Is dit Mushishi?quote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef Easymodo het volgende:
I walked ten thousand miles, ten thousand miles to see you [ afbeelding ]
Oh, geen breedbeeld dus.quote:
Foobar.quote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef Easymodo het volgende:
I walked ten thousand miles, ten thousand miles to see you [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course.quote:![]()
Konachan staat hotlinken niet toequote:
Osu, fate stay night, touhou, chaos head, stepmania, katawa shoujo en Clannad.quote:Op zondag 15 april 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, geen breedbeeld dus.
Ik heb 1920x1080 (full hd):
[ afbeelding ]
Je hebt wel een leuke desktop trouwens
Ik verberg mijn moe power level, voor het geval als mijn ouders langslopen. Dat mijn zusje ze ziet maakt me niet uit, ze is zelf fan van Ikuto.quote:
Gedropped. Ik voel me schuldig als ik een eroge speel met gehandicapte meisjes.quote:Op zondag 15 april 2012 21:13 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Osu, fate stay night, touhou, chaos head, stepmania, katawa shoujo en Clannad.
Leuke collectie games en visual novels. Hoe ver ben je met katawa shoujo?
Ikuto van Shugo Chara? Hij was de enige reden dat ik het nog keekquote:Op zondag 15 april 2012 21:14 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik verberg mijn moe power level, voor het geval als mijn ouders langslopen. Dat mijn zusje ze ziet maakt me niet uit, ze is zelf fan van Ikuto.
Ik verberg mijn power level niet zo erg. Alleen op mijn stage/werk verander ik altijd even de achtergrond van mijn mobiel.quote:Op zondag 15 april 2012 21:14 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik verberg mijn moe power level, voor het geval als mijn ouders langslopen. Dat mijn zusje ze ziet maakt me niet uit, ze is zelf fan van Ikuto.
Ja. Hij was nog best cool, maar wel awkward moment toen Amu's ouders hem in haar kamer vonden. Ikuto is 17, Amu is 10 ofzo.quote:Op zondag 15 april 2012 21:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ikuto van Shugo Chara? Hij was de enige reden dat ik het nog keek
Oh zo ver ben ik niet eens gekomen, ouders die hem in haar kamer vinden? Wut?quote:Op zondag 15 april 2012 21:18 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ja. Hij was nog best cool, maar wel awkward moment toen Amu's ouders hem in haar kamer vonden. Ikuto is 17, Amu is 10 ofzo.
Hahaha! Misschien moet je haar Detroit Metal City laten kijkenquote:Op zondag 15 april 2012 21:19 schreef Klipnap het volgende:
Daihen!! Mijn vriendin heeft een voorkeur voor rare anime!
Naast Dokuro-chan wil ze nu Nazo no Kanojo kijken
Probeer Paranoia Agent eensquote:Op zondag 15 april 2012 21:19 schreef Klipnap het volgende:
Daihen!! Mijn vriendin heeft een voorkeur voor rare anime!
Naast Dokuro-chan wil ze nu Nazo no Kanojo kijken
Waar heb jij Tor voor nodig?quote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef Bakakame het volgende:
Mijn desktop (1680x1050):
[ link | afbeelding ]
Ik heb 4 virtuele desktop!quote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef Bakakame het volgende:
Mijn desktop (1680x1050):
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 15 april 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh zo ver ben ik niet eens gekomen, ouders die hem in haar kamer vinden? Wut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef Easymodo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooooooh, shiiiiiitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oooooooh, shiiiiiitWat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Is dit ooit in de anime gekomen?
Sowieso is de source vaak beter.quote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef Easymodo het volgende:
Geen idee. Bij dit soort series lees ik liever de manga, gaat een stuk sneller.
Bij manga's lees ik veel te snel en begrijp ik niet goed wat er gebeurt, ook door de grijze plaatjes. Daarom prefereer ik meestal anime.quote:Op zondag 15 april 2012 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso is de source vaak beter.
Net als met Fate/Stay Night. De visual novel is 100x beter dan de anime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |