Oh, ik wist niet dat het ook in de anime werd behandeld! Maar wel een mooie passage voor in je reviewsquote:Op zondag 15 april 2012 22:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Iedereen die Fate/Stay Night heeft gezien weet dat al. Veel mensen die Fate/Zero kijken hebben ook Fate/Stay Night gezien. "Iedereen" weet al hoe het af gaat lopen, maar tot nu toe is de manier waarop het verhaal verteld wordt zo sterk dat het eigenlijk niet uitmaakt dat we dat al weten!
Damn, dit moet ik gebruiken in mijn recensie morgen!
Je hebt geen MAL?quote:Op zondag 15 april 2012 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeker niet., wel de langste denk ik., en de eerste sinds lange tijd.,
Claymore., bvb heb ik ook gezien.,
Ah, nog een GTST-erquote:Op zondag 15 april 2012 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een lijstje toch met wat je gezien hebt?
Nee dat was er toen volgens mij nog niet.,
Oh..quote:Op zondag 15 april 2012 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
.,
Wel een ander lijstje gevonden:
Heb nog wel meer gezien maar moet zeggen dat ik van deze namen zelfs niet alles meer weet
1: Chobits :
2 Hellsing
3: Chibi vampire karin:
4: Dragonball Z : Buu Saga
5: Elfen lied
6: Black Blood Brothers
7: Dragon Destiny
8:Lucky Star
9:Claymore
Omdat ik daar nog nooit zo mee bezig geweest ben.,quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh..
Waarom maak je er anders niet een op myanimelist.net?
Tevens:
[ afbeelding ]
Elkaars lijstje vergelijken, patsen met hoeveel anime je hebt gekeken, er zit een redelijke community achter en je kunt met MalUpdater een shitload aan dingen instellen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog nooit zo mee bezig geweest ben.,
Ik had vroeger ook LastFM., maar doe daar ook niets meer mee.,
Wat kan je met myanimelist behalve lijstjes maken?
Zou die tekst gericht zijn aan haar vader, haar zombie-fetisjist of de kijker?quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh..
Tevens:
[ afbeelding ]
Ik vind de Gaia types en Narutards erg.quote:Op zondag 15 april 2012 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
hmmn ik hou totaal niet van dat wereldje rondom anime eigenlijk, van die sneu figuren die dan verkleed rondlopen of opeens totaal alles uit Japan geweldig vinden., Anime kijken vind ik wel leuk.. maar die gekke mensen
Ik denk aan allemaal.quote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zou die tekst gericht zijn aan haar vader, haar zombie-fetisjist of de kijker?
Ik lees wel eens cosplay horror verhalen en meestal hebben die geobsedeerde anime fans niet meer dan 5 anime gekeken. Zie spoiler video, als je gehoorschade wilt oplopen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind de Gaia types en Narutards erg.
Voor de rest erger ik me niet zo aan bepaalde types. Wel de mensen die kawaii en sugoi in real life gebruiken e.d., maar die vallen meestal onder de Gaia types.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zelf nooit naar een anime conventie geweest, maar het lijkt me opzich wel een keer leuk om daar naartoe te gaan.
brb: Steins;gate.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:32 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik lees wel eens cosplay horror verhalen en meestal hebben die geobsedeerde anime fans niet meer dan 5 anime gekeken. Zie spoiler video, als je gehoorschade wilt oplopen.Ik ben 2x naar Tsunacon geweest, was wel lachen. Anders kom je volgende keer ook, is best lachen en je kunt veel kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zelf nooit naar een anime conventie geweest, maar het lijkt me opzich wel een keer leuk om daar naartoe te gaan.
brb: Steins;gate.
Je hebt trouwens wel gelijk. Die weaboos zijn vaak degene met het laagste power level.
Oh, en Steins;Gate![]()
en die screenshot komt uit? (google levert alleen onduidelijke japanse sites opquote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh..
Tevens:
[ afbeelding ]
Sankarea.quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en die screenshot komt uit? (google levert alleen onduidelijke japanse sites op)
quote:Op zondag 15 april 2012 23:32 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik lees wel eens cosplay horror verhalen en meestal hebben die geobsedeerde anime fans niet meer dan 5 anime gekeken. Zie spoiler video, als je gehoorschade wilt oplopen."Want cosplayers zien er altijd zo gaaf uit en het is toch leuk dat ze zoveel moeite en tijd en geld in hun kostuums steken?! Is toch leuk?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Nee."
![]()
Echt, ik vind anime ook leuk en ieder zijn ding, maar dit is toch echt wel het toppunt van kansloos.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Is inderdaad erg sneu. Alleen al als je een opening kijkt heb je die ellende al.quote:Op zondag 15 april 2012 23:55 schreef Klipnap het volgende:
Leuk hoor, die youtube reacties onder filmpjes.
They will get married and pregnant etc etc and .. dies SPOILER!
En bedankt.
Cosplay vind ik niet heel erg, maar wel de type cosplayers in het filmpje.quote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
"Want cosplayers zien er altijd zo gaaf uit en het is toch leuk dat ze zoveel moeite en tijd en geld in hun kostuums steken?! Is toch leuk?"
- "Nee."
![]()
Echt, ik vind anime ook leuk en ieder zijn ding, maar dit is toch echt wel het toppunt van kansloos.
Laat me raden: roze haar?quote:Op maandag 16 april 2012 00:06 schreef Easymodo het volgende:
Ik zie er al uit als een random anime character, dus hoef ik niet eens moeite te doen.
Cool.quote:Op maandag 16 april 2012 00:06 schreef Easymodo het volgende:
Ik zie er al uit als een random anime character, dus hoef ik niet eens moeite te doen.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anime: Even fat self loathing highschool boys can get a harem of cute girls.quote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ook leuk
Je hebt tenminste wel ern meisje dat sandwiches voor je maakt
SPOILER: bureaubladOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach het lijkt mss niet, maar als die mensen daar toch lol in hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 00:17 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk de standaard Yuki Cross, maar dan met Tsumugi wenkbrauwen.
Dit is wel heel sneu![]()
[ afbeelding ]
Op Tsunacon zag ik ook zo'n mislukte Madoka cosplayquote:Op maandag 16 april 2012 00:17 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk de standaard Yuki Cross, maar dan met Tsumugi wenkbrauwen.
Dit is wel heel sneu![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het jammer dat er mensen zijn met 3 onderkinnen die dan een van mijn waifu's gaat cosplayenquote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ach het lijkt mss niet, maar als die mensen daar toch lol in hebben.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:21 schreef Easymodo het volgende:
Not even trying:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held:Die AyumuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet het maar durven![]()
Ik volgde het ook niet. Vooral toen dat joch er in ep 2 over begon, ging die dikke er allemaal vreemde conclusies over trekken.quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Anime: Even fat self loathing highschool boys can get a harem of cute girls.
Trouwens dat stuk volgde ik niet helemaal in ep 1. Waarom had zij voor hem lunch gemaakt? Omdat ze om hem gaf, of zielig vond vanwege een of andere reden?
Waifu's? Je mocht er toch maar 1 hebben?quote:Op maandag 16 april 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er mensen zijn met 3 onderkinnen die dan een van mijn waifu's gaat cosplayen
Ik ben een slut.quote:Op maandag 16 april 2012 00:26 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Waifu's? Je mocht er toch maar 1 hebben?
Wie zijn jouw husbandos?quote:Op maandag 16 april 2012 00:32 schreef Klipnap het volgende:
Ik las laatst ergens dat waifu afgeleid is van die pedoleraar uit Azumanga Daioh. Hij bleek een beeldschone vrouw te hebben. "Wie is dat?" "My Waifu"
Misschien.
Zo iets.quote:Op maandag 16 april 2012 00:35 schreef mschol het volgende:
ik heb dat waifu gebeuren gemist, iets met virtuele vrouwen ofzo ?_!
quote:Op maandag 16 april 2012 00:35 schreef mschol het volgende:
ik heb dat waifu gebeuren gemist, iets met virtuele vrouwen ofzo ?_!
aha...quote:Op maandag 16 april 2012 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo iets.
Welke animechick jouw vrouw zou moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |