er stond iets over dat normale users geen porten <XXXX (XXX= een bepaald port nummer, zie de melding) mochten gebruiken...quote:
Of zijn router blokkeert het, maar ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
er stond iets over dat normale users geen porten <XXXX (XXX= een bepaald port nummer, zie de melding) mochten gebruiken...
m.a.w.: sudo moet dan de oplossing zijn aangezien je dan als superuser/admin draait (en die moet dat WEL kunnen.
werkt het dan nog niet zou ik eens kijken welke service er momenteel de poort in beslag heeft genomen..
Het is geen router problem,versie 0.6.15 werkte zonder probleem!Als start up wil het niet echt lukken!quote:Op zondag 15 april 2012 16:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of zijn router blokkeert het, maar ik denk dat je gelijk hebt.
Robin to the rescue!quote:Op zondag 15 april 2012 16:20 schreef Klipnap het volgende:
Heb ik net Chobits gedownload, kom ik erachter dat het engelse dub is![]()
Met subs kan ik ze niet vinden!
Ja dag. Die is echt overal te vindenquote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wakfu s1 is wazig om het te vinden!!
zelf via nzbindex??quote:Op zondag 15 april 2012 16:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag. Die is echt overal te vinden
Waarom kijk je niet gewoon op fanzub.com? Die heeft alle anime veel beter geïndexeerd. Ik kijk net op torrents en daar kan ik ze ook gewoon allemaal vinden.quote:
Niet in het Frans he!!quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon op fanzub.com? Die heeft alle anime veel beter geïndexeerd. Ik kijk net op torrents en daar kan ik ze ook gewoon allemaal vinden.
Potver,heb ik dat weer.quote:
Ik vond het ook een leuk verhaal.quote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oji-san no Lamp gezien. Ik durf niet te zeggen dat het kritiek op het doorgeslagen kapitalisme was. Maar ik weet wel dat het kritiek op iets was. Hoe dan ook, een mooi klein verhaaltje in een interessante tijd op een veranderend Japan.
Gramatikquote:
Blij dat ik dat al heel lang achter de rug heb.quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef robin007bond het volgende:
Ondertussen zit ik wel op een hele slechte opleiding, maar het mbo is gewoon één pot nat. Vreselijk.
[ afbeelding ]
Wat doe je nu, als ik vragen mag?quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef Qunix het volgende:
Blij dat ik dat al heel lang achter de rug heb.
Ik werk al 4 jaar voor hetzelfde bedrijf. Ik maak en beheer websites voor grote klanten.quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat doe je nu, als ik vragen mag?
Leukquote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik werk al 4 jaar voor hetzelfde bedrijf. Ik maak en beheer websites voor grote klanten.
''Earths entertainment is the best of the whole universe!''quote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nyarko is een fucking otaku(ook een grote hentai)!Cthulhu Mythos Goden/Godinnen die naar Aarde gaan voor "plezier"!
Verwacht je gewoon niet,diehards Lovecraft zullen niet blij mee zijn!
Referenties naar alles is wel tof(Kamen Rider)quote:Op zondag 15 april 2012 16:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Earths entertainment is the best of the whole universe!''
(Die godinnen hebben nog nooit ''Gek op Jack'' gezien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |