Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Slapen krolse katten niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik deel al een aantal nachten een beperkte ruimte met een krolse Keesje, dus slapen komt er niet echt van. En ik had vanmorgen een vrij belangrijke en intensieve afspraak, dus ik ben redelijk uitgeblust nu en dus heb ik inderdaad een knallende migraine-koppijn. Maar het is het allemaal waard. Keesje komt er wel weer doorheen en hoewel ik het baasje van mijn opdrachtgever van streek heb gemaakt, ben ik ook over vanmorgen best gelukkig.
Me toooooo en Greysie succes met bloedgevenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Slapen krolse katten niet?![]()
En hoe lang duurt het ongeveer nog, dat gekrols?Sterkte
En over je afspraak en over hoe het zit met dat baasje van je opdrachtgever, dat moet je me vanavond (als je wilt) na het bloed geven nog maar even uitleggen, ben benieuwd
Volgens mij worden de mensen daar op hun liefheid en begrijpendheid aangenomen.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Me toooooo en Greysie succes met bloedgevenIk hoop voor je dat de lieve begrijpende mevrouwen er weer zijn
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik las krols Kreesje, en omdat je wel eens Krees genoemd wordt moest ik keihard lachen.
daar zorgt mama wel voorquote:Op woensdag 11 april 2012 19:04 schreef indaha het volgende:
Wat fijn dat het zo goed gaat met je vader M-M, maar kijkt hij wel uit dat hij niet teveel ineens doet .
Nogmaals succesquote:Op woensdag 11 april 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
Thanks!
Ik kan er tot 20 uur aankomen.
Wilde al gegeten hebben, maar ik wacht nog steeds op S met eten![]()
Nog vijf minuten en ik ga wel zelf eten, anders haal ik het allemaal niet.
Ow, daar issie. Etuh en dan bloeden
Zooo! Mooi en goed nieuws en nu lekker thuis uitrustenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
enneuh had ik al verteld dat mn pa een bikkel is? donderdag bypass, zaterdag van ic, gister naar huis gekomen omdat ie in zkh al de trap op en af ging? en vandaag zelfs 2 rondjes buiten gelopen
normaal is t 10 tot 14 dagen zkh na deze operatie
Ze slaapt amper. Steeds een kwartiertje of zo en dan schrikt ze wakker en begint weer met herrie maken. Echt heel zieligquote:Op woensdag 11 april 2012 18:43 schreef Greys het volgende:
Slapen krolse katten niet?![]()
En hoe lang duurt het ongeveer nog, dat gekrols?Sterkte
![]()
Will doquote:En over je afspraak en over hoe het zit met dat baasje van je opdrachtgever, dat moet je me vanavond (als je wilt) na het bloed geven nog maar even uitleggen, ben benieuwd
Ja, ej, ik zou Krees dágen lang krols laten rondlopen zekerquote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik las krols Kreesje, en omdat je wel eens Krees genoemd wordt moest ik keihard lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superquote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef Maes het volgende:
[quote]Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
enneuh had ik al verteld dat mn pa een bikkel is? donderdag bypass, zaterdag van ic, gister naar huis gekomen omdat ie in zkh al de trap op en af ging? en vandaag zelfs 2 rondjes buiten gelopen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Je Pa is een bikkelquote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Eerder malaise dan migraine geloof ik. Gaat wel weer over! Voel jij je weer beter?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Elies weer migraine? ik had gisteren ook een lichte aanval maar dat komt door het weer en de lucht op mijn werk.
He wat goedquote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Misschien zijn ze allemaal HIquote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
Waarom is het vandaag zo godsonmogelijk om een medewerker van HI aan de telefoon te krijgen?
Ja maar ik heb vandaag wel gevraagd of het andere raam gemaakt kan worden. 31ll en 1 raam dat open kan is wel weinig. En ik merk dat toch wel en ik moet meer drinkenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eerder malaise dan migraine geloof ik. Gaat wel weer over! Voel jij je weer beter?
quote:
Is het gelukt met douchen?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
Waarom is het vandaag zo godsonmogelijk om een medewerker van HI aan de telefoon te krijgen?
Ik stond als Hitler in de douchequote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stond als Hitler in de douche. Arm omhoog en vooruit zodat hij niet nat zou worden en zo
.
een leasetoestel ja?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..].
Vrijdag wordt m'n Galaxy Note afgeleverd. 23,00 in de maand, BAM
!
Hahaquote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stond als Hitler in de douche. Arm omhoog en vooruit zodat hij niet nat zou worden en zo
.
Jup. Ik ben zo zuinig op m'n telefoons dat dat prima kan. Daarbij heb ik hem ook verzekerdquote:
Ja, dus ik wilde shampoo op m'n hoofd doen, pleurt de dop eraf en had ik m'n hele kop onder de shampooquote:Op woensdag 11 april 2012 20:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
HahaGelukkig heb je je andere hand nog
ja dat kan prima maar dan moet je m uiteindelijk terug geven of afkopen toch ofzo? nieuwe constructiequote:Op woensdag 11 april 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Ik ben zo zuinig op m'n telefoons dat dat prima kan. Daarbij heb ik hem ook verzekerd.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dus ik wilde shampoo op m'n hoofd doen, pleurt de dop eraf en had ik m'n hele kop onder de shampoo.
Echt, Samzz met een hand is niks waard.
Ja, na twee jaar kan je hem terug geven, of je koopt hem af voor 15% van de nieuwprijs en tegen die tijd zie ik wel wat ik doe, ik denk dat ik hem gewoon koop als hij bevalt, danquote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat kan prima maar dan moet je m uiteindelijk terug geven of afkopen toch ofzo? nieuwe constructie
nee ok, maar na 2 jaar is n telefoon wel op ook (en ik laat m niet vallen) maar goed dat was na mijn overstap pas die nieuwe constructiequote:Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, na twee jaar kan je hem terug geven, of je koopt hem af voor 15% van de nieuwprijs en tegen die tijd zie ik wel wat ik doe, ik denk dat ik hem gewoon koop als hij bevalt, dan.
Ik vind het wel een fijne constructie. Maar alleen werkbaar voor mensen die niet als een idioot met hun telefoon omgaan.
Klinkt interessant. Ik moet binnenkort ook een nieuwe foon en ben er best zuinig op. Waar heb je die deal afgesloten?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, na twee jaar kan je hem terug geven, of je koopt hem af voor 15% van de nieuwprijs en tegen die tijd zie ik wel wat ik doe, ik denk dat ik hem gewoon koop als hij bevalt, dan.
Ik vind het wel een fijne constructie. Maar alleen werkbaar voor mensen die niet als een idioot met hun telefoon omgaan.
Ja, daarom. En ik heb wel na gevraagd wat acceptabel is bij inleveren en gebruikerssporen zijn geen probleem. Als hij maar aan kan en de basisfuncties het nog doen (bellen, sms'en, internet).quote:Op woensdag 11 april 2012 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ok, maar na 2 jaar is n telefoon wel op ook (en ik laat m niet vallen) maar goed dat was na mijn overstap pas die nieuwe constructie
HIquote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Ik moet binnenkort ook een nieuwe foon en ben er best zuinig op. Waar heb je die deal afgesloten?
Da's mooi, dat zit ik nu ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. En ik heb wel na gevraagd wat acceptabel is bij inleveren en gebruikerssporen zijn geen probleem. Als hij maar aan kan en de basisfuncties het nog doen (bellen, sms'en, internet).
Daarnaast mocht hij kapot gaan door een fabrieksfout is reparatie gratis en krijg ik een leentoestel binnen vier uur, mocht er schade zijn door mijn eigen fout, dan ben ik daarvoor verzekerd. Mocht hij gestolen worden, dan heb ik pech en betaal ik 30 euro bovenop 15% van de nieuwprijs.
[..]
HI.
Klopt. Daarom wil ik ook niet weg bij HI, ondanks dat ze vaak net ietsje duurder zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's mooi, dat zit ik nu ook.Ik houd niet zo van KPN maar ze hebben wel de beste ontvangst en dat vind ik belangrijk.
In het buitenland kan je toch een andere provider kiezenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit al 15 jaar bij HI. Eerst KPN maar toen ik een abo nam werd het HI. Prima ontvangst behalve in India toen konden mensen met Ben gewoon bellen en ik had 3wk geen ontvangst.
Daar niet ik kreeg pas in Delhi weer iets op mijn foon. evenals de rest met kpn/hiquote:Op woensdag 11 april 2012 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In het buitenland kan je toch een andere provider kiezen
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hjaja je wilde gewoon chickies hosselen en nu deins je terug.
Schoonmaken is ook al zinloos, dag later is het weer viesquote:Op woensdag 11 april 2012 20:38 schreef tombolafan het volgende:
Hoi
Waarom is het altijd zo dat ik vol goede moed begin aan het huishouden en dan als ik er helemaal klaar mee ben het nog meer een troep is dan toen ik begon
Omdat je eerst troep moet maken voor je het op kan ruimenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:38 schreef tombolafan het volgende:
Hoi
Waarom is het altijd zo dat ik vol goede moed begin aan het huishouden en dan als ik er helemaal klaar mee ben het nog meer een troep is dan toen ik begon
Whehe dit doet me denken aan het kleine speeltje dat ik bij de tandarts kreeg vroeger nadat ik op controle was geweest als klein jochiequote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
OHHHHHHHHHH en ik kreeg een koelkastmagneet en een knuffelpelikaan omdat ze me stoer vonden![]()
Normaal krijg je de pelikaan pas na 5 keer doneren.
ik moest ook in de stoel blijven drinken, zal wel beetje standaard zijn bij n eerste keer doneren maar superstoerquote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
Memento, wat goed van je vader!
Zo, bloeddonorgebeuren overleefd
Bloedgroep B positief, schijnt vrij weinig (in verhouding dan uiteraard) voor te komen. Dus ik zal minder vaak worden uitgenodigd om bloed te geven. Je kunt echter wel gebeld worden of je direct bloed kunt komen geven als er iemand is die dat juist wel nodig heeft, is me uitgelegd.
Vingerprik weer gehad, van de zenuwen deze keer niet op HB gelet wat het nou was. Bloeddruk nog hoger dan de vorige keer (142-94 oid) maar dat was van de zenuwen ook.
Oh en ik heb op de mevrouw gebloed![]()
![]()
Maar daar kon ik niets aan doen. Bij de vingerprik kwam er normaal een druppeltje, maar bij mij liep het gewoon hard van mijn vinger af, op de papieren en op de hand van de mevroi. Oops...
Daarna het echte prikken. Uitgebreide uitleg gehad, ik kreeg ook speciaal de mevrouw van de vorige keer weerZe zou mij niet prikken maar had geruild met iemand omdat ze nog wist dat ik zo bang was vorige keer. Naald was wel stuk dikker dan vorige keer en daardoor ook wel wat pijnlijker. Ik moest daarna mijn arm strekken maar dat ging niet, dat deed meer pijn dan wanneer ik hem iets gebogen hield, dus dat mocht ik uiteindelijk zo houden. En alsnog - ondanks de niet ideale armpositie - ging het supersnel. Ik moest niet te vaak naar die zak kijken, want dat vond ik een pietsie misselijkmakend, hoeveel er uiteindelijk in komt.
Niet flauw gevallen. Een jongen twee stoelen links van me wel. Tenminste, ik hoorde "meneer, niet in slaap vallen he???" en hij lalde nogal dronken-achtig (was ie niet) dat ie niet sliep maar een beetje suf was. Zijn ogen vielen dicht, dus die trok het wat minder.
Ik werd wel wat suf en een beetje moe, maar ik heb me niet slecht gevoeld. Moest daarna wel wat langer blijven liggen in de stoel dan de rest, kreeg wat drinken nog terwijl ik in de stoel lag (anderen mochten dat in een andere ruimte doen) omdat ik nogal wit was weggetrokken. Maar ik heb gewoon liggen mobiel facebooken dus viel me echt wel mee
En daarna krijg je niet een plakkert zoals bij de testbuisjes, maar een vrij strak verband dat 2 uur minimaal moet blijven zitten. Toen opgestaan en in andere ruimte nog wat gedronken en toen ging ik zo trillen dat ik de verpakking van mijn stroopwafel niet eens open kreegTien minuten later was het gebibber over en kon ik gewoon naar huis rijden.
Ik heb ook nog prikfoto's, maar die heb ik expres niet op FB gedaan omdat Multi dat niet trekt.
Goed van mij he Multi
Doe ze straks wel even onder een spoilert.
OHHHHHHHHHH en ik kreeg een koelkastmagneet en een knuffelpelikaan omdat ze me stoer vonden![]()
Normaal krijg je de pelikaan pas na 5 keer doneren.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn buik en benen nog eens opgemeten: mijn benen zijn nu 2.5 cm minder en mijn beek 3.5cm
Wat spannend!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef indaha het volgende:
Goed gedaan Greys![]()
Willen jullie morgen even meeduimen dat de uitslag van de buikscan van mijn man goed is ,ikben zenuwachtiger dan hij dus ik ga maar proberen te slapen dan is het sneller morgen
Een beek van 3,5 cm is eerder een stroompjequote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn buik en benen nog eens opgemeten: mijn benen zijn nu 2.5 cm minder en mijn beek 3.5cm
Bedankt voor het complimentquote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een beek van 3,5 cm is eerder een stroompje
Ik ben even nieuwsgierig...quote:Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same old same old.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:09 schreef senesta het volgende:
Ik duim ook mee.
En ik ben trots op Greys![]()
Hoe gaat het met je voet Qwea?
Nog geen duidelijker verbetering te merken zover? Ook niet qua pijn?quote:
Nou ja, ik zit in het gips... dus 100% zeker weten doe ik het niet, maar bij het gebruiken van de pees bij het uit willen rekken 's morgens is het niet zo grappig. Heb wel het idee dat het onderste deel qua pijn weg is, dus rond de enkel, maar daarboven zit nog een deel. Volgens mij is daar ook geen nettoyage van gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Nog geen duidelijker verbetering te merken zover? Ook niet qua pijn?
quote:
ik vanaf het begin al, heb mn ziggodomekaartje alquote:Op woensdag 11 april 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ben Jason fan en deze kende ik niet![]()
Indaha, ik ga duimen!
pre-prefansale, staplaats zaal is in mijn pocketquote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
Huh, Ziggodome gaat pas vrijdagochtend in de verkoop toch?![]()
Ik wil namelijk ook heeeeeel erg graag, maar ik moet vrijdagochtend werken en kan dan niet bellen dus ik baal al gigantisch...
Bohhhhhhhhhh, stikjaloers ben ik op je nuquote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
pre-prefansale, staplaats zaal is in mijn pocket
Oke, duidelijk. Ik ga duimen voor je maandag in ieder geval.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit in het gips... dus 100% zeker weten doe ik het niet, maar bij het gebruiken van de pees bij het uit willen rekken 's morgens is het niet zo grappig. Heb wel het idee dat het onderste deel qua pijn weg is, dus rond de enkel, maar daarboven zit nog een deel. Volgens mij is daar ook geen nettoyage van gedaan.
Maar het is nog wat vroeg om het erover te hebben, mag Maandag pas in de vacoped dus dan kan ik mijn voet gaan gebruiken en kijken hoe het gaat.
Wond steekt wel behoorlijk soms, maar dat zal komen omdat er nietjes inzitten ipv hechtdraad,
check je dmquote:Op woensdag 11 april 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Bohhhhhhhhhh, stikjaloers ben ik op je nu![]()
Maar het is je gegund
Ik zit al dagen naar dit te loeren namelijk, voorverkoop 13 april:
http://www.ziggodome.nl/event_jason_mraz_22nov2012.html
En nu kan ik dus ook nog niet op dat tijdstip bellen/internetten, dus ik kan het shaken ben ik bang
Maandag iddquote:Op woensdag 11 april 2012 22:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Oke, duidelijk. Ik ga duimen voor je maandag in ieder geval.
Nietjes zal wel wat stugger zijn ja. Wanneer mogen die er uit? Ook maandag?
Kun je daar zelf ook iets tegen doen omdat sneller weg te laten gaan?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor dat soort dingen moet je je ff aanmelden bij de fanclub, heb je meestal wel een presale![]()
En dan wazige, aangeschoten gevoel vertelden ze mij bij de intake al, dus het zal wel kloppen
Zoetigheid eten, dextro bijv.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Kun je daar zelf ook iets tegen doen omdat sneller weg te laten gaan?
75, 3000 sms'jes, 1000 MB internet en verzekering tegen schade e.d.. Verder gratis social media, ook al is de bundel op, dan kan ik gewoon blijven WA'en, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben even nieuwsgierig...
23euro per maand. Hoeveel belminuten?
Kan. Ik heb daar nooit last van.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens serieus het gevoel alsof ik een beetje aangeschoten ben ofzo.
Alles gaat een pietsie in vertraging. Dat hoort er zeker bij?
Dus, 75 belminuten, onbeperkt smsen en 1gb internet voor 23 euro?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
75, 3000 sms'jes, 1000 MB internet en verzekering tegen schade e.d.. Verder gratis social media, ook al is de bundel op, dan kan ik gewoon blijven WA'en, bijvoorbeeld.
Is wel met korting. Na een jaar betaal ik 40. Maar dat komt ook door de verzekering die ik erbij wilde, die is niet verplicht.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus, 75 belminuten, onbeperkt smsen en 1gb internet voor 23 euro?
Plus een verzekering? Voor 23 euro? Dat is best goedkoop
Waaaar? link? Ik zoek ook nog een nieuwe telefoon met abonnement.. heb nu prepaidquote:Op woensdag 11 april 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
75, 3000 sms'jes, 1000 MB internet en verzekering tegen schade e.d.. Verder gratis social media, ook al is de bundel op, dan kan ik gewoon blijven WA'en, bijvoorbeeld.
Oh, hijquote:
ik wil n echt kaartjequote:Op woensdag 11 april 2012 22:46 schreef Greys het volgende:
MM, hoe lang duurde het voordat jij je mail had met de tickets?
Ik heb hem nog niet en word zenuwachtig
En wat kost die verzekering?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel met korting. Na een jaar betaal ik 40. Maar dat komt ook door de verzekering die ik erbij wilde, die is niet verplicht.
En natuurlijk de onbeperkt social media. En ik heb er een Samsung Galaxy Note bij. Plus behoorlijk wat service als ie kapot gaat
.
Ja true, zie het net idd, ik heb de pdf nu gezienquote:Op woensdag 11 april 2012 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil n echt kaartjemaar kijk ff in je ticketmasteraccount wss staat daar al n pdfje in
6 euro in de maand. Die dekt alle schade.quote:
HI.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Waaaar? link? Ik zoek ook nog een nieuwe telefoon met abonnement.. heb nu prepaid
whut!! jij een echt kaartje? geen e-ticket?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil n echt kaartjemaar kijk ff in je ticketmasteraccount wss staat daar al n pdfje in
ik durfde er niet om te vragen...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
Ik hoefde niet eens zelf te youtuben, dat werd voor me gedaan.
voor jason welquote:Op woensdag 11 april 2012 22:52 schreef Partingglass het volgende:
[..]
whut!! jij een echt kaartje? geen e-ticket?
@samzz ik moest ook even youtube voor ik het wist...
wow! ik ben onder de indrukquote:
Jaaaaaaaa ik ben al zo lang fan (nou ja dat weten jullie wel, hoe vaak ik hier al een clipje heb gespamdquote:
pff amateurquote:Op woensdag 11 april 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa ik ben al zo lang fan (nou ja dat weten jullie wel, hoe vaak ik hier al een clipje heb gespamd![]()
) maar nog nooit in het eggie gezien EN NU GAAT HET GEBEUREN!!!
Nou ik ben niet zo van de mensenmassa's normaal zeg maarquote:Op woensdag 11 april 2012 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
pff amateur8e keer wordt t hier
en dan ga e naar ziggodome 16/000 manquote:Op woensdag 11 april 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo van de mensenmassa's normaal zeg maar![]()
![]()
![]()
Dus daarom heb ik ook geen staanplaatsen genomen. Maar op rij 1 van het vak voel ik me helemaal goed en veilig en ga ik enorm genieten
Mwahhhhhquote:Op woensdag 11 april 2012 23:04 schreef ElisaB het volgende:
Ey Krees, ben je al krols
Ik ben zó trots op jou! Echt![]()
Ik heb Gelredome ook overleefdquote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan ga e naar ziggodome 16/000 manis paradiso beter of de melkweg
Bloed geven is niet zo bijzonder. Maar een grote angst facen des te meer. Dus dáárom ben ik trots op je. Dat heb je gewoon erg goed gedaan. Moedig ende stoerquote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef Greys het volgende:
Mwahhhhh
Ik voel me een pietsie een idioot omdat het voor veel mensen zo'n heel normale zaak is, dat bloedgebeuren. Maar die dame daar zei ook dat ik heel trots op mezelf mag zijn. "Ben je nu niet HEEL trots??? Moet je zijn hoor!!"
Ik had niet eens echt veel last, alleen een dikke klapper/bibber bui na afloop. Kon amper mijn telefoon normaal pakken en kreeg mijn stroopwafelverpakking ook niet open. Maar dat waren gewoon spanningen die van me af vielenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bloed geven is niet zo bijzonder. Maar een grote angst facen des te meer. Dus dáárom ben ik trots op je. Dat heb je gewoon erg goed gedaan. Moedig ende stoer
Tof dat je dit doet. Echtquote:Op woensdag 11 april 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had niet eens echt veel last, alleen een dikke klapper/bibber bui na afloop. Kon amper mijn telefoon normaal pakken en kreeg mijn stroopwafelverpakking ook niet open. Maar dat waren gewoon spanningen die van me af vielen![]()
Nu alleen nog een beetje vertraagd gevoel. Maar ik denk dat ik over een paar maanden wel weer durfDan ben ik die naald vergeten
Een mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreestquote:Op woensdag 11 april 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
Ik had niet eens echt veel last, alleen een dikke klapper/bibber bui na afloop. Kon amper mijn telefoon normaal pakken en kreeg mijn stroopwafelverpakking ook niet open. Maar dat waren gewoon spanningen die van me af vielen![]()
Nu alleen nog een beetje vertraagd gevoel. Maar ik denk dat ik over een paar maanden wel weer durfDan ben ik die naald vergeten
Krees, de razende riepoorterquote:Op woensdag 11 april 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
Ze wilde een doekje over mijn arm leggen zodat ik de naald niet hoefde te zien, maar ik zei 'nee doe maar niet hoor, ik moet er nog een foto van maken'.
Jaaaaa ik kreeg hem ook vast, want 'mijn dame' vond dat ik er mee op de foto moest.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kreeg dat zakje met bloed vast na mn donatie, zo'n zakje met warme rode vloeistof, dat was raarwel leuk raar
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa ik kreeg hem ook vast, want 'mijn dame' vond dat ik er mee op de foto moest.
Zo'n warme zachte zak bloed, huuuu
Even foto's uploadenEn ja, in spoilert. En NEE MULTI, niet klikken dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word dus nu serieus onpasselijk als ik die bovenste foto zie![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Awwwwwwwwwww de Keesquote:Op woensdag 11 april 2012 23:36 schreef ElisaB het volgende:
Echt te gek
Primeurtje: Keesje kwam net voor het eerst zomaar naar me toe om me een kopje te geven.
Het is zo'n geweldig leuk poesjequote:
Ze heeft het vast ook leuk gehad met jouquote:Op woensdag 11 april 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik vergat foto's te maken van het punt toen ik over die lieve mevrouw heen aan het bloeden was bij de vingerprikAlles over de papieren en haar handen. WTF, vorige keer kwam er een braaf druppeltje uit, nu liep het zo van mijn hand af. Ze ging daarna ook heel braaf haar handen zitten poetsen met een soort alcoholdoekjes
Liefquote:Op woensdag 11 april 2012 23:36 schreef ElisaB het volgende:
Echt te gek
Primeurtje: Keesje kwam net voor het eerst zomaar naar me toe om me een kopje te geven.
Ik zit al weken en weken minimaal een uur per dag mijn best te doen om vriendjes met haar te worden. Het gaat steeds beter, maar ze moest van héél ver komen. Je kunt je wellicht niet voorstellen dat een kat zo apathisch kan zijn van angst. Ik had het in elk geval nog nooit gezien.quote:
Die naald is idd best hugequote:Op woensdag 11 april 2012 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
En die naald is ook best huge![]()
Maar als ie eenmaal op de juiste plek zit is de auwie over....toch?
Dan zat ik er nu nog, want die verpakkingen los krijgen was echt niet te doen met bibbertengelsquote:Op woensdag 11 april 2012 23:43 schreef tombolafan het volgende:
Heb je dat op die onderste foto allemaal opgegeten?
Storm!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg Oognip, echt geeeeen idee wat je getekend hebt.
Iets met een omgewaaide boom ofzo?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, dat is het spannendst wat zich in mijn leven heeft afgespeeld de afgelopen dagen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij drawsomething had ik een spel met een random iemand gestopt. Daagt ie me weer uit en ik kijk nietsvermoedend (was z'n naam alweer vergeten) wat ie tekent, staat er opeens "why did you resign?!" in beeld. Toen was ik er weer klaar mee en weer gedelete. Die gast heeft me nog drie keer uitgedaagd
!
nee heb m ook gesmst: goed naar je lichaam luisteren en dat doet hij ook wel, gelukkigquote:Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef Laysa het volgende:
Knap. Maar nu moet hij zichzelf niet voorbij gaan lopen...Tis allemaal niet niks wat hij doorstaan heeft
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee heb m ook gesmst: goed naar je lichaam luisteren en dat doet hij ook wel, gelukkig
Alsof mijn lichaam het allemaal zo goed weetquote:Op donderdag 12 april 2012 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Goed naar je lichaam luisteren? Dat heb ik al sinds 1958 niet meer gedaan eigenlijk.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, dat is het spannendst wat zich in mijn leven heeft afgespeeld de afgelopen dagen.
Ach wat sneu voor dat menneke , ik hoop dat de knuffel snel terecht is.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:58 schreef Muis006 het volgende:
Ahw
http://www.nu.nl/opmerkel(...)elpinguin-pinki.html
Wat fijn om te horen!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
Ik zag gisteren die naald en moest ook even slikkenterwijl ik helemaal geen naaldenfobie heb,
dus des te stoerder van jou![]()
Wij zijn ook weer terug en alles was goed![]()
![]()
, nu geloof ik langzaam dat het goed blijft gaan .
Heb ik nu ook gedaan , ik leer iedere dag bij met FBquote:Op donderdag 12 april 2012 16:08 schreef Greys het volgende:
Wat een goed nieuws Indaha![]()
Ik heb het opsporingsbericht voor de knuffelpinguin ff op FB gegooid.
Geweldig nieuwsquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
![]()
Wat fijn om te horen Indahaquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
Ik zag gisteren die naald en moest ook even slikkenterwijl ik helemaal geen naaldenfobie heb,
![]()
Fijn! daar waren jullie vast wel aan toe, goed nieuwsquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
![]()
Ahwquote:Op donderdag 12 april 2012 17:26 schreef Pheno het volgende:
Hachiko hoi gezegd, ook namens jullie aan zijn pootjes gewreven. Ja, zijn pootjes, ik heb gechecked.
[ afbeelding ]
Oh, wat goedquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef indaha het volgende:
![]()
Goed. Knie is alleen ietsje blauw. Hoe de wondjes eruit zien zie ik morgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:06 schreef Oognip het volgende:
Hoe gaat het met je hand en knie Samzz?
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Knie is alleen ietsje blauw. Hoe de wondjes eruit zien zie ik morgen.
onwaarschijnlijk coole naam voor een schildpad.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:46 schreef Laysa het volgende:
Ons Snoes is een schildpad....das ook een pittige tante als ze boos is
Ze is een kat met schildpadjesmotiefquote:Op donderdag 12 april 2012 19:03 schreef Partingglass het volgende:
[..]
onwaarschijnlijk coole naam voor een schildpad.
vorig jaar toen ik voor de SKB op de opendag van DOC Hengelo stond hadden ze een paar schildpadden los op het grasveld lopen. Helemala te gek die beesten!.
Schildpad is een kleurvorm bij katten.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:03 schreef Partingglass het volgende:
[..]
onwaarschijnlijk coole naam voor een schildpad.
vorig jaar toen ik voor de SKB op de opendag van DOC Hengelo stond hadden ze een paar schildpadden los op het grasveld lopen. Helemala te gek die beesten!.
Onverwacht succes dus , leuk tochquote:Op donderdag 12 april 2012 19:17 schreef Partingglass het volgende:
zo maar eens een basgitaar uitzoeken die meemag, konijnen nog even verzorgen en naar de oefenruimte. Reactie na het optreden zondag waren zo goed dat we eens moeten babbelen dit hadden wen iet bepaald verwacht.
En jij rijdt zwart?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Grootscheepse OV controle op Enschede.
Weet je je rooster voor over 2wk al?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Oognip het volgende:
Mijn nieuwe rooster staat online (eindelijk)
Wat heb ik toch een geweldige opleiding met een gemiddelde van 3 colleges per week
Jepquote:Op donderdag 12 april 2012 19:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Weet je je rooster voor over 2wk al?
Geen idee, mail ze even.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef Oognip het volgende:
Samzz, zoeken ze nog vakantiekrachten in het asiel?ik kan niets vinden op de site.
wij wel misschienquote:Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef Oognip het volgende:
Samzz, zoeken ze nog vakantiekrachten in het asiel?ik kan niets vinden op de site.
ik gok dat dat n beetje uit de richting isquote:Op donderdag 12 april 2012 19:39 schreef Partingglass het volgende:
[..]
wij wel misschienals we de vakantieplanning niet rond krijgen.
helemaal mooi toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
JepIk ben dinsdag, woensdag en donderdag vrij in april.
Inderdaad een pietsie uit de richtingquote:Op donderdag 12 april 2012 19:39 schreef Partingglass het volgende:
[..]
wij wel misschienals we de vakantieplanning niet rond krijgen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze is een kat met schildpadjesmotief
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Wie?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef Oognip het volgende:
Angela Schijf en haar man hebben hun dochtertje Zus genoemd
Ach het is een oudhollandse naam (volgens mij is haar man ook belgisch nog?) en de andere twee heten bloem en mensje, ik vind het niet eens zo heel ergquote:
Het is wel erg pestgevoelig.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Ja maar JeZus zeg je niet, dat zeg je eerder over je zus, hoe die ook heet
En ik vind Zus een stuk leuker dan Shaniqua ofzo
Het zou voor jou dan ook wel heel bijzonder zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het toch wel gek om een liefdesbrief te beginnen met " Lieve Zus,..."
In mijn durrupke woonden een broer en zus.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensje vind ik nog wel gangbaarder dan Zus, maar dat komt door Mensje van Keulen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In mijn durrupke woonden een broer en zus.
Drie keer raden hoe ze heetten...Idd met Broer is dat hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ze wonen in Belgiequote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef Oognip het volgende:
Wtf, mensje?
En al zou Zus een normale naam zijn in Belgie, ze wonen in Nederland en hier is die naam denk ik pestgevoelig dus zou ik die naam sowieso nooit geven
Ohquote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze wonen in Belgie, haar man is een belg maar ik vind persoonlijk die namen ook niets.
Mijn zusje mij ookquote:Op donderdag 12 april 2012 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik noem mijn zusje ook altijd Zus![]()
En hoiiii Tombooooo
Heb ik ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ook nietquote:
Ja die is de liefstequote:Op donderdag 12 april 2012 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
De mama van J. bedoel je? Dies de liefste?![]()
Ik heb er maar een, dus da's automatisch de liefste
je hebt geen zus(je)quote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Oognip het volgende:
Ik heb van alles watEen broer, 2 stiefbroers, 1 stiefbroertje, 1 stiefzus en 1 stiefzusje
Oh joy
Dat wist je nog niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Chilly Intiem Tissues; echt, het bestaat![]()
![]()
De reclame van RTL 4 zegt het
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Oognip het volgende:
Ik heb van alles watEen broer, 2 stiefbroers, 1 stiefbroertje, 1 stiefzus en 1 stiefzusje
Oh joy
Ik ben saai! Eén setje ouders, één broer.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook een stiefbroer en een stiefzusje trouwensAan 2 kanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |