er stond iets over dat normale users geen porten <XXXX (XXX= een bepaald port nummer, zie de melding) mochten gebruiken...quote:
Of zijn router blokkeert het, maar ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
er stond iets over dat normale users geen porten <XXXX (XXX= een bepaald port nummer, zie de melding) mochten gebruiken...
m.a.w.: sudo moet dan de oplossing zijn aangezien je dan als superuser/admin draait (en die moet dat WEL kunnen.
werkt het dan nog niet zou ik eens kijken welke service er momenteel de poort in beslag heeft genomen..
Het is geen router problem,versie 0.6.15 werkte zonder probleem!Als start up wil het niet echt lukken!quote:Op zondag 15 april 2012 16:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of zijn router blokkeert het, maar ik denk dat je gelijk hebt.
Robin to the rescue!quote:Op zondag 15 april 2012 16:20 schreef Klipnap het volgende:
Heb ik net Chobits gedownload, kom ik erachter dat het engelse dub is![]()
Met subs kan ik ze niet vinden!
Ja dag. Die is echt overal te vindenquote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wakfu s1 is wazig om het te vinden!!
zelf via nzbindex??quote:Op zondag 15 april 2012 16:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag. Die is echt overal te vinden
Waarom kijk je niet gewoon op fanzub.com? Die heeft alle anime veel beter geïndexeerd. Ik kijk net op torrents en daar kan ik ze ook gewoon allemaal vinden.quote:
Niet in het Frans he!!quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon op fanzub.com? Die heeft alle anime veel beter geïndexeerd. Ik kijk net op torrents en daar kan ik ze ook gewoon allemaal vinden.
Potver,heb ik dat weer.quote:
Ik vond het ook een leuk verhaal.quote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oji-san no Lamp gezien. Ik durf niet te zeggen dat het kritiek op het doorgeslagen kapitalisme was. Maar ik weet wel dat het kritiek op iets was. Hoe dan ook, een mooi klein verhaaltje in een interessante tijd op een veranderend Japan.
Gramatikquote:
Blij dat ik dat al heel lang achter de rug heb.quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef robin007bond het volgende:
Ondertussen zit ik wel op een hele slechte opleiding, maar het mbo is gewoon één pot nat. Vreselijk.
[ afbeelding ]
Wat doe je nu, als ik vragen mag?quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef Qunix het volgende:
Blij dat ik dat al heel lang achter de rug heb.
Ik werk al 4 jaar voor hetzelfde bedrijf. Ik maak en beheer websites voor grote klanten.quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat doe je nu, als ik vragen mag?
Leukquote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik werk al 4 jaar voor hetzelfde bedrijf. Ik maak en beheer websites voor grote klanten.
''Earths entertainment is the best of the whole universe!''quote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nyarko is een fucking otaku(ook een grote hentai)!Cthulhu Mythos Goden/Godinnen die naar Aarde gaan voor "plezier"!
Verwacht je gewoon niet,diehards Lovecraft zullen niet blij mee zijn!
Referenties naar alles is wel tof(Kamen Rider)quote:Op zondag 15 april 2012 16:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Earths entertainment is the best of the whole universe!''
(Die godinnen hebben nog nooit ''Gek op Jack'' gezien)
Dat heb ik ook bij Another.quote:Op zondag 15 april 2012 17:31 schreef Easymodo het volgende:
Vond de anime best bagger, snap niet echt waarom mensen het zo hoog cijfer geven op MAL.
Geen waardering voor een serie die veel heeft veranderd.quote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij Another.
Neon Genesis Evangelion krijgt dan weer een flutcijfer gemiddeld.
MAL
Valt ook wel mee, het is een 8.32. De serie is gewoon niet toegankelijk voor de mainstream kijkers.quote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij Another.
Neon Genesis Evangelion krijgt dan weer een flutcijfer gemiddeld.
MAL
Mensen kijken teveel bullshit series.quote:Op zondag 15 april 2012 17:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, het is een 8.32. De serie is gewoon niet toegankelijk voor de mainstream kijkers.
Je hebt Bleach zelf een 9 gegevenquote:Op zondag 15 april 2012 17:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mensen kijken teveel bullshit series.
Wakfu S1 zijn avi bestanden.![]()
Dat is heel lang geleden(4 jaar geleden),moet het even aanpassen!!quote:
Ongelofelijk. EVA was een revolutie.quote:Op zondag 15 april 2012 17:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Geen waardering voor een serie die veel heeft veranderd.
Niet toegankelijk? Voor veel mensen was Evangelion hun eerste anime.quote:Op zondag 15 april 2012 17:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, het is een 8.32. De serie is gewoon niet toegankelijk voor de mainstream kijkers.
Hahahaha!quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 18:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat is heel lang geleden(4 jaar geleden),moet het even aanpassen!!
Een 5 gegeven,het kon beter met Kubo!!![]()
Oh?quote:Op zondag 15 april 2012 18:09 schreef robin007bond het volgende:
Niet toegankelijk? Voor veel mensen was Evangelion hun eerste anime.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 18:27 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oh?
Dat een anime veel artistiek respect krijgt, wil nog niet zeggen dat het een toegankelijke anime is. Vergelijk het anders met Cowboy bebop.Daar heb je gelijk in. Cowboy Bebop is vele malen toegankelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap trouwens niet dat mensen zo erg janken om het eind. Met een beetje nadenken kon je zonder al te veel hulp de goede conclusie trekken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2012 18:29:23 ]
De meesten baseren hun waardering van een serie op hoezeer de serie ze vermaakt heeft. Niet op wat ze veranderd hebben. Seinfeld bijvoorbeeld heb ik --en veel anderen met mij-- nooit grappig gevonden. De grappen waren niet grappig of al vaker en beter gemaakt in andere series. Dat Seinfeld komedie bijna opnieuw uitgevonden heeft en de grappen die ik al in vermakelijkere series gezien heb eerst gedaan heeft, heeft geen invloed op hoe vermakelijk het is.quote:Op zondag 15 april 2012 17:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Geen waardering voor een serie die veel heeft veranderd.
Kijken zeker naar moe series!quote:Op zondag 15 april 2012 18:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De meesten baseren hun waardering van een serie op hoezeer de serie ze vermaakt heeft. Niet op wat ze veranderd hebben. Seinfeld bijvoorbeeld heb ik --en veel anderen met mij-- nooit grappig gevonden. De grappen waren niet grappig of al vaker en beter gemaakt in andere series. Dat Seinfeld komedie bijna opnieuw uitgevonden heeft en de grappen die ik al in vermakelijkere series gezien heb eerst gedaan heeft, heeft geen invloed op hoe vermakelijk het is.
Shinji word door veel mensen irritant gevonden dus het is begrijpelijk dat er veel mensen zijn die NGE een minder dan perfecte score geven.
Stel je voor! Een character die niet aan het stereotype van de geflipte macho voldoet!quote:Op zondag 15 april 2012 18:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Shinji word door veel mensen irritant gevonden dus het is begrijpelijk dat er veel mensen zijn die NGE een minder dan perfecte score geven.
Want onzelfverzekerde whino's zijn zeldzaam wil je zeggen?quote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stel je voor! Een character die niet aan het stereotype van de geflipte macho voldoet!
Nah ja. De serie draaide om Shinji's psychologische problemen. Dan is het logisch dat de hoofdpersoon een introverte triesteling is.quote:Op zondag 15 april 2012 18:39 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Want onzelfverzekerde whino's zijn zeldzaam wil je zeggen?
Teveel macho is ook niet goed!!quote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stel je voor! Een character die niet aan het stereotype van de geflipte macho voldoet!
Hehe, ik moet zeggen dat ik het wel met je eens ben verder hoor. Eén van de redenen waarom ik bijvoorbeeld Code Geass en DN zo leuk vindt is juist dat de hoofdpersoon geen machofiguur is maar juist een beetje nadenkt en ook echt een flawed karakter heeft.quote:Op zondag 15 april 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja. De serie draaide om Shinji's psychologische problemen. Dan is het logisch dat de hoofdpersoon een introverte triesteling is.
Precies! Dat vond ik ook bij Code Geass en Death Note. Alhoewel Lelouch ook niet echt kan schaken. Hij zette iemand zogenaamd schaakmat terwijl die zet geen eens mochtquote:Op zondag 15 april 2012 18:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hehe, ik moet zeggen dat ik het wel met je eens ben verder hoor. Eén van de redenen waarom ik bijvoorbeeld Code Geass en DN zo leuk vindt is juist dat de hoofdpersoon geen machofiguur is maar juist een beetje nadenkt en ook echt een flawed karakter heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik al weet hoe deze grail war gaat eindigen.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2012 19:18:35 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |