Waar, maar waarom de sadface?quote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wees blij dat je een fatsoenlijke studie doet
Keek net naar de Mirai Nikki OP. Toen bedacht ik dat ik nog maar een week had om een rondleiding door de godensectie van het Paleis op de Dam voor te bereidenquote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Easymodo het volgende:
Doet me denken aan Angel Beats die ik nog af moet kijken. Fukken tentamens.
Waarom?quote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef robin007bond het volgende:
Een vriend van me is helemaal gek van Naruto. Ik plaag hem altijd door te zeggen dat Naruto op Avatar (last airbender) lijkt. Daar kan hij niet tegen
klinkt zo bekend..quote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Keek net naar de Mirai Nikki OP. Toen bedacht ik dat ik nog maar een week had om een rondleiding door de godensectie het Paleis op de Dam voor te bereiden
Toen kwam een episode van Cardcaptor Sakura die haar huiswerk nog niet afhad
En de K-On toetsweekepisode
Ik kijk anime voor mijn plezier, niet om herinnerd te worden aan mijn huiswerk!
Ik ken hem niet. Vraag het voor me.quote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. Moet je aan hem vragen
Beetje kinderachtig en die Chinees is irritant, maar wel leuk voor het slapen gaanquote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt zo bekend..
hoe bevalt CCS tot nog toe?
Dude, je bent nog jong en je kan nog alle kanten op. Ik ken mensen in de 25+ die niet eens weten wat ze willen en best in de shit zitten.quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat ik erg slecht terecht ben gekomen.
Beter dan Tomoya moet je maar denkenquote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat ik erg slecht terecht ben gekomen.
Dat is waar. Ik heb het ook zo slecht nog niet. Ik heb een stage gevonden waar ik erg ben blijven plakken en waar ik dus ook allemaal certificaten kan halen. Het stagebedrijf heeft een speciale regeling met mijn school getroffen zodat ik daar stage mag blijven lopen, ook de volgende jaren en waar ik na mijn opleiding gelijk mag werken en ondertussen een hbo opleiding kan doen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dude, je bent nog jong en je kan nog alle kanten op. Ik ken mensen in de 25+ die niet eens weten wat ze willen en best in de shit zitten.
Was ik nog van plan. Heb er veel over gehoordquote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef Easymodo het volgende:
Probeer deze anime? Best inspirationeel (of niet):
http://myanimelist.net/anime/1210/Welcome_to_the_NHK!
quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb het ook zo slecht nog niet. Ik heb een stage gevonden waar ik erg ben blijven plakken en waar ik dus ook allemaal certificaten kan halen. Het stagebedrijf heeft een speciale regeling met mijn school getroffen zodat ik daar stage mag blijven lopen, ook de volgende jaren en waar ik na mijn opleiding gelijk mag werken en ondertussen een hbo opleiding kan doen.
Ondertussen zit ik wel op een hele slechte opleiding, maar het mbo is gewoon één pot nat. Vreselijk.
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op zondag 15 april 2012 01:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Morgen maar eens serieus aan mijn huiswerk dus.
1 | # /usr/bin/sabnzbdplus --server localhost:9095 |
quote:sabnzbdplus 0.7.0Beta2
SABnzbd needs a free tcp/ip port for its internal web server.
Port 443 on localhost was tried , but the account used for SABnzbd has no permission to use it.
On OSX and Linux systems, normal users must use ports above 1023.
Please restart SABnzbd with a different port number.
Open a Terminal window and type the line (example):
/usr/bin/sabnzbdplus --server localhost:1024
If you get this error message again, please try a different number.
Program did not start!
Dat is zeker van die gast van bellen.com?quote:Op zondag 15 april 2012 01:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.
Ik heb trouwens een leuk boek gevonden. Over een entrepreneur die zo succesvol is dat hij maar 4 uur per week hoeft te werken aan zijn bedrijf. Hij heeft een boek geschreven met tips hoe anderen dat ook kunnen doen. Juiste mindset, een goed product hebben, etc.
die melding moet te verhelpen zijn met sudo als ik em goed leesquote:Op zondag 15 april 2012 02:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
15 minuten geleden thuis!!
Heb net sabnzbd+ 0.7.0 Beta2 opnieuw geïnstalleerd,kan alleen via
[ code verwijderd ]
opstarten.
Zelf via LXDE menu wilt het niet lukken,krijg steeds volgende temp file bericht.
[..]
Hopelijk kan ik mijn animes&mangas wel binnen slurpen!!
Kijk maar ep 1, 2 en 8.quote:Op zondag 15 april 2012 10:53 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga maar een keer de 2009 versie van Haruhi kijken.
Endless Eight sla ik over. Ook ga ik de film opnieuw kijken.
dat ken ik, en toch wil je soms gouwe ouwe opnieuw kijken..quote:Op zondag 15 april 2012 11:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk maar ep 1, 2 en 8.
Oh en de film moet ik zelf ook nog kijken!
Waarom kijk je dingen opnieuw? Daar heb ik heul geen tijd voor met al die anime die ik nog kijken moet.
De opnames van de Mikuru-film zijn ook geniaal hoorquote:Op zondag 15 april 2012 11:18 schreef Easymodo het volgende:
Ik vond Kyon wel een baas in seizoen 1. Seizoen 2 heb ik weinig van gezien, behalve het 'John Smith' gedeelte.
Nou, normaal gesproken kijk ik dingen niet opnieuw. Ik heb de originele Haruhi gezien, die was maar 12 episodes o.i.d.quote:Op zondag 15 april 2012 11:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk maar ep 1, 2 en 8.
Oh en de film moet ik zelf ook nog kijken!
Waarom kijk je dingen opnieuw? Daar heb ik heul geen tijd voor met al die anime die ik nog kijken moet.
Ahaha, Mikuru was geweldig met haar harassment scene:quote:Op zondag 15 april 2012 11:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De opnames van de Mikuru-film zijn ook geniaal hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/The_4-Hour_Workweekquote:Op zondag 15 april 2012 03:08 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat is zeker van die gast van bellen.com?
Een vriend zit trouwens op het MediaCollege.
Je wil niet weten hoe slecht dat is
Oh misschien is die conspiracy anime wel leuk om te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |