijke studie doet
Keek net naar de Mirai Nikki OP. Toen bedacht ik dat ik nog maar een week had om een rondleiding door de godensectie van het Paleis op de Dam voor te bereidenquote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Easymodo het volgende:
Doet me denken aan Angel Beats die ik nog af moet kijken. Fukken tentamens.
Waarom?quote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef robin007bond het volgende:
Een vriend van me is helemaal gek van Naruto. Ik plaag hem altijd door te zeggen dat Naruto op Avatar (last airbender) lijkt. Daar kan hij niet tegen
klinkt zo bekend..quote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Keek net naar de Mirai Nikki OP. Toen bedacht ik dat ik nog maar een week had om een rondleiding door de godensectie het Paleis op de Dam voor te bereiden
Toen kwam een episode van Cardcaptor Sakura die haar huiswerk nog niet afhad
En de K-On toetsweekepisode
Ik kijk anime voor mijn plezier, niet om herinnerd te worden aan mijn huiswerk!
Ik ken hem niet. Vraag het voor me.quote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. Moet je aan hem vragen
Beetje kinderachtig en die Chinees is irritant, maar wel leuk voor het slapen gaanquote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt zo bekend..
hoe bevalt CCS tot nog toe?
Dude, je bent nog jong en je kan nog alle kanten op. Ik ken mensen in de 25+ die niet eens weten wat ze willen en best in de shit zitten.quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat ik erg slecht terecht ben gekomen.
Beter dan Tomoya moet je maar denkenquote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat ik erg slecht terecht ben gekomen.
Dat is waar. Ik heb het ook zo slecht nog niet. Ik heb een stage gevonden waar ik erg ben blijven plakken en waar ik dus ook allemaal certificaten kan halen. Het stagebedrijf heeft een speciale regeling met mijn school getroffen zodat ik daar stage mag blijven lopen, ook de volgende jaren en waar ik na mijn opleiding gelijk mag werken en ondertussen een hbo opleiding kan doen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dude, je bent nog jong en je kan nog alle kanten op. Ik ken mensen in de 25+ die niet eens weten wat ze willen en best in de shit zitten.
Was ik nog van plan. Heb er veel over gehoordquote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef Easymodo het volgende:
Probeer deze anime? Best inspirationeel (of niet):
http://myanimelist.net/anime/1210/Welcome_to_the_NHK!
quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb het ook zo slecht nog niet. Ik heb een stage gevonden waar ik erg ben blijven plakken en waar ik dus ook allemaal certificaten kan halen. Het stagebedrijf heeft een speciale regeling met mijn school getroffen zodat ik daar stage mag blijven lopen, ook de volgende jaren en waar ik na mijn opleiding gelijk mag werken en ondertussen een hbo opleiding kan doen.
Ondertussen zit ik wel op een hele slechte opleiding, maar het mbo is gewoon één pot nat. Vreselijk.
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op zondag 15 april 2012 01:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Morgen maar eens serieus aan mijn huiswerk dus.
1 | # /usr/bin/sabnzbdplus --server localhost:9095 |
quote:sabnzbdplus 0.7.0Beta2
SABnzbd needs a free tcp/ip port for its internal web server.
Port 443 on localhost was tried , but the account used for SABnzbd has no permission to use it.
On OSX and Linux systems, normal users must use ports above 1023.
Please restart SABnzbd with a different port number.
Open a Terminal window and type the line (example):
/usr/bin/sabnzbdplus --server localhost:1024
If you get this error message again, please try a different number.
Program did not start!
Dat is zeker van die gast van bellen.com?quote:Op zondag 15 april 2012 01:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.
Ik heb trouwens een leuk boek gevonden. Over een entrepreneur die zo succesvol is dat hij maar 4 uur per week hoeft te werken aan zijn bedrijf. Hij heeft een boek geschreven met tips hoe anderen dat ook kunnen doen. Juiste mindset, een goed product hebben, etc.
die melding moet te verhelpen zijn met sudo als ik em goed leesquote:Op zondag 15 april 2012 02:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
15 minuten geleden thuis!!
Heb net sabnzbd+ 0.7.0 Beta2 opnieuw geïnstalleerd,kan alleen via
[ code verwijderd ]
opstarten.
Zelf via LXDE menu wilt het niet lukken,krijg steeds volgende temp file bericht.
[..]
Hopelijk kan ik mijn animes&mangas wel binnen slurpen!!
Kijk maar ep 1, 2 en 8.quote:Op zondag 15 april 2012 10:53 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga maar een keer de 2009 versie van Haruhi kijken.
Endless Eight sla ik over. Ook ga ik de film opnieuw kijken.
dat ken ik, en toch wil je soms gouwe ouwe opnieuw kijken..quote:Op zondag 15 april 2012 11:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk maar ep 1, 2 en 8.
Oh en de film moet ik zelf ook nog kijken!
Waarom kijk je dingen opnieuw? Daar heb ik heul geen tijd voor met al die anime die ik nog kijken moet.
De opnames van de Mikuru-film zijn ook geniaal hoorquote:Op zondag 15 april 2012 11:18 schreef Easymodo het volgende:
Ik vond Kyon wel een baas in seizoen 1. Seizoen 2 heb ik weinig van gezien, behalve het 'John Smith' gedeelte.
Nou, normaal gesproken kijk ik dingen niet opnieuw. Ik heb de originele Haruhi gezien, die was maar 12 episodes o.i.d.quote:Op zondag 15 april 2012 11:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk maar ep 1, 2 en 8.
Oh en de film moet ik zelf ook nog kijken!
Waarom kijk je dingen opnieuw? Daar heb ik heul geen tijd voor met al die anime die ik nog kijken moet.
Ahaha, Mikuru was geweldig met haar harassment scene:quote:Op zondag 15 april 2012 11:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De opnames van de Mikuru-film zijn ook geniaal hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/The_4-Hour_Workweekquote:Op zondag 15 april 2012 03:08 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat is zeker van die gast van bellen.com?
Een vriend zit trouwens op het MediaCollege.
Je wil niet weten hoe slecht dat is
Oh misschien is die conspiracy anime wel leuk om te kijken
quote:Op zondag 15 april 2012 12:12 schreef Klipnap het volgende:
Nazo no Kanojo X 2 staat online!![]()
Even kijken.
Klopt, maar ik wacht eerst tot Interrobang hem heeft gesubbed.quote:Op zondag 15 april 2012 12:12 schreef Klipnap het volgende:
Nazo no Kanojo X 2 staat online!![]()
Even kijken.
Hoezo nu niet?quote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog 2 dagen en ik kan eindelijk weer anime kijken.
Ah, okéquote:Op zondag 15 april 2012 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Omdat ik moet leren.
Nee ik heb geen MAL.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:35 schreef Klipnap het volgende:
Ik kan Nazo no Kanojo eigenlijk niet meer aanzien.
Het is maar goed dat ik niet heb gegeten.
Oh god. Ik ben nu nieuwsgierig.quote:Op zondag 15 april 2012 12:35 schreef Klipnap het volgende:
Ik kan Nazo no Kanojo eigenlijk niet meer aanzien.
Het is maar goed dat ik niet heb gegeten.
Dat niet, maar wel meer kwijlquote:Op zondag 15 april 2012 12:36 schreef mschol het volgende:
[..], veel erger als ep1 kan toch niet zou je zeggen?
Huh?quote:Op zondag 15 april 2012 12:38 schreef Easymodo het volgende:
Ah. Mysterious girlfriend X. Manga was net zoals die van Mirai Nikki best goed.
Ja, klopt.quote:Op zondag 15 april 2012 12:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Huh?Je wil zeggen dat de manga goed was?
Weet hem weer, serie al 8 jaar niet gezien ofzoquote:Op zondag 15 april 2012 12:40 schreef gniffie het volgende:
Heb een leuk anime deuntje in me kop, en weet dus niet van welke serie het is
en, welke was et?quote:Op zondag 15 april 2012 12:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Weet hem weer, serie al 8 jaar niet gezien ofzo![]()
Wat een held ben ik ook
quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef Easymodo het volgende:
Dude, je bent nog jong en je kan nog alle kanten op. Ik ken mensen in de 25+ die niet eens weten wat ze willen en best in de shit zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes in ieder geval.quote:Op zondag 15 april 2012 14:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Nou ja, het is niet dat ik niet weet wat ik wil. Het is gewoon zo dat de arbeidsmarkt daarvoor ENORM ingekakt is en de komende 2 á 3 jaar ook niet zal groeien.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:01 schreef outcast_within het volgende:
Kanojo XSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Final Fantasy III, Final Fantasy IV, Chrono Trigger.quote:Op zondag 15 april 2012 15:24 schreef .Cake. het volgende:
Weet iemand nog een leuke (J/S)RPG voor de Nintento DS? Heb ik wat te doen als ik Fate/Zero af heb, niet zo'n zin om anime te kijken vandaag merk ik
Radiant Historiaquote:Op zondag 15 april 2012 15:24 schreef .Cake. het volgende:
Weet iemand nog een leuke (J/S)RPG voor de Nintento DS? Heb ik wat te doen als ik Fate/Zero af heb, niet zo'n zin om anime te kijken vandaag merk ik
The World Ends With You was erg goed. Een van de beste DS games.quote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Radiant Historia
The World Ends With You
Pokemon Black/White
Dragon Quest V/IX
Hoe dan??quote:Op zondag 15 april 2012 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
die melding moet te verhelpen zijn met sudo als ik em goed lees
Wtfquote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe dan??
*hoi
* Blue_Panther_Ninja is ziekjes op dit moment
haiyoru!nyarukosan 1
Kijk het nu,OP theme is wazig!Lijkt net die van Lucky Star!![]()
er stond iets over dat normale users geen porten <XXXX (XXX= een bepaald port nummer, zie de melding) mochten gebruiken...quote:
Of zijn router blokkeert het, maar ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
er stond iets over dat normale users geen porten <XXXX (XXX= een bepaald port nummer, zie de melding) mochten gebruiken...
m.a.w.: sudo moet dan de oplossing zijn aangezien je dan als superuser/admin draait (en die moet dat WEL kunnen.
werkt het dan nog niet zou ik eens kijken welke service er momenteel de poort in beslag heeft genomen..
Het is geen router problem,versie 0.6.15 werkte zonder probleem!Als start up wil het niet echt lukken!quote:Op zondag 15 april 2012 16:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of zijn router blokkeert het, maar ik denk dat je gelijk hebt.
Robin to the rescue!quote:Op zondag 15 april 2012 16:20 schreef Klipnap het volgende:
Heb ik net Chobits gedownload, kom ik erachter dat het engelse dub is![]()
Met subs kan ik ze niet vinden!
Ja dag. Die is echt overal te vindenquote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wakfu s1 is wazig om het te vinden!!
zelf via nzbindex??quote:Op zondag 15 april 2012 16:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag. Die is echt overal te vinden
Waarom kijk je niet gewoon op fanzub.com? Die heeft alle anime veel beter geïndexeerd. Ik kijk net op torrents en daar kan ik ze ook gewoon allemaal vinden.quote:
Niet in het Frans he!!quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon op fanzub.com? Die heeft alle anime veel beter geïndexeerd. Ik kijk net op torrents en daar kan ik ze ook gewoon allemaal vinden.
Potver,heb ik dat weer.quote:
Ik vond het ook een leuk verhaal.quote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oji-san no Lamp gezien. Ik durf niet te zeggen dat het kritiek op het doorgeslagen kapitalisme was. Maar ik weet wel dat het kritiek op iets was. Hoe dan ook, een mooi klein verhaaltje in een interessante tijd op een veranderend Japan.
Gramatikquote:
Blij dat ik dat al heel lang achter de rug heb.quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef robin007bond het volgende:
Ondertussen zit ik wel op een hele slechte opleiding, maar het mbo is gewoon één pot nat. Vreselijk.
[ afbeelding ]
Wat doe je nu, als ik vragen mag?quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef Qunix het volgende:
Blij dat ik dat al heel lang achter de rug heb.
Ik werk al 4 jaar voor hetzelfde bedrijf. Ik maak en beheer websites voor grote klanten.quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat doe je nu, als ik vragen mag?
Leukquote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik werk al 4 jaar voor hetzelfde bedrijf. Ik maak en beheer websites voor grote klanten.
''Earths entertainment is the best of the whole universe!''quote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nyarko is een fucking otaku(ook een grote hentai)!Cthulhu Mythos Goden/Godinnen die naar Aarde gaan voor "plezier"!
Verwacht je gewoon niet,diehards Lovecraft zullen niet blij mee zijn!
Referenties naar alles is wel tof(Kamen Rider)quote:Op zondag 15 april 2012 16:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Earths entertainment is the best of the whole universe!''
(Die godinnen hebben nog nooit ''Gek op Jack'' gezien)
Dat heb ik ook bij Another.quote:Op zondag 15 april 2012 17:31 schreef Easymodo het volgende:
Vond de anime best bagger, snap niet echt waarom mensen het zo hoog cijfer geven op MAL.
Geen waardering voor een serie die veel heeft veranderd.quote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij Another.
Neon Genesis Evangelion krijgt dan weer een flutcijfer gemiddeld.
MAL
Valt ook wel mee, het is een 8.32. De serie is gewoon niet toegankelijk voor de mainstream kijkers.quote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij Another.
Neon Genesis Evangelion krijgt dan weer een flutcijfer gemiddeld.
MAL
Mensen kijken teveel bullshit series.quote:Op zondag 15 april 2012 17:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, het is een 8.32. De serie is gewoon niet toegankelijk voor de mainstream kijkers.
Je hebt Bleach zelf een 9 gegevenquote:Op zondag 15 april 2012 17:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mensen kijken teveel bullshit series.
Wakfu S1 zijn avi bestanden.![]()
Dat is heel lang geleden(4 jaar geleden),moet het even aanpassen!!quote:
Ongelofelijk. EVA was een revolutie.quote:Op zondag 15 april 2012 17:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Geen waardering voor een serie die veel heeft veranderd.
Niet toegankelijk? Voor veel mensen was Evangelion hun eerste anime.quote:Op zondag 15 april 2012 17:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, het is een 8.32. De serie is gewoon niet toegankelijk voor de mainstream kijkers.
Hahahaha!quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 18:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat is heel lang geleden(4 jaar geleden),moet het even aanpassen!!
Een 5 gegeven,het kon beter met Kubo!!![]()
Oh?quote:Op zondag 15 april 2012 18:09 schreef robin007bond het volgende:
Niet toegankelijk? Voor veel mensen was Evangelion hun eerste anime.
quote:Op zondag 15 april 2012 18:27 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oh?
Dat een anime veel artistiek respect krijgt, wil nog niet zeggen dat het een toegankelijke anime is. Vergelijk het anders met Cowboy bebop.Daar heb je gelijk in. Cowboy Bebop is vele malen toegankelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap trouwens niet dat mensen zo erg janken om het eind. Met een beetje nadenken kon je zonder al te veel hulp de goede conclusie trekken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2012 18:29:23 ]
De meesten baseren hun waardering van een serie op hoezeer de serie ze vermaakt heeft. Niet op wat ze veranderd hebben. Seinfeld bijvoorbeeld heb ik --en veel anderen met mij-- nooit grappig gevonden. De grappen waren niet grappig of al vaker en beter gemaakt in andere series. Dat Seinfeld komedie bijna opnieuw uitgevonden heeft en de grappen die ik al in vermakelijkere series gezien heb eerst gedaan heeft, heeft geen invloed op hoe vermakelijk het is.quote:Op zondag 15 april 2012 17:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Geen waardering voor een serie die veel heeft veranderd.
Kijken zeker naar moe series!quote:Op zondag 15 april 2012 18:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De meesten baseren hun waardering van een serie op hoezeer de serie ze vermaakt heeft. Niet op wat ze veranderd hebben. Seinfeld bijvoorbeeld heb ik --en veel anderen met mij-- nooit grappig gevonden. De grappen waren niet grappig of al vaker en beter gemaakt in andere series. Dat Seinfeld komedie bijna opnieuw uitgevonden heeft en de grappen die ik al in vermakelijkere series gezien heb eerst gedaan heeft, heeft geen invloed op hoe vermakelijk het is.
Shinji word door veel mensen irritant gevonden dus het is begrijpelijk dat er veel mensen zijn die NGE een minder dan perfecte score geven.
Stel je voor! Een character die niet aan het stereotype van de geflipte macho voldoet!quote:Op zondag 15 april 2012 18:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Shinji word door veel mensen irritant gevonden dus het is begrijpelijk dat er veel mensen zijn die NGE een minder dan perfecte score geven.
Want onzelfverzekerde whino's zijn zeldzaam wil je zeggen?quote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stel je voor! Een character die niet aan het stereotype van de geflipte macho voldoet!
Nah ja. De serie draaide om Shinji's psychologische problemen. Dan is het logisch dat de hoofdpersoon een introverte triesteling is.quote:Op zondag 15 april 2012 18:39 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Want onzelfverzekerde whino's zijn zeldzaam wil je zeggen?
Teveel macho is ook niet goed!!quote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stel je voor! Een character die niet aan het stereotype van de geflipte macho voldoet!
Hehe, ik moet zeggen dat ik het wel met je eens ben verder hoor. Eén van de redenen waarom ik bijvoorbeeld Code Geass en DN zo leuk vindt is juist dat de hoofdpersoon geen machofiguur is maar juist een beetje nadenkt en ook echt een flawed karakter heeft.quote:Op zondag 15 april 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja. De serie draaide om Shinji's psychologische problemen. Dan is het logisch dat de hoofdpersoon een introverte triesteling is.
Precies! Dat vond ik ook bij Code Geass en Death Note. Alhoewel Lelouch ook niet echt kan schaken. Hij zette iemand zogenaamd schaakmat terwijl die zet geen eens mochtquote:Op zondag 15 april 2012 18:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hehe, ik moet zeggen dat ik het wel met je eens ben verder hoor. Eén van de redenen waarom ik bijvoorbeeld Code Geass en DN zo leuk vindt is juist dat de hoofdpersoon geen machofiguur is maar juist een beetje nadenkt en ook echt een flawed karakter heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik al weet hoe deze grail war gaat eindigen.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2012 19:18:35 ]
quote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:
Toen ik tijdens het eten zeer misselijk werd bij de gedachte aan een bepaald rood snoepje, bedacht ik me dat ik Nazo no Kanojo X maar beter kon droppen.
Wat?quote:
Tja..quote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik wordt gewoon kotsmisselijk als ik aan die anime denk. Dat lijkt me een goede reden om hem te droppen.
Ik snap hem nu... Mja.quote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:
Toen ik tijdens het eten zeer misselijk werd bij de gedachte aan een bepaald rood snoepje, bedacht ik me dat ik Nazo no Kanojo X maar beter kon droppen.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef Bakakame het volgende:
Gister REDLINE gezien.. Wat een animatie, wauw
Vond het einde wat té over the top, maar achTop animatie, maar het einde was inderdaad een beetje mager. Overall was het wel een goede film, al had ik ook niets anders verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het einde was wel 'n te verwachten natuurlijk, maar dat ze het zo ver over the top zouden laten gaan viel me 'n beetje tegen. Maar then again, het had niet heel veel impact op het verhaal verder dus het stoort me niet bijzonderquote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Top animatie, maar het einde was inderdaad een beetje mager. Overall was het wel een goede film, al had ik ook niets anders verwacht.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het einde was wel 'n te verwachten natuurlijk, maar dat ze het zo ver over the top zouden laten gaan viel me 'n beetje tegen. Maar then again, het had niet heel veel impact op het verhaal verder dus het stoort me niet bijzonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk het, het is maar 7.2GB:
quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef Easymodo het volgende:
[..]Mijne was 10.2 GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk het, het is maar 7.2GB:
Het enige waar mensen bij mij aan kunnen zien dat ik anime kijk is mijn browsertheme..quote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bureaublad heeft ook een moe-update
wat? pffff... watjequote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:
aahwww... schattigquote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bureaublad heeft ook een moe-update
Ik weet mijn resolutie niet eens. Waar kun je dat vinden?quote:Op zondag 15 april 2012 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
aahwww... schattig
nee, ik ben niet van plan wallpapers te gaan zoeken.. vind ze meestal toch niet echt leuk...
daarnaast is 3840x1200 een lastige resolutie (relatief)
rechtermuisklik op bureaublad -> eigenschappen -> laatste tabbladquote:Op zondag 15 april 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik weet mijn resolutie niet eens. Waar kun je dat vinden?
Ah ik heb 1280 x 1024.quote:Op zondag 15 april 2012 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
rechtermuisklik op bureaublad -> eigenschappen -> laatste tabblad
of
rechtermuisklik op bureaublad -> schermresolutie (vista/windows 7)
Is dit Mushishi?quote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef Easymodo het volgende:
I walked ten thousand miles, ten thousand miles to see you [ afbeelding ]
Oh, geen breedbeeld dus.quote:
Foobar.quote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef Easymodo het volgende:
I walked ten thousand miles, ten thousand miles to see you [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course.quote:![]()
Konachan staat hotlinken niet toequote:
Osu, fate stay night, touhou, chaos head, stepmania, katawa shoujo en Clannad.quote:Op zondag 15 april 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, geen breedbeeld dus.
Ik heb 1920x1080 (full hd):
[ afbeelding ]
Je hebt wel een leuke desktop trouwens
Ik verberg mijn moe power level, voor het geval als mijn ouders langslopen. Dat mijn zusje ze ziet maakt me niet uit, ze is zelf fan van Ikuto.quote:
Gedropped. Ik voel me schuldig als ik een eroge speel met gehandicapte meisjes.quote:Op zondag 15 april 2012 21:13 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Osu, fate stay night, touhou, chaos head, stepmania, katawa shoujo en Clannad.
Leuke collectie games en visual novels. Hoe ver ben je met katawa shoujo?
Ikuto van Shugo Chara? Hij was de enige reden dat ik het nog keekquote:Op zondag 15 april 2012 21:14 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik verberg mijn moe power level, voor het geval als mijn ouders langslopen. Dat mijn zusje ze ziet maakt me niet uit, ze is zelf fan van Ikuto.
Ik verberg mijn power level niet zo erg. Alleen op mijn stage/werk verander ik altijd even de achtergrond van mijn mobiel.quote:Op zondag 15 april 2012 21:14 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik verberg mijn moe power level, voor het geval als mijn ouders langslopen. Dat mijn zusje ze ziet maakt me niet uit, ze is zelf fan van Ikuto.
Ja. Hij was nog best cool, maar wel awkward moment toen Amu's ouders hem in haar kamer vonden. Ikuto is 17, Amu is 10 ofzo.quote:Op zondag 15 april 2012 21:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ikuto van Shugo Chara? Hij was de enige reden dat ik het nog keek
Oh zo ver ben ik niet eens gekomen, ouders die hem in haar kamer vinden? Wut?quote:Op zondag 15 april 2012 21:18 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ja. Hij was nog best cool, maar wel awkward moment toen Amu's ouders hem in haar kamer vonden. Ikuto is 17, Amu is 10 ofzo.
Hahaha! Misschien moet je haar Detroit Metal City laten kijkenquote:Op zondag 15 april 2012 21:19 schreef Klipnap het volgende:
Daihen!! Mijn vriendin heeft een voorkeur voor rare anime!
Naast Dokuro-chan wil ze nu Nazo no Kanojo kijken
Probeer Paranoia Agent eensquote:Op zondag 15 april 2012 21:19 schreef Klipnap het volgende:
Daihen!! Mijn vriendin heeft een voorkeur voor rare anime!
Naast Dokuro-chan wil ze nu Nazo no Kanojo kijken
Waar heb jij Tor voor nodig?quote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef Bakakame het volgende:
Mijn desktop (1680x1050):
[ link | afbeelding ]
Ik heb 4 virtuele desktop!quote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef Bakakame het volgende:
Mijn desktop (1680x1050):
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 15 april 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh zo ver ben ik niet eens gekomen, ouders die hem in haar kamer vinden? Wut?
quote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef Easymodo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooooooh, shiiiiiitquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oooooooh, shiiiiiitWat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Is dit ooit in de anime gekomen?
Sowieso is de source vaak beter.quote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef Easymodo het volgende:
Geen idee. Bij dit soort series lees ik liever de manga, gaat een stuk sneller.
Bij manga's lees ik veel te snel en begrijp ik niet goed wat er gebeurt, ook door de grijze plaatjes. Daarom prefereer ik meestal anime.quote:Op zondag 15 april 2012 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso is de source vaak beter.
Net als met Fate/Stay Night. De visual novel is 100x beter dan de anime.
Mwah, dat heb ik niet zo zeer. Is misschien eerste ven wennen, maar vaak prefereer ik ook een anime boven een manga. Mits de adaptatie goed genoeg is.quote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bij manga's lees ik veel te snel en begrijp ik niet goed wat er gebeurt, ook door de grijze plaatjes. Daarom prefereer ik meestal anime.
quote:En Visual Novels prefereer ik eigenlijk nooitDat gaat weer langzamer.
Oh ik gebruik het nooit, ik heb het ooit gedownload omdat ik al die privacy invading shit niet zo fijn vind, maar tot nu toe nog nooit uitgeprobeerdquote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar heb jij Tor voor nodig?
Voor de rest een leuke, maar drukke desktop.
Ah, de Groene Amsterdammer. Jij hebt ook dat Breivik toneelstuk gelezen waarschijnlijk. Of ben je geabonneerd?
De Groene Amsterdammer is goed inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh ik gebruik het nooit, ik heb het ooit gedownload omdat ik al die privacy invading shit niet zo fijn vind, maar tot nu toe nog nooit uitgeprobeerd
En de Groene Amsterdammer ben ik niet op geabonneerd, heb dit stukje over de vrije wil ooit van iemand van mijn filosofie minor toegestuurd gekregen
Moet het nog steeds lezen.. Die andere teksten die daar staan zijn ook allemaal filosofie, de andere zijn over taoïsme, ook interessant
Lees eigenlijk bijna nooit opiniebladen o.i.d., ik maak er geen tijd voor, vind dat ik al druk genoeg benquote:Op zondag 15 april 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De Groene Amsterdammer is goed inderdaad
Toch lees ik liever de buitenlandse opiniebladen. Ik vind The Economist erg goed.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oooooooh, shiiiiiitYaoi H-manga?of Boys-love manga?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Blue_Panther_Ninja gat dinsdag verder met Usenet gebruik
sabnzbd+ heb ik nu volledig gefixt,dinsdag even als startup proberen!![]()
Ik ben ook geabonneerd op Elsevier.quote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Lees eigenlijk bijna nooit opiniebladen o.i.d., ik maak er geen tijd voor, vind dat ik al druk genoeg ben![]()
quote:
*smelt weg....quote:Op zondag 15 april 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, geen breedbeeld dus.
Ik heb 1920x1080 (full hd):
[ afbeelding ]
Je hebt wel een leuke desktop trouwens
>Internet Explorerquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]dat heb ik lang niet gehad zeg..
[..]
*smelt weg....
[ afbeelding ]
mijn bureaublad
Een shoujo manga. Dat kind is overigens een meisje, lol.quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Yaoi H-manga?of Boys-love manga?
* Blue_Panther_Ninja gat dinsdag verder met Usenet gebruik
sabnzbd+ heb ik nu volledig gefixt,maandag even als startup proberen!
voor jou heb ik chrome en FF er ook op staan, welke naar mijn gevoel beroeder werken, vind ze echt prut.. (en gebruik ze puur en alleen voor webdevelopment)quote:Op zondag 15 april 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
>Internet Explorer
HAHAHAHAHAHA. Voor de rest kan het er mee door.
Ja klopt, maar ik vind dat ik al druk genoeg ben met m'n bachelor en anime en sociaal leven ernaastquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben ook geabonneerd op Elsevier.
Maar goed, je moet er inderdaad tijd voor vrijmaken.
Hoezo beroerder? In elke benchmark doen Chrome en FF het beter.quote:Op zondag 15 april 2012 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
voor jou heb ik chrome en FF er ook op staan, welke naar mijn gevoel beroeder werken..
Bedekt het beeldscherm je hele muur?quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
*smelt weg....
[ afbeelding ]
mijn bureaublad(wel de icoontjes verborgen overigens...)
tentijde van IE6, deels IE7 had je gelijk...quote:Op zondag 15 april 2012 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo beroerder? In elke benchmark doen Chrome en FF het beter.
Heb je trouwens ooit een website gemaakt? Dan weet je pas echt wat voor een ramp IE is.
Za warudo (the world)!quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
*smelt weg....
[ afbeelding ]
mijn bureaublad(wel de icoontjes verborgen overigens...)
Die interface is toch ook niet om aan te zien? Daarnaast is uit onderzoek gebleken dat IE de minst veilige browser is. Voor mij nooit meer. Nog steeds is IE laks in het ondersteunen van open standaarden, al gaat dat al meer de goede kant op.quote:Op zondag 15 april 2012 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
tentijde van IE6, deels IE7 had je gelijk...
IE8 is echt geen hele grote ramp meer..
IE9 is evengoed als Firefox 11. IE10 is zelfs beter dan Chrome.quote:Op zondag 15 april 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
>Internet Explorer
HAHAHAHAHAHA. Voor de rest kan het er mee door.
de interface van IE6 was en is imho nog steeds de allerbeste, kuttabs en commandbars en andere prutongein...quote:Op zondag 15 april 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die interface is toch ook niet om aan te zien? Daarnaast is uit onderzoek gebleken dat IE de minst veilige browser is. Voor mij nooit meer. Nog steeds is IE laks in het ondersteunen van open standaarden, al gaat dat al meer de goede kant op.
Ik hoor dat Nana best goed is.quote:Op zondag 15 april 2012 21:58 schreef mschol het volgende:
on other news: nog andere geinige aanraders qua anime?
iets achterlijks als nazo no kanojo X b.v.
hmmm heb ik wel eens geprobeerd dacht ik maar sprak mij toen niet aan...quote:
Nana is niet achterlijkquote:
Oh wacht, had zijn laatste regel nog niet gelezen. Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar nana staat al een tijdje op on-hold.quote:Op zondag 15 april 2012 22:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nana is niet achterlijk
Nana
belachelijk? Nyaruko-san.
Boku No Pico. Extreem grappig.quote:Op zondag 15 april 2012 21:58 schreef mschol het volgende:
on other news: nog andere geinige aanraders qua anime?
iets achterlijks als nazo no kanojo X b.v.
Jij en je Boku no Picoquote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Boku No Pico. Extreem grappig.
Een vriend van me heeft trouwens Boku No Pico gezien
die ken ik qua naam en beschrijving... nee....quote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ik ook niet.. en dat voor 2 schermenquote:Op zondag 15 april 2012 22:11 schreef Qunix het volgende:
Ik zie eigenlijk bijna nooit mijn bureaublad
[ afbeelding ]
Heel grappigquote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als beginnend developer heb ik er behoorlijk wat ruzie mee gehadquote:Op zondag 15 april 2012 21:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
IE9 is evengoed als Firefox 11. IE10 is zelfs beter dan Chrome.
IE 6 was gezien de standaarden (bugs daar uitgezonderd) prima. Je moet gewoon goed leren wat alle elementen in HTML betekenen en welke CSS attributen je wel en niet kan toevoegen. Als je een website maakt waar alles in gefloat is, krijg je inderdaad problemen met IE browsers. Dit terwijl positioning ervoor bedoelt is om elementen te plaatsen.
Nu met IE9 zijn de meeste bugs eruit en is de Javascript engine prima. IE10 is zelfs momenteel beter dan alle andere browsers.
Woow... En dit zeg ik als IE hater.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm heb ik wel eens geprobeerd dacht ik maar sprak mij toen niet aan...
nu eerst even inu x boku batch downloaden voordat ik het vergeet
Je zou eens voor de gein een website proberen te maken zonder "float" te gebruiken.quote:Op zondag 15 april 2012 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als beginnend developer heb ik er behoorlijk wat ruzie mee gehad
Ik verzorgde de Google Maps integratie in een ERP systeem. Dat ging via activex en de IE render engine dus. Was met name Javascript en de Google Maps API.quote:Op zondag 15 april 2012 22:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je zou eens voor de gein een website proberen te maken zonder "float" te gebruiken.
Is dit je eerste anime eigenlijk?quote:Op zondag 15 april 2012 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naruto Episode 35 nu., Die Gaara is wel een baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans, dat ik wat ik van de VN kan herinneren
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2012 22:42:45 ]
quote:Op zondag 15 april 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
Voor de mensen die Fate/Zero kijken en graag gespoiled willen worden:Iedereen die Fate/Stay Night heeft gezien weet dat al. Veel mensen die Fate/Zero kijken hebben ook Fate/Stay Night gezien. "Iedereen" weet al hoe het af gaat lopen, maar tot nu toe is de manier waarop het verhaal verteld wordt zo sterk dat het eigenlijk niet uitmaakt dat we dat al weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans, dat ik wat ik van de VN kan herinneren
Damn, dit moet ik gebruiken in mijn recensie morgen!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Zeker niet., wel de langste denk ik., en de eerste sinds lange tijd.,quote:Op zondag 15 april 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dit je eerste anime eigenlijk?
Oh, ik wist niet dat het ook in de anime werd behandeld! Maar wel een mooie passage voor in je reviewsquote:Op zondag 15 april 2012 22:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Iedereen die Fate/Stay Night heeft gezien weet dat al. Veel mensen die Fate/Zero kijken hebben ook Fate/Stay Night gezien. "Iedereen" weet al hoe het af gaat lopen, maar tot nu toe is de manier waarop het verhaal verteld wordt zo sterk dat het eigenlijk niet uitmaakt dat we dat al weten!
Damn, dit moet ik gebruiken in mijn recensie morgen!
Je hebt geen MAL?quote:Op zondag 15 april 2012 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeker niet., wel de langste denk ik., en de eerste sinds lange tijd.,
Claymore., bvb heb ik ook gezien.,
Ah, nog een GTST-erquote:Op zondag 15 april 2012 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een lijstje toch met wat je gezien hebt?
Nee dat was er toen volgens mij nog niet.,
Oh..quote:Op zondag 15 april 2012 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
.,
Wel een ander lijstje gevonden:
Heb nog wel meer gezien maar moet zeggen dat ik van deze namen zelfs niet alles meer weet
1: Chobits :
2 Hellsing
3: Chibi vampire karin:
4: Dragonball Z : Buu Saga
5: Elfen lied
6: Black Blood Brothers
7: Dragon Destiny
8:Lucky Star
9:Claymore
Omdat ik daar nog nooit zo mee bezig geweest ben.,quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh..
Waarom maak je er anders niet een op myanimelist.net?
Tevens:
[ afbeelding ]
Elkaars lijstje vergelijken, patsen met hoeveel anime je hebt gekeken, er zit een redelijke community achter en je kunt met MalUpdater een shitload aan dingen instellen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog nooit zo mee bezig geweest ben.,
Ik had vroeger ook LastFM., maar doe daar ook niets meer mee.,
Wat kan je met myanimelist behalve lijstjes maken?
Zou die tekst gericht zijn aan haar vader, haar zombie-fetisjist of de kijker?quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh..
Tevens:
[ afbeelding ]
Ik vind de Gaia types en Narutards erg.quote:Op zondag 15 april 2012 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
hmmn ik hou totaal niet van dat wereldje rondom anime eigenlijk, van die sneu figuren die dan verkleed rondlopen of opeens totaal alles uit Japan geweldig vinden., Anime kijken vind ik wel leuk.. maar die gekke mensen
Ik denk aan allemaal.quote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zou die tekst gericht zijn aan haar vader, haar zombie-fetisjist of de kijker?
Ik lees wel eens cosplay horror verhalen en meestal hebben die geobsedeerde anime fans niet meer dan 5 anime gekeken. Zie spoiler video, als je gehoorschade wilt oplopen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind de Gaia types en Narutards erg.
Voor de rest erger ik me niet zo aan bepaalde types. Wel de mensen die kawaii en sugoi in real life gebruiken e.d., maar die vallen meestal onder de Gaia types.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zelf nooit naar een anime conventie geweest, maar het lijkt me opzich wel een keer leuk om daar naartoe te gaan.
brb: Steins;gate.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:32 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik lees wel eens cosplay horror verhalen en meestal hebben die geobsedeerde anime fans niet meer dan 5 anime gekeken. Zie spoiler video, als je gehoorschade wilt oplopen.Ik ben 2x naar Tsunacon geweest, was wel lachen. Anders kom je volgende keer ook, is best lachen en je kunt veel kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zelf nooit naar een anime conventie geweest, maar het lijkt me opzich wel een keer leuk om daar naartoe te gaan.
brb: Steins;gate.
Je hebt trouwens wel gelijk. Die weaboos zijn vaak degene met het laagste power level.
Oh, en Steins;Gate![]()
en die screenshot komt uit? (google levert alleen onduidelijke japanse sites opquote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh..
Tevens:
[ afbeelding ]
Sankarea.quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en die screenshot komt uit? (google levert alleen onduidelijke japanse sites op)
quote:Op zondag 15 april 2012 23:32 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik lees wel eens cosplay horror verhalen en meestal hebben die geobsedeerde anime fans niet meer dan 5 anime gekeken. Zie spoiler video, als je gehoorschade wilt oplopen."Want cosplayers zien er altijd zo gaaf uit en het is toch leuk dat ze zoveel moeite en tijd en geld in hun kostuums steken?! Is toch leuk?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Nee."
![]()
Echt, ik vind anime ook leuk en ieder zijn ding, maar dit is toch echt wel het toppunt van kansloos.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Is inderdaad erg sneu. Alleen al als je een opening kijkt heb je die ellende al.quote:Op zondag 15 april 2012 23:55 schreef Klipnap het volgende:
Leuk hoor, die youtube reacties onder filmpjes.
They will get married and pregnant etc etc and .. dies SPOILER!
En bedankt.
Cosplay vind ik niet heel erg, maar wel de type cosplayers in het filmpje.quote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
"Want cosplayers zien er altijd zo gaaf uit en het is toch leuk dat ze zoveel moeite en tijd en geld in hun kostuums steken?! Is toch leuk?"
- "Nee."
![]()
Echt, ik vind anime ook leuk en ieder zijn ding, maar dit is toch echt wel het toppunt van kansloos.
Laat me raden: roze haar?quote:Op maandag 16 april 2012 00:06 schreef Easymodo het volgende:
Ik zie er al uit als een random anime character, dus hoef ik niet eens moeite te doen.
Cool.quote:Op maandag 16 april 2012 00:06 schreef Easymodo het volgende:
Ik zie er al uit als een random anime character, dus hoef ik niet eens moeite te doen.
Neequote:
Anime: Even fat self loathing highschool boys can get a harem of cute girls.quote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ook leuk
Je hebt tenminste wel ern meisje dat sandwiches voor je maakt
SPOILER: bureaubladOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach het lijkt mss niet, maar als die mensen daar toch lol in hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 00:17 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk de standaard Yuki Cross, maar dan met Tsumugi wenkbrauwen.
Dit is wel heel sneu![]()
[ afbeelding ]
Op Tsunacon zag ik ook zo'n mislukte Madoka cosplayquote:Op maandag 16 april 2012 00:17 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk de standaard Yuki Cross, maar dan met Tsumugi wenkbrauwen.
Dit is wel heel sneu![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het jammer dat er mensen zijn met 3 onderkinnen die dan een van mijn waifu's gaat cosplayenquote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ach het lijkt mss niet, maar als die mensen daar toch lol in hebben.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:21 schreef Easymodo het volgende:
Not even trying:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held:Die AyumuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet het maar durven![]()
Ik volgde het ook niet. Vooral toen dat joch er in ep 2 over begon, ging die dikke er allemaal vreemde conclusies over trekken.quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Anime: Even fat self loathing highschool boys can get a harem of cute girls.
Trouwens dat stuk volgde ik niet helemaal in ep 1. Waarom had zij voor hem lunch gemaakt? Omdat ze om hem gaf, of zielig vond vanwege een of andere reden?
Waifu's? Je mocht er toch maar 1 hebben?quote:Op maandag 16 april 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er mensen zijn met 3 onderkinnen die dan een van mijn waifu's gaat cosplayen
Ik ben een slut.quote:Op maandag 16 april 2012 00:26 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Waifu's? Je mocht er toch maar 1 hebben?
Wie zijn jouw husbandos?quote:Op maandag 16 april 2012 00:32 schreef Klipnap het volgende:
Ik las laatst ergens dat waifu afgeleid is van die pedoleraar uit Azumanga Daioh. Hij bleek een beeldschone vrouw te hebben. "Wie is dat?" "My Waifu"
Misschien.
Zo iets.quote:Op maandag 16 april 2012 00:35 schreef mschol het volgende:
ik heb dat waifu gebeuren gemist, iets met virtuele vrouwen ofzo ?_!
quote:Op maandag 16 april 2012 00:35 schreef mschol het volgende:
ik heb dat waifu gebeuren gemist, iets met virtuele vrouwen ofzo ?_!
aha...quote:Op maandag 16 april 2012 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo iets.
Welke animechick jouw vrouw zou moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |