quote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:
Toen ik tijdens het eten zeer misselijk werd bij de gedachte aan een bepaald rood snoepje, bedacht ik me dat ik Nazo no Kanojo X maar beter kon droppen.
Wat?quote:
Tja..quote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik wordt gewoon kotsmisselijk als ik aan die anime denk. Dat lijkt me een goede reden om hem te droppen.
Ik snap hem nu... Mja.quote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:
Toen ik tijdens het eten zeer misselijk werd bij de gedachte aan een bepaald rood snoepje, bedacht ik me dat ik Nazo no Kanojo X maar beter kon droppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef Bakakame het volgende:
Gister REDLINE gezien.. Wat een animatie, wauw
Vond het einde wat té over the top, maar achTop animatie, maar het einde was inderdaad een beetje mager. Overall was het wel een goede film, al had ik ook niets anders verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het einde was wel 'n te verwachten natuurlijk, maar dat ze het zo ver over the top zouden laten gaan viel me 'n beetje tegen. Maar then again, het had niet heel veel impact op het verhaal verder dus het stoort me niet bijzonderquote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Top animatie, maar het einde was inderdaad een beetje mager. Overall was het wel een goede film, al had ik ook niets anders verwacht.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het einde was wel 'n te verwachten natuurlijk, maar dat ze het zo ver over the top zouden laten gaan viel me 'n beetje tegen. Maar then again, het had niet heel veel impact op het verhaal verder dus het stoort me niet bijzonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk het, het is maar 7.2GB:
quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef Easymodo het volgende:
[..]Mijne was 10.2 GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk het, het is maar 7.2GB:
Het enige waar mensen bij mij aan kunnen zien dat ik anime kijk is mijn browsertheme..quote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bureaublad heeft ook een moe-update
wat? pffff... watjequote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:
aahwww... schattigquote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bureaublad heeft ook een moe-update
Ik weet mijn resolutie niet eens. Waar kun je dat vinden?quote:Op zondag 15 april 2012 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
aahwww... schattig
nee, ik ben niet van plan wallpapers te gaan zoeken.. vind ze meestal toch niet echt leuk...
daarnaast is 3840x1200 een lastige resolutie (relatief)
rechtermuisklik op bureaublad -> eigenschappen -> laatste tabbladquote:Op zondag 15 april 2012 20:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik weet mijn resolutie niet eens. Waar kun je dat vinden?
Ah ik heb 1280 x 1024.quote:Op zondag 15 april 2012 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
rechtermuisklik op bureaublad -> eigenschappen -> laatste tabblad
of
rechtermuisklik op bureaublad -> schermresolutie (vista/windows 7)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |