Kijk maar ep 1, 2 en 8.quote:Op zondag 15 april 2012 10:53 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga maar een keer de 2009 versie van Haruhi kijken.
Endless Eight sla ik over. Ook ga ik de film opnieuw kijken.
dat ken ik, en toch wil je soms gouwe ouwe opnieuw kijken..quote:Op zondag 15 april 2012 11:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk maar ep 1, 2 en 8.
Oh en de film moet ik zelf ook nog kijken!
Waarom kijk je dingen opnieuw? Daar heb ik heul geen tijd voor met al die anime die ik nog kijken moet.
De opnames van de Mikuru-film zijn ook geniaal hoorquote:Op zondag 15 april 2012 11:18 schreef Easymodo het volgende:
Ik vond Kyon wel een baas in seizoen 1. Seizoen 2 heb ik weinig van gezien, behalve het 'John Smith' gedeelte.
Nou, normaal gesproken kijk ik dingen niet opnieuw. Ik heb de originele Haruhi gezien, die was maar 12 episodes o.i.d.quote:Op zondag 15 april 2012 11:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk maar ep 1, 2 en 8.
Oh en de film moet ik zelf ook nog kijken!
Waarom kijk je dingen opnieuw? Daar heb ik heul geen tijd voor met al die anime die ik nog kijken moet.
Ahaha, Mikuru was geweldig met haar harassment scene:quote:Op zondag 15 april 2012 11:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De opnames van de Mikuru-film zijn ook geniaal hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/The_4-Hour_Workweekquote:Op zondag 15 april 2012 03:08 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat is zeker van die gast van bellen.com?
Een vriend zit trouwens op het MediaCollege.
Je wil niet weten hoe slecht dat is
Oh misschien is die conspiracy anime wel leuk om te kijken
quote:Op zondag 15 april 2012 12:12 schreef Klipnap het volgende:
Nazo no Kanojo X 2 staat online!![]()
Even kijken.
Klopt, maar ik wacht eerst tot Interrobang hem heeft gesubbed.quote:Op zondag 15 april 2012 12:12 schreef Klipnap het volgende:
Nazo no Kanojo X 2 staat online!![]()
Even kijken.
Hoezo nu niet?quote:Op zondag 15 april 2012 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog 2 dagen en ik kan eindelijk weer anime kijken.
Ah, okquote:Op zondag 15 april 2012 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Omdat ik moet leren.
Nee ik heb geen MAL.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:35 schreef Klipnap het volgende:
Ik kan Nazo no Kanojo eigenlijk niet meer aanzien.
Het is maar goed dat ik niet heb gegeten.
Oh god. Ik ben nu nieuwsgierig.quote:Op zondag 15 april 2012 12:35 schreef Klipnap het volgende:
Ik kan Nazo no Kanojo eigenlijk niet meer aanzien.
Het is maar goed dat ik niet heb gegeten.
Dat niet, maar wel meer kwijlquote:Op zondag 15 april 2012 12:36 schreef mschol het volgende:
[..], veel erger als ep1 kan toch niet zou je zeggen?
Huh?quote:Op zondag 15 april 2012 12:38 schreef Easymodo het volgende:
Ah. Mysterious girlfriend X. Manga was net zoals die van Mirai Nikki best goed.
Ja, klopt.quote:Op zondag 15 april 2012 12:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Huh?Je wil zeggen dat de manga goed was?
Weet hem weer, serie al 8 jaar niet gezien ofzoquote:Op zondag 15 april 2012 12:40 schreef gniffie het volgende:
Heb een leuk anime deuntje in me kop, en weet dus niet van welke serie het is
en, welke was et?quote:Op zondag 15 april 2012 12:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Weet hem weer, serie al 8 jaar niet gezien ofzo![]()
Wat een held ben ik ook
quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef Easymodo het volgende:
Dude, je bent nog jong en je kan nog alle kanten op. Ik ken mensen in de 25+ die niet eens weten wat ze willen en best in de shit zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes in ieder geval.quote:Op zondag 15 april 2012 14:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Nou ja, het is niet dat ik niet weet wat ik wil. Het is gewoon zo dat de arbeidsmarkt daarvoor ENORM ingekakt is en de komende 2 3 jaar ook niet zal groeien.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:01 schreef outcast_within het volgende:
Kanojo XSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Final Fantasy III, Final Fantasy IV, Chrono Trigger.quote:Op zondag 15 april 2012 15:24 schreef .Cake. het volgende:
Weet iemand nog een leuke (J/S)RPG voor de Nintento DS? Heb ik wat te doen als ik Fate/Zero af heb, niet zo'n zin om anime te kijken vandaag merk ik
Radiant Historiaquote:Op zondag 15 april 2012 15:24 schreef .Cake. het volgende:
Weet iemand nog een leuke (J/S)RPG voor de Nintento DS? Heb ik wat te doen als ik Fate/Zero af heb, niet zo'n zin om anime te kijken vandaag merk ik
The World Ends With You was erg goed. Een van de beste DS games.quote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Radiant Historia
The World Ends With You
Pokemon Black/White
Dragon Quest V/IX
Hoe dan??quote:Op zondag 15 april 2012 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
die melding moet te verhelpen zijn met sudo als ik em goed lees
Wtfquote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe dan??
*hoi
* Blue_Panther_Ninja is ziekjes op dit moment
haiyoru!nyarukosan 1
Kijk het nu,OP theme is wazig!Lijkt net die van Lucky Star!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |