Ik heb 4 virtuele desktop!quote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef Bakakame het volgende:
Mijn desktop (1680x1050):
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 15 april 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh zo ver ben ik niet eens gekomen, ouders die hem in haar kamer vinden? Wut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef Easymodo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooooooh, shiiiiiitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oooooooh, shiiiiiitWat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Is dit ooit in de anime gekomen?
Sowieso is de source vaak beter.quote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef Easymodo het volgende:
Geen idee. Bij dit soort series lees ik liever de manga, gaat een stuk sneller.
Bij manga's lees ik veel te snel en begrijp ik niet goed wat er gebeurt, ook door de grijze plaatjes. Daarom prefereer ik meestal anime.quote:Op zondag 15 april 2012 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso is de source vaak beter.
Net als met Fate/Stay Night. De visual novel is 100x beter dan de anime.
Mwah, dat heb ik niet zo zeer. Is misschien eerste ven wennen, maar vaak prefereer ik ook een anime boven een manga. Mits de adaptatie goed genoeg is.quote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bij manga's lees ik veel te snel en begrijp ik niet goed wat er gebeurt, ook door de grijze plaatjes. Daarom prefereer ik meestal anime.
quote:En Visual Novels prefereer ik eigenlijk nooitDat gaat weer langzamer.
Oh ik gebruik het nooit, ik heb het ooit gedownload omdat ik al die privacy invading shit niet zo fijn vind, maar tot nu toe nog nooit uitgeprobeerdquote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar heb jij Tor voor nodig?
Voor de rest een leuke, maar drukke desktop.
Ah, de Groene Amsterdammer. Jij hebt ook dat Breivik toneelstuk gelezen waarschijnlijk. Of ben je geabonneerd?
De Groene Amsterdammer is goed inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh ik gebruik het nooit, ik heb het ooit gedownload omdat ik al die privacy invading shit niet zo fijn vind, maar tot nu toe nog nooit uitgeprobeerd
En de Groene Amsterdammer ben ik niet op geabonneerd, heb dit stukje over de vrije wil ooit van iemand van mijn filosofie minor toegestuurd gekregen
Moet het nog steeds lezen.. Die andere teksten die daar staan zijn ook allemaal filosofie, de andere zijn over taoïsme, ook interessant
Lees eigenlijk bijna nooit opiniebladen o.i.d., ik maak er geen tijd voor, vind dat ik al druk genoeg benquote:Op zondag 15 april 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De Groene Amsterdammer is goed inderdaad
Toch lees ik liever de buitenlandse opiniebladen. Ik vind The Economist erg goed.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oooooooh, shiiiiiitYaoi H-manga?of Boys-love manga?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Blue_Panther_Ninja gat dinsdag verder met Usenet gebruik
sabnzbd+ heb ik nu volledig gefixt,dinsdag even als startup proberen!![]()
Ik ben ook geabonneerd op Elsevier.quote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Lees eigenlijk bijna nooit opiniebladen o.i.d., ik maak er geen tijd voor, vind dat ik al druk genoeg ben![]()
quote:
*smelt weg....quote:Op zondag 15 april 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, geen breedbeeld dus.
Ik heb 1920x1080 (full hd):
[ afbeelding ]
Je hebt wel een leuke desktop trouwens
>Internet Explorerquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]dat heb ik lang niet gehad zeg..
[..]
*smelt weg....
[ afbeelding ]
mijn bureaublad
Een shoujo manga. Dat kind is overigens een meisje, lol.quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Yaoi H-manga?of Boys-love manga?
* Blue_Panther_Ninja gat dinsdag verder met Usenet gebruik
sabnzbd+ heb ik nu volledig gefixt,maandag even als startup proberen!
voor jou heb ik chrome en FF er ook op staan, welke naar mijn gevoel beroeder werken, vind ze echt prut.. (en gebruik ze puur en alleen voor webdevelopment)quote:Op zondag 15 april 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
>Internet Explorer
HAHAHAHAHAHA. Voor de rest kan het er mee door.
Ja klopt, maar ik vind dat ik al druk genoeg ben met m'n bachelor en anime en sociaal leven ernaastquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben ook geabonneerd op Elsevier.
Maar goed, je moet er inderdaad tijd voor vrijmaken.
Hoezo beroerder? In elke benchmark doen Chrome en FF het beter.quote:Op zondag 15 april 2012 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
voor jou heb ik chrome en FF er ook op staan, welke naar mijn gevoel beroeder werken..
Bedekt het beeldscherm je hele muur?quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
*smelt weg....
[ afbeelding ]
mijn bureaublad(wel de icoontjes verborgen overigens...)
tentijde van IE6, deels IE7 had je gelijk...quote:Op zondag 15 april 2012 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo beroerder? In elke benchmark doen Chrome en FF het beter.
Heb je trouwens ooit een website gemaakt? Dan weet je pas echt wat voor een ramp IE is.
Za warudo (the world)!quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
*smelt weg....
[ afbeelding ]
mijn bureaublad(wel de icoontjes verborgen overigens...)
Die interface is toch ook niet om aan te zien? Daarnaast is uit onderzoek gebleken dat IE de minst veilige browser is. Voor mij nooit meer. Nog steeds is IE laks in het ondersteunen van open standaarden, al gaat dat al meer de goede kant op.quote:Op zondag 15 april 2012 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
tentijde van IE6, deels IE7 had je gelijk...
IE8 is echt geen hele grote ramp meer..
IE9 is evengoed als Firefox 11. IE10 is zelfs beter dan Chrome.quote:Op zondag 15 april 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
>Internet Explorer
HAHAHAHAHAHA. Voor de rest kan het er mee door.
de interface van IE6 was en is imho nog steeds de allerbeste, kuttabs en commandbars en andere prutongein...quote:Op zondag 15 april 2012 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die interface is toch ook niet om aan te zien? Daarnaast is uit onderzoek gebleken dat IE de minst veilige browser is. Voor mij nooit meer. Nog steeds is IE laks in het ondersteunen van open standaarden, al gaat dat al meer de goede kant op.
Ik hoor dat Nana best goed is.quote:Op zondag 15 april 2012 21:58 schreef mschol het volgende:
on other news: nog andere geinige aanraders qua anime?
iets achterlijks als nazo no kanojo X b.v.
hmmm heb ik wel eens geprobeerd dacht ik maar sprak mij toen niet aan...quote:
Nana is niet achterlijkquote:
Oh wacht, had zijn laatste regel nog niet gelezen. Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar nana staat al een tijdje op on-hold.quote:Op zondag 15 april 2012 22:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nana is niet achterlijk
Nana
belachelijk? Nyaruko-san.
Boku No Pico. Extreem grappig.quote:Op zondag 15 april 2012 21:58 schreef mschol het volgende:
on other news: nog andere geinige aanraders qua anime?
iets achterlijks als nazo no kanojo X b.v.
Jij en je Boku no Picoquote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Boku No Pico. Extreem grappig.
Een vriend van me heeft trouwens Boku No Pico gezien
die ken ik qua naam en beschrijving... nee....quote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ik ook niet.. en dat voor 2 schermenquote:Op zondag 15 april 2012 22:11 schreef Qunix het volgende:
Ik zie eigenlijk bijna nooit mijn bureaublad
[ afbeelding ]
Heel grappigquote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als beginnend developer heb ik er behoorlijk wat ruzie mee gehadquote:Op zondag 15 april 2012 21:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
IE9 is evengoed als Firefox 11. IE10 is zelfs beter dan Chrome.
IE 6 was gezien de standaarden (bugs daar uitgezonderd) prima. Je moet gewoon goed leren wat alle elementen in HTML betekenen en welke CSS attributen je wel en niet kan toevoegen. Als je een website maakt waar alles in gefloat is, krijg je inderdaad problemen met IE browsers. Dit terwijl positioning ervoor bedoelt is om elementen te plaatsen.
Nu met IE9 zijn de meeste bugs eruit en is de Javascript engine prima. IE10 is zelfs momenteel beter dan alle andere browsers.
Woow... En dit zeg ik als IE hater.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm heb ik wel eens geprobeerd dacht ik maar sprak mij toen niet aan...
nu eerst even inu x boku batch downloaden voordat ik het vergeet
Je zou eens voor de gein een website proberen te maken zonder "float" te gebruiken.quote:Op zondag 15 april 2012 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als beginnend developer heb ik er behoorlijk wat ruzie mee gehad
Ik verzorgde de Google Maps integratie in een ERP systeem. Dat ging via activex en de IE render engine dus. Was met name Javascript en de Google Maps API.quote:Op zondag 15 april 2012 22:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je zou eens voor de gein een website proberen te maken zonder "float" te gebruiken.
Is dit je eerste anime eigenlijk?quote:Op zondag 15 april 2012 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naruto Episode 35 nu., Die Gaara is wel een baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans, dat ik wat ik van de VN kan herinneren
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2012 22:42:45 ]
quote:Op zondag 15 april 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
Voor de mensen die Fate/Zero kijken en graag gespoiled willen worden:Iedereen die Fate/Stay Night heeft gezien weet dat al. Veel mensen die Fate/Zero kijken hebben ook Fate/Stay Night gezien. "Iedereen" weet al hoe het af gaat lopen, maar tot nu toe is de manier waarop het verhaal verteld wordt zo sterk dat het eigenlijk niet uitmaakt dat we dat al weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans, dat ik wat ik van de VN kan herinneren
Damn, dit moet ik gebruiken in mijn recensie morgen!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Zeker niet., wel de langste denk ik., en de eerste sinds lange tijd.,quote:Op zondag 15 april 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dit je eerste anime eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |